هدیه تبلیغاتیبافت حولهحوله تبلیغاتیچاپ حوله

حوله تبلیغاتی؛ یک ابزار قدرتمند تبلیغاتی که هرگز به آن فکر نکرده اید

زمانی که می خواهیم به محصولات و ابزارهای تبلیغاتی فکر کنیم قلم، خودکار، تی شرت، کیسه ها و ادوات الکترونیکی به ذهن مان وارد می شوند. اما حوله ها به طور پیش فرض در ذهن ما قرار ندارند.

با این حال حوله تبلیغاتی سفارشی که حامل نام و لوگوی تجاری می باشند جزء قوی ترین محصولات در زمینه تبلیغات به شمار می آیند.

آخرین بار کی حوله خود را دور انداخته اید؟ اکثر ما حداقل یک یا دو حوله در منزل داریم که با ما پیر شده اند. شاید باعث تعجب باشد اما باید بدانید که مدت زمان نگهداری یک حوله استخری، ورزشی یا باشگاهی تا 15 سال هم می تواند طول بکشد.

با استفاده کردن از یک حوله با اندازه مناسب می توانید بارها و بارها از آن بهره ببرید. زمانی که حوله وارد خانه شما بشود بیشتر از هر محصول تبلیغاتی چشمگیر است و این امکان را به شما می دهد تا پیام های خلاقانه خود را ارائه دهید.

نمونه حوله های تبلیغاتی شرکت الوان http://shikopikhome.com/
نمونه حوله های تبلیغاتی شرکت الوان

اگر تا کنون هرگز به استفاده از حوله برای تبلیغ نام تجاری خود بهره نبرده اید، حتما به این مسئله مهم فکر کنید. در اینجا چندین راه وجود دارد تا بتوانید حوله را در استراتژی بازاریابی خود اضافه کنید:

رویدادها و مناسبت های ویژه: باور کنید یا نه، بهترین بخش بازاریابی به واسطه حوله های تبلیغاتی سفارشی در کنار ساحل، استخرها و ورزشگاهها صورت می گیرد. شما با پرداختن قیمتی ارزان می توانید یک حوله ساحلی، استخری مناسب را تبدیل به یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک کنید.

ضمنا گزینه های چاپ، آرم بافی و گلدوزی هم بر روی میز تصمیم گیری شما قرار دارد.

شرکتها و آژانسهای مسافرتی: زمانی که با تیم اجرایی خود یک جلسه برای برنامه ریزی سالانه برگزار می کنید، به رویدادهایی که یک حوله تبلیغاتی سفارشی هم فکر کنید.

اگر تیم شما به سختی کار می کند تا رزرو یک کشتی کروز یا ویلای ساحلی در کنار دریایی زیبا را برای مسافران به دست آورد، قطعا هدیه دادن یک حوله مناسب تبلیغاتی چه برای پرسنل و چه برای مسافران شما بسیار کاربردی خواهد بود. در نتیجه این سفر تبدیل به یک سفر انگیزشی می شود.

خوش آمدگویی به اعضا و مشتریان جدید: زمانی که شخصی عضویت باشگاه شما را خریداری می کند، می توانید به او یک حوله هدیه دهید. البته می توانید این هدیه را در بسته بندی های شکیل و سفارشی و به طور مثال همراه با یک بطری آب اهدا کنید.

ضمنا می توانید این حوله را در جهت بازاریابی مناسب صنف خود حتی به کسانی هم که عضو نیستند هدیه دهید تا به نوعی صحیح تبلیغات خود را انجام داده باشید.

دیگر استفاده مناسب از حوله های تبلیغاتی می تواند در این جهت باشد که اشخاصی که حساب بانکی جدید در بانک شما باز می کنند هم از این هدیه بهره مند شوند. این کار مانند قدم زدن بر روی یک بیلبورد است که با تنظیم رنگ و ظاهر آن با مشتریان جدیدی در دراز مدت روبرو شوید.

تشویق کارکنان: حوله های تبلیغاتی سفارشی که حامل نام و شعار تجاری شما می باشند زمانی که اهدا می شوند ارزش کلی هدیه را چندین برابر می کنند.

انتخاب حوله های استخری به دلیل ابعاد کافی و مناسب یک هدیه کاربردی به شمار می رود. این هدیه در اعیاد، تولدها و سالگرد تاسیس موسسه شما بسیار کاربرد خواهد داشت. (این هدیه نیز برای هفته پرستار هم بسیار مناسب است!)

تیم های مدرسه ای: حوله های سفارشی تبلیغاتی در جهت بازاریابی در مدارس هم بسیار کاربرد دارند. این حوله ها می توانند در جهت فرهنگ سازی با موضوعات مختلف اجتماعی کارایی بسیار بالایی در ذهن کودکانمان داشته باشند. از طرفی دیگر هم برای روحیه دادن به تیم های ورزشی مدارس بسیار مناسب است.

نمونه حوله های تبلیغاتی شرکت خاکستر shikopikhome.com
نمونه حوله های تبلیغاتی شرکت خاکستر

هنگامی که از تجارت نام می بریم، حوله های تبلیغاتی سفارشی 100% کارایی دارند. پس چرا برای تجارت شما مناسب نبوده اند؟ شما می توانید از مشاوران ما در این زمینه بهره گرفته تا این تابلوی تبلیغاتی متحرک را در جهت مناسب به کار گیرید.

 

کاربرد حوله های تبلیغاتی سفارشی

حوله های تبلیغاتی سفارشی می توانند با نام تجاری شما بر روی حاشیه حوله چاپ و گلدوزی شوند و یا در مرکز حوله در بافت پارچه بافته شوند.

یک حوله سفارشی تبلیغاتی با یک نام تجاری هرگز از دید چشمها دور نمی ماند و برند مربوطه ارتباط خود را در هر صورتی در این شرایط با متقضیان خود برقرار می کند.

شرکت های بازاریابی به خوبی می دانند که این ابزار ویژه در تمام مکانها کاربرد خود را نشان می دهد. اما شرکت شما می تواند با ارائه یک هدیه شخصی و ارزشمند تبلیغات موثری را ارائه دهد.

نمونه حوله های تبلیغاتی هواپیمایی اماراتshikopikhome.com
نمونه حوله های تبلیغاتی هواپیمایی امارات

[callout bg=”#ffddd3″ color=”#000000″ border=”#337ebf” radius=”12″ font=”tahoma” fontsize=”17″ bt_content=”حتما ببینید” bt_pos=”right” bt_style=”undefined” bt_color=”blue” bt_link=”http://blog.shikopikhome.com/promotional-towels-bargh-lameh-promotional-gift/” bt_size=”big” bt_target=”_blank” bt_font=”tahoma” bt_font_weight=”bold” bt_radius=”12″]حوله تبلیغاتی برق لامع | هدیه تبلیغاتی[/callout]

راهنمای استفاده حوله های تبلیغاتی سفارشی به عنوان هدایا

هنگام تهیه و سفارش حوله ها به عنوان هدایا باید موارد زیر را مورد توجه قرار دهید:

  • اندازه و حجم تیراژ حوله ای که می خواهید سفارش دهید را در نظر بگیرید.
  • هنگامی که تیراژ بالای 1000 عددی را سفارش می دهید اطمینان حاصل کنید که نامین کننده شما در زمان مقرر بتواند حوله ها را تحویل دهد.
  • بودجه خود را در نظر داشته باشید.
  • در انتخاب طرح های حوله سلایق مشتریان خود را در نظر داشته باشید. از طرح های رسمی برای هدایای شرکتی و از طرح های گوناگون برای هدایای کسب و کارهای مشترک استفاده کنید.
  • حوله های سفارشی که در جهت تبلیغات استفاده می شوند باید 100% پنبه باشند تا نرمی و قدرت جذب بالا داشته باشند.
  • رنگهای در دسترس را انتخاب کنید.
  • حوله باید مناسب چاپ، آرم بافی و یا گلدوزی نام یا لوگوی تجاری شما باشد.
  • رنگهایی را برای حوله تبلیغاتی انتخاب کنید که با رنگهای اصلی شرکت شما یکی باشد.
  • دقت داشته باشید هر چه اندازه حوله بزرگتر باشد، اندازه نام و لوگوی شما هم بر روی حوله چشمگیرتر خواهد بود.

 

حوله هدیه کاملی در اقلام شخصی مشتریان و کارمندان به شمار می رود. از سویی دیگر سفارش تیراژ بالا باعث می شود تا سفارش دهنده در هزینه خود صرفه جویی داشته باشد. البته هدایا باید مطابق با دستورالعمل هایی که در بالا ذکر شد انتخاب شوند.

نمونه حوله های تبلیغاتی شرکت تویوتا shikopikhome.com
نمونه حوله های تبلیغاتی شرکت تویوتا

منبع: شیک و پیک هوم

شیک و پیک هوم (حوله آشنا) نام یکی از با تجربه ترین تولیدکنندگان حوله در ایران می باشد که محصولات متنوعی از جمله حوله های تبلیغاتی را ارائه می دهد. همچنین لازم به ذکر است صاحب امتیاز این برند جلال برق لامع نام دارد.

کلمات کلیدی: تبلیغات، حوله تبلیغاتی ، هدیه تبلیغاتی ، چاپ حوله،بافت حوله
نویسنده و تالیف: واحد فنی شیک و پیک هوم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا