بافت حولهتولید حولهحمامحولهحوله تبلیغاتیحوله هتلیهدیه تبلیغاتیچاپ حولهکارخانه حولهگلدوزی حوله

آنچه از هدایای تبلیغاتی نمی دانید

اهمیت هدایای تبلیغاتی در ماندگاری برند شما

استفاده از هدایای تبلیغاتی مدت هاست، که بین شرکت ها و سازمان های تجاری به صورت یک رسم خوشایند و تأثیرگذار نهادینه شده است. سالهاست که شرکت های تجاری در مناسبت هایی همچون عید نوروز، نمایشگاه ها و همایش ها اقدام به ارائه هدایای تبلیغاتی مختلف می کنند؛ تا برندشان را بیشتر و بصورت بهینه نمایش دهند.

بی شک مهم ترین هدف استفاده از این هدایا، انتقال پیامی ویژه، از سوی سازمان، شرکت و یا برند شما به مخاطبینتان است. بیاد داشته باشید مادامی که هدیه شما مورد استفاده قرار میگیرد، نام برند شما در جلو دید مخاطب بوده و در هر لحظه می تواند شما را در ذهن طرف مقابل زنده نگه دارد.

هدیه شما معرف برند و شرکت شماست؛ بنابراین باید این موضوع را در نظر بگیرید، هدیه ای که برای تبلیغاتتان انتخاب می کنید، درباره شما به دیگران چه می گوید، و شما را چگونه معرفی می کند. از این رو باید در انتخاب آن محتاط بوده و با درایت عمل کنید.

هدایای تبلیغاتی ابزار ساده ای هستند، که می توانید با انتخاب صحیح و هوشمندانه آن، و با صرف هزینه ای اندک نسبت به سایر روش های تبلیغات، بستر مناسبی برای مطرح شدن و ماندگار شدن کسب و کارتان فراهم نمایید.

با درج لوگو و یا نام تجاریتان بر روی محصولاتی که مخاطبینتان در طول روز و زندگی روزانه شان از آنها استفاده می کنند؛ می توانید جایگاه خود را در بین اذهان ارتقاء دهید.

 

انواع هدایای تبلیغاتی و مزایا و معایب آنها

هدایای تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی

امروزه تنوع محصولاتی که به عنوان هدایای تبلیغاتی از آنها استفاده می شود؛ بسیار بالا بوده، که هر کدام این محصولات به عنوان هدیه مزیت ها و معایب خاص خود را دارند. هدایای تبلیغاتی مرسوم مانند سررسید، لیوان و ماگ، کتاب، کیف و ست اداری، خودکار و لوازم تحریر، عطر، پاوربانک و فلش، جاسویچی و … می باشند.

حوله تبلیغاتی - هدایا تبلیغاتی
حوله تبلیغاتی – هدایا تبلیغاتی

   سررسید: یکی از رایج ترین و سنتی ترین محصولی که اکثر غریب به اتفاق سازمان ها به عنوان هدیه تبلیغاتی در نظر می گیرند؛ سررسید می باشد. حتما برای شما هم اتفاق افتاده، که در ایام نزدیک به نوروز از سازمان و شرکت های مختلف، برایتان هدایای نوروزی متعددی ارسال شده و بیشتر آنها سررسید بوده است.

بدیهی است که هیچکس به چندین سالنامه احتیاج ندارد، در نتیجه تنها یک یا دو سررسید شانس این را خواهند داشت، تا توسط شما مورد استفاده قرار گیرند. تنها برند و نام تجاری سررسیدهایی که روی میزکار شما هستند، دریادتان خواهند ماند.

سرنوشت های سررسیدهای اضافی به انبار راه یافته و یا مورد استفاده افرادی  که مخاطب اصلی نیستند، قرار خواهند گرفت.

در ضمن باید این نکته را خاطر نشان شد علاوه بر مساله مذکور، این هدیه تاریخ انقضای یکساله دارد؛ و پس از تاریخ مصرف منقضی و کاربرد اصلی خود را از دست خواهد داد؛ و جایگزینی نو خیلی سریع برای ان ارائه خواهد شد.

حوله تبلیغاتی - هدایا تبلیغاتی
حوله تبلیغاتی – هدایا تبلیغاتی

  کتاب: کتاب هدیه بسیار مناسبی است و به ارتقای سطح فرهنگ و مطالعه جامعه کمک می کند. اما به عنوان یک هدیه تبلیغاتی اگر خوش شانس باشید، مورد مطالعه قرار می گیرد و سپس راهی کتابخانه و یا انباری می شود.

در ضمن باید این موضوع مهم را در نظر داشت، که کتاب بعنوان یک هدیه فرهنگی بسیار جالب می باشد؛ ولی چون سبک مطالعه همه مخاطبین ما یکی نبوده، انتخاب یک نمونه کتاب بعنوان هدیه تبلیغاتی کار بسیار سختی خواهد بود.

خودکار تبلیغاتی
خودکار تبلیغاتی

  خودکار و انواع لوازم التحریر: خودکار و لوازم تحریر نیز مانند سررسید، هدیه ایی روتین و عمومی می باشد، اگر خیلی خوش شانس باشید، هدیه شما از بین هدایای دیگر مورد استفاده قرار خواهد گرفت. هرچند پس از مدت کوتاهی عمر مفید هدیه شما، به پایان می رسد و تبلیغات شما نیز متوقف می شود.

همچنین استفاده از خودکار برای عموم مخاطبین شما از جمله مدیران و روسای منوط بر کیفیت بالا و خاص بودن هدیه شما خواهد بود؛ در نتیجه با توجه به مخاطب هزینه صرف شده برای این هدیه مرسوم متغیر و در مواردی بسیار بالا خواهد بود.

عطر تبلیغاتی
عطر تبلیغاتی

عطر: عطر جزء لوازم مصرفی لوکسی است که باید هزینه ای قابل توجه برایش صرف نمایید؛ تا جنس مرغوبی تهیه کنید، ضمن اینکه بسیار سلیقه ایست و ممکن است مورد توجه عموم و مخاطب خاص شما واقع نشود. در نتیجه صرف هزینه بالا برای خرید عطر و ادکلن به عنوان یک هدیه ریسک بزرگی است.

چنانچه خوشایند مخاطب شما نباشد سرنوشتی همچون سایر هدایای تبلیغاتی خواهد داشت!

آجیل تبلیغاتی -
آجیل تبلیغاتی –

   خشکبار: یکی از هدایای مناسب برای آغاز سال نو و شب یلدا خشکبار است؛ اما اگر با هدف تبلیغات از آن استفاده کنید باید بگویم که تبلیغات شما عمر چندانی نخواهد داشت.

لیوان تبلیغاتی
لیوان تبلیغاتی

  انواع ظروف و لیوان: یکی دیگر از لوازمی که امروزه به عنوان هدیه تبلیغاتی باب شده انواع ظروف ازجمله لیوان است. اما پس از مدتی طرح و آرم تبلیغاتی چاپ شده روی آن، بر اثر شستشوی مداوم از بین می رود و یا کمرنگ می شود؛ که ظاهر ناخوشایندی خواهد داشت و حس خوبی به مصرف کننده انتقال نمی دهد.

همچنین امکان استفاده از لیوان و ظروف آرم دار، توسط برخی از مخاطبین خاص، در مکان های عمومی وجود نخواهد داشت.

[callout bg=”#ffc1ba” color=”#000000″ border=”#2d7bbf” radius=”12″ font=”tahoma” fontsize=”17″ bt_content=”پیشنهاد میشود بخوانید” bt_pos=”right” bt_style=”undefined” bt_color=”blue” bt_link=”http://blog.shikopikhome.com/7-tips-for-choosing-promotional-gifts/” bt_size=”big” bt_target=”_blank” bt_font=”tahoma” bt_font_weight=”bold” bt_radius=”12″]۷ نکته طلایی برای انتخاب هدیه تبلیغاتی[/callout]

آیا می دانستید؟

امروزه تولید و تجارت رابطه مستقیم با طبیعت و در نهایت بهداشت جامعه دارد. آیا می دانید که بر اساس گزارش های سازمان محیط زیست، هر ایرانی سالانه 13 کیلوگرم کاغذ مصرف می کند؛ که در مجموع رقمی برابر 910 میلیون کیلوگرم می شود.

از آنجا که برای تولید هر تن کاغذ باید 17 درخت تنومند قطع شود، در یک سال بیش از 15 میلیون درخت قطع می شود. تحقیقات دیگری نیز نشان می دهد که 10% زباله های کشور را کاغذ تشکیل می دهد.

نه به قطع درختان
نه به قطع درختان

آیا منطقی است که با تولید هدایایی همچون سررسید و سالنامه نه تنها قدمی اشتباه در زمینه تبلیغات برداریم، بلکه به طبیعت هم آسیب برسانیم.

تبلیغاتی از این دست اگر خیلی شانس بیاورند و در همان ابتدا راهی انبار و سطل زباله نشوند، در نهایت پس از یکسال از چرخه مصرف خارج شده و در نتیجه هدف اصلی که همان تبلیغات برای کسب و کار شماست حاصل نخواهد شد.

راهکار پیشنهادی چیست؟

حوله تبلیغاتی
حوله تبلیغاتی

یکی از گزینه هایی که امروزه برای تبلیغات و به عنوان هدیه تبلیغاتی مورد توجه مدیران سازمان ها و شرکت ها قرار گرفته حوله آرم دار است.. اشخاص از هر مرتبه اجتماعی که برخوردار باشند روزانه چند بار از حوله استفاده می کنند. حوله که یک وسیله شخصی پر کاربرد برای هر فرد می باشد؛

نه تنها در منزل، بلکه در محیط هایی همچون سالن های زیبایی، استخر و سونا، مراکز درمانی و پزشکی، رستورانها و حتی در محل کار مورد مصرف قرار می گیرد و در نتیجه فضای وسیعی برای تبلیغات در اختیار خواهید داشت.

انواع حوله عمر طولانی تری نسبت به دیگر هدایا که در بالا به آنها اشاره کردیم دارند. طرح و برند مورد نظر شما به صورت چاپی، بافت و همچنین گلدوزی بر روی حوله حک می شود و در نتیجه از بین نمی رود و تا زمانی که حوله عمر می کند نام و برندتان دیده می شود و تبلیغاتتان پایدار است.

استفاده از حوله آرم دار به عنوان هدیه تبلیغاتی این امکان را به شما می دهد تا با دست باز طرح ، لوگو و برند مورد نظرتان را با توجه به مخاطبتان سفارش دهید تا بر روی حوله بافته، گلدوزی یا چاپ شود.

با انتخاب حوله تبلیغاتی این شانس را خواهید داشت تا در لحظاتی مناسب و چندین و چند بار در روز ، به همراه القای حس لطافت و نرمی ، نام و برندتان دیده شود و توسط مصرف کننده مورد توجه قرار بگیرد.

از دیگر مزیت های حوله تبلیغاتی این است که شما می توانید با توجه به مخاطب هدف، طرح، رنگ، نوع و ابعاد حوله، میزان سادگی و لوکس بودن آن را تعیین کنید. از آنجایی که حوله توسط تمامی اغشار جامعه مورد مصرف قرار می گیرد فرصت خوبی برای معرفی برندتان خواهد بود.

با تولیدکنندگان ایرانی حوله های چاپی و تبلیغاتی آشنا شوید، حس دیده شدن و پیروزی در تبلیغات، با کمترین هزینه را تجربه کنید.

 

[callout bg=”#ffc1ba” color=”#000000″ border=”#2d7bbf” radius=”12″ font=”tahoma” fontsize=”17″ bt_content=”پیشنهاد میشود بخوانید” bt_pos=”right” bt_style=”undefined” bt_color=”blue” bt_link=”http://blog.shikopikhome.com/warm-up-your-business-with-towel/” bt_size=”big” bt_target=”_blank” bt_font=”tahoma” bt_font_weight=”bold” bt_radius=”12″]کسب و کار خود را با حوله گرم نگهدارید[/callout]

 

منبع: شیک و پیک هوم

شیک و پیک هوم (حوله آشنا) نام یکی از با تجربه ترین تولیدکنندگان حوله در ایران می باشد که محصولات متنوعی از جمله حوله های تبلیغاتی را ارائه می دهد. همچنین لازم به ذکر است صاحب امتیاز این برند جلال برق لامع نام دارد.

کلمات کلیدی: تبلیغات، حوله تبلیغاتی ، هدیه تبلیغاتی ، برند
نویسنده و تالیف: واحد فنی شیک و پیک هوم.رامین بهروزی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا