خانهاتاق خوابدکوراسیون

20 دکوراسیون برتر اتاق خواب سال 2018

آیا می دانید تغییر دکوراسیون یا چیدمان منزل برای سلامت روان مورد نیاز است؟ طراحی خانه ارتباط مستقیمی با روحیه انسان دارد. زیرا خانه مکانی برای راحتی شما است. خانه تنها مکانی است که فرصتی برای قرار دادن مسئولیت ها و وظایف در پشت درب خود به شما می دهد.

اگر شما فردی هستید که هیچ علاقه ای به تغییر دکوراسیون ندارید، نمی توانید معادله این تغییر را در اتاق خواب خود بگنجانید. اتاق خواب اتاقی است که می توانید بدن خسته خود را در آن استراحت دهید.

در این اتاق می توانید کتاب مورد علاقه خود را مطالعه کنید. در این اتاق می توان از دراز کشیدن بر روی تخت خود لذت ببرید. در این اتاق به راحتی می توانید حالت های افسردگی را از خود دور کنید.

دکوراسیون اتاق خواب نشان دهنده شخصیت، افکار و احساسات مشهود شما خواهد بود. نوع دکوری که برای این اتاق در نظر می گیرید حتی می تواند سطح انرژی را در شما بالا ببرد.

حال بیایید به روند تغییر دکوراسیون این اتاق در سال 2018 بپردازیم.

 

[callout bg=”#f9f2f2″ color=”#3a3a3a” border=”#1e73be” radius=”12″ font=”tahoma” fontsize=”17″ bt_content=”حتما بخوانید” bt_pos=”right” bt_style=”undefined” bt_color=”blue” bt_link=”http://blog.shikopikhome.com/17th-law-on-bath-decoration/” bt_size=”big” bt_target=”_blank” bt_font=”tahoma” bt_font_weight=”bold” bt_radius=”12″] ۱۷ قانون در دکوراسیون حمام[/callout]

20. چراغ های آویزان

چراغ های رومیزی برای کسانی که اهل مطالعه هستند بسیار مناسب است. اما اگر اهل مطالعه نباشید می توانید از نورهای کم در اتاق خواب برای ایجاد حالتی آرام بخش بهره ببرید. شما می توانید با اضافه کردن برخی تغییرات در اتاق خواب مانند استفاده از چراغ ها آویزان در نزدیکی تخت خواب خود نور متعادلی داشته باشید.

به این ترتیب اتاق شما یک تغییر اساسی و مرسوم داشته است.

 

چراغ های آویزان-دکوراسیون
چراغ های آویزان
چراغ های رومیزی-دکوراسیون
چراغ های آویزان

19. رنگ سبز

رنگ های طبیعت در بین تمام طرح های مرسوم در منزل می توانند ظاهر بسیار خوبی ایجاد کنند. بنابراین با انتخاب رنگ سبز می توانید لمس طبیعت را به خود هدیه دهید. با انتخاب رنگ های طبیعت فضایی آرام را به خود هدیه داده اید.

استفاده از رنگ سبز-دکوراسیون
استفاده از رنگ سبز

18. فضایی رمانتیک

بر اساس گفته طراحان دکوراسیون داخلی رنگ هایی وجود دارند که اثرات رمانتیک دارند. این رنگ ها برای اتاق خواب بسیار کاربرد دارند. این رنگ ها شامل صورتی، قرمز تیره یا زرشکی و کاراملی است. اغلب این رنگ ها یادآور روز ولنتاین هم می باشند.

فضایی رمانتیک-دکوراسیون داخلی
فضایی رمانتیک

17. احساس گرمی

کاغذهای دیواری وجود دارند که حامل تصاویر جنگل های گرمسیری می باشند. این تصاویر لمسی از یک جنگل زیبا را به شما می دهند به خصوص اگر هر چهار دیوار اتاق خواب حامل این طرح های باشد. الگوهای زیادی از این طرح ها در بازار موجود می باشند که به راحتی می توانید سلیقه خود را در آنها بیابید.

کاغذهای دیواری-دکوراسیون داخلی
کاغذهای دیواری
کاغذهای دیواری-دکوراسیون داخلی-احساس گرمی
کاغذهای دیواری

16. ایستگاه های ارتباطی

با در دسترس بودن Wi-Fi در تمامی خانه دیگر نیاز ندارید برای دسترسی به اینترنت در محل کار خود باشید. برای قرار دادن این وسایل در اتاق خواب هم طراحان ایده های متنوعی ارائه داده اند. با استفاده از این راهکارها می توانید بهترین جای موجود را برای اینگونه تجهیزات در اتاق خواب تعبیه کنید.

دستگاه های ارتباطی
دستگاه های ارتباطی

15. قدرت طیف های رنگ آبی

رنگ آبی در دکوراسیون خانه در سال 2017 بیشترین استفاده و جستجو را در اینترنت داشته است. این محبوبیت قبلا برای رنگ های ترکیبی سیاه و سفید بود. اما این دو رنگ نوعی پیچیدگی را به ذهن القاء می کردند که با اضافه شدن طیف های رنگ آبی تا حد زیادی این مشکل در طراحی اتاق خواب برطرف شد.

طیف های رنگ آبی-دکوراسیون اتاق خواب
طیف های رنگ آبی

 

طیف های رنگ آبی-دکوراسیون اتاق خواب
طیف های رنگ آبی

14. طبقه بندی سیاه و سفید

بدون شک این دو رنگ همیشه از آغاز ترکیب خوبی برای هم بوده اند. اما این ترکیب نوعی طراحی کلاسیک به شمار می رود که هنوز هم برای دوست داران خود محبوبیت به همراه دارد.

طراحی کلاسیک-ترکیب رنگ سیاه و سفید
طراحی کلاسیک-ترکیب رنگ سیاه و سفید

13. طراحی نورهای خاص

امروزه اینگونه طراحی را دیگر عجیب نیست و در واقع بسیار هم پرطرفدار می باشد. نصب این گونه روشنایی ها از سال 2017 به عنوان عنصری از طراحی داخلی پذیرفته شد. با این تغییر کوچک دیگر نیازی به تغییرات اساسی نخواهید داشت.

حال می توانید به سمت انتخاب این نورها بروید تا از فضای جدید اتاق خواب خود لذت ببرید.

نور پردازی خاص-دکوراسیون اتاق خواب
نور پردازی خاص

12. یک سورئالیسم کلی

برای داشتن یک اتاق عجیب و غریب صرفا به نورهای این چنینی نیاز نخواهید داشت. شما می توانید با ترکیبی از الگوهای متفاوت و غیر معمول مبلمان هم در اتاق خواب بهره ببرید. تم های سورئال در سال جدید بسیار پرطرفدار بوده اند.

ترکیبی از الگوهای متفاوت-سورئالیسم-دکوراسیون اتاق خواب
ترکیبی از الگوهای متفاوت-سورئالیسم

 

11. سفید، رنگی که سایه های مختلف دارد

رنگ سفید در اتاق خواب سایه های زیادی را هم به وجود می آورد.  سفید رنگی پر انرژی برای اتاق خواب به شمار می رود. شما می توانید این رنگ را با رنگ بژ هم ترکیب کنید. در این صورت پس از اتمام تغییر دکوراسیون با اتاقی بسیار باشکوه رو به رو خواهید شد.

سفید رنگی پر انرژی-دکوراسیون اتاق خواب
سفید رنگی پر انرژی

10. اتاقی بهم ریخته

زمانی که اتاق خواب خود را بهم ریخته رها می کنید نمی تواند صحنه ای دلپذیر باشد. اما در دنیای امروزی این بهم ریختگی نوعی طراحی به شمار می رود. اما این بهم ریختگی باید بر پایه اصولی باشد تا شگفت انگیز به نظر برسد.

بهم ریختگی بر پایه اصولی-دکوراسیون اتاق خواب-چیدمان اتاق خواب
بهم ریختگی بر پایه اصولی

 

بهم ریختگی بر پایه اصولی-دکوراسیون اتاق خواب-چیدمان اتاق خواب
بهم ریختگی بر پایه اصولی

9. ترکیبی از الگوهای مختلف

اجازه دهید تا طراح شما الگوهای مختلفی را ارائه دهد. استفاده از الگوهای ترکیبی مختلف باعث می شود تا در اتاق خواب خود انرژی خوبی را تجربه کنید.

الگوهای ترکیبی مختلف-دکوراسیون اتاق خواب-چیدمان اتاق خواب
الگوهای ترکیبی مختلف

8. شب های طلایی

با استفاده از عناصری که حامل رنگ های طلایی می باشند می توانید آرامش خاصی را به اتاق خواب خود بیاورید. این رنگ باعث فروکش کردن خشم می شود. از طرفی دیگر هم اتاق خواب شما را بسیار لوکس خواهد کرد.

آرامشی خاص با رنگ های طلایی-دکوراسیون اتاق خواب
آرامشی خاص با رنگ های طلایی

 

آرامشی خاص با رنگ های طلایی-دکوراسیون اتاق خواب
آرامشی خاص با رنگ های طلایی

7. استفاده از اشکال هندسی

هندسه همیشه در مدرسه برای شاگردان به عنوان یک مزاحم بوده است. اما در طراحی داخلی این گونه نیست. اشکال هندسی تغییرات بسیار مثبتی را در فضای اتاق خواب به وجود می آورند و در کل بسیار منحصر به فرد هستند.

استفاده از اشکال هندسی-دکوراسیون اتاق خواب
استفاده از اشکال هندسی

 

استفاده از اشکال هندسی-دکوراسیون اتاق خواب
استفاده از اشکال هندسی

6. طراحی های میانه قرن بیست و یک

از آنجایی که دهه های 60 و 70 میلادی شاهد نقطه عطفی در دنیای طراحی داخلی بود در سال های جاری هم بازگشتی به این نوع طراحی داشته ایم. سایه هایی که رنگ سفید در این گونه طراحی ها ایجاد می کند، طراحی در عین حال مدرن هم به وجود می آورند.

طراحی های میانه قرن 21
طراحی های میانه قرن 21

 

طراحی های میانه قرن 21-دکوراسیون اتاق خواب
طراحی های میانه قرن 21

5. تنوع خاکستری (طوسی)

رنگ خاکستری در طراحی صحنه بسیاری از فیلم ها کاربرد و شهرت دارد. خاکستری یکی از رنگ های ویژه ای است که مقیاس کاملی از رنگ سفید تا طیف های تیره را در بر دارد. ترکیب چند رنگ با رنگ خاکستری می توانند فضایی بسیار لوکس به اتاق خواب شما بدهد.

رنگ خاکستری در طراحی-دکوراسیون اتاق خواب
رنگ خاکستری در طراحی

 

رنگ خاکستری در طراحی-دکوراسیون اتاق خواب
رنگ خاکستری در طراحی

4. دیوارهای بتنی

از آنجائیکه تضاد بین دو عنصر می توانید نوعی ترکیب سازگار هم به شمار رود، دیوارهای بتنی توانسته اند محبوبیت بسیاری در طراحی داخلی داشته باشند. ترکیبی از مبلمان مدرن با دیوارهای خشن بتنی می توانید فضای بی نظیری به اتاق خواب شما بدهد.

 

دیوارهای بتنی-دکوراسیون اتاق خواب
دیوارهای بتنی

 

دیوارهای بتنی-دکوراسیون اتاق خواب
دیوارهای بتنی

 

 

3. طراحی های صنعتی در اتاق خواب

طراحی اتاق های خواب به شکل صنعتی تبدیل به یک روند عادی شده است. در این نوع طراحی به طور مثال از سنگ های قطور و سنگین قهوه ای رنگ با دیوارهای کاشی شده در کنار مبلمانی فلزی گویای این طراحی در سال جاری می باشند. صادقانه باید بگوییم که این نوع طراحی برای اتاق خواب بسیار خیره کننده است.

 

طراحی های صنعتی در اتاق خواب
طراحی های صنعتی در اتاق خواب

 

طراحی های صنعتی در اتاق خواب
طراحی های صنعتی در اتاق خواب

2. تصاویر مدرن بر روی کاغذ دیواری های دهه 70

ظاهرا طرح های دهه 70 در سال جاری محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. البته در این طرح ها کمی هم مدرنیته اضافه شده است. استفاده از این طرح های قدیمی با ترکیبی درست در محیط جدید می تواند اتاق خواب بسیار خاصی را به وجود بیاورد.

تصاویر مدرن بر روی کاغذ دیواری
تصاویر مدرن بر روی کاغذ دیواری

1.استفاده از رنگ های همگام با سفید

استفاده از رنگ های همگام با سفید
استفاده از رنگ های همگام با سفید

این سبک از طراحی هنوز هم در بالای فهرست طراحان دکوراسیون داخلی قرار دارد. در این سبک رنگ های گوناگون اما همگن را در کنار سفید به کار می برند که در نتیجه با اتاق خوابی رنگارنگ اما همراه با رنگ سفید رو به رو خواهید شد.

استفاده از رنگ های همگام با سفید
استفاده از رنگ های همگام با سفید

 

همان طور که در ابتدای مقاله گفتیم شما می توانید با طراح خود از شخصیت و سلایق خود هم بگویید تا او طراحی اتاق خواب را بر اساس شخصیت شما انجام دهد. اکنون شما با 20 طراحی مختلف و روز دنیا آشنا شده اید و می توانید بر اساس سلایق خود هم آنها را انتخاب کنید.

 

 

منبع: شیک و پیک هوم

شیک و پیک هوم (حوله آشنا) نام یکی از با تجربه ترین تولیدکنندگان حوله در ایران می باشد که محصولات متنوعی از جمله حوله های تبلیغاتی را ارائه می دهد. همچنین لازم به ذکر است صاحب امتیاز این برند جلال برق لامع نام دارد.

کلمات کلیدی: حمام،دکوراسیون اتاق خواب،چیدمان، فضاسازی،طراحی اتاق خواب
نویسنده و تالیف: واحد فنی شیک و پیک هوم.رامین بهروزی

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا