نوزادحمامحولهراهنمای جامع خریدزندگی

6 نکته مهم در انتخاب سیسمونی حوله نوزاد

 انتخاب حوله نوزاد
انتخاب حوله نوزاد

حوله های حمام و دستشویی در هر سوپر مارکت، هایپر مارکت و مغازه ای با هر رنگ و اندازه ای ممکن است یافت شود. به این ترتیب خرید و انتخاب حوله های حمام و دستشویی بسیار آسان است زیرا شما آن را در هر مغازه ای پیدا کرده اید و در نتیجه یک سوراخ بزرگ در کیف پول خود ایجاد کرده اید.

حال باید بدانید که انتخاب حوله برای نوزادان کار سختی است. آیا دلیلش را می دانید؟ ما در این مقاله برخی از نکات کلیدی برای یافتن حوله مناسب نوزاد را برای شما شرح داده ایم تا انتخابی راحت داشته باشید.

6 نکته مهم در انتخاب حوله نوزاد
6 نکته مهم در انتخاب حوله نوزاد

شش نکته مهم در انتخاب حوله نوزاد

1.        برای اولین بار بیایید حوله نوزاد را با حوله های حمام و دستشویی مقایسه نکنید.

معمولا زمانی درباره حوله ها می توانیم قضاوت کنیم که آنها را در یک فروشگاه لمس کنیم. با این حال باید بدانید که برخی از تولید کنندگان به حوله ها نرم کننده اضافه می کنند تا حوله نرم تر شود.

اما در این شرایط پس از چند بار شستشو، حوله ها رو به نازک شدن می روند. حوله هایی که برای نوزادان انتخاب می کنید باید بسیار نرم باشند و باعث تحریک پوست آنها نشود و یک گزینه بسیار مهم برای راحتی نوزاد شما است.

 حوله نوزاد را با حوله های حمام و دستشویی مقایسه نکنید
حوله نوزاد را با حوله های حمام و دستشویی مقایسه نکنید

ضمنا برای انتخاب می توانید از حوله های با اشکال حیوانات هم استفاده کنید تا نوزاد شما لحظات دوست داشتنی را پس از حمام تجربه کند.

2.      مواد اولیه حوله ها را بشناسید.

یک حوله واقعی باید به نوزاد حس یک لباس را بدهد و این حس بستگی به الیاف به کار رفته در حوله دارد. به طور کلی الیاف پنبه به صورت خودکار تا 20 برابر وزن خود می تواند آب و دیگر مایعات را جذب کند.

پنبه می تواند نرمی و دوام حوله را بیشتر کند. غیر از حوله های پنبه ای می توانید از حوله های میکروفیبر هم برای نوزاد خود استفاده کنید.

مواد اولیه حوله ها را بشناسید
مواد اولیه حوله ها را بشناسید

3.     ابعاد مختلف حوله ها را بدانید.

ابعاد و اندازه در انتخاب حوله مناسب برای نوزاد نقش مهمی دارد. اما اندازه ها هم بسته به جثه نوزاد متغیر هستند.

حوله های نوزاد در سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ هم ارائه می شوند که باید مناسب ترین اندازه را برای نوزاد خود انتخاب کنید تا در زمان خشک کردن هم شما خونسرد باشید و هم نوزادتان در آسایش باشد.

ابعاد مختلف حوله ها را بدانید
ابعاد مختلف حوله ها را بدانید

4.      ضخامت حوله ها را در نظر بگیرید.

یکی دیگر از نکاتی که والدین کمتر به آن توجه می کنند میزان ضخامت حوله نوزاد است. در تمامی برچسب حوله ها شاخص GSM قرار دارد که تولید کنندگان برای اطلاع شما آن را درج می کنند.

·         از 200 تا 400 GSM: حوله دارای ضخامت زیادی نیست و کیفیت پایینی دارد.

·         از 400 تا 500 GSM: ضخامت حوله میزان متوسطی از مایعات را جذب می کند.

·         از 600 تا 700 GSM: ضخامت این حوله ها برای نوزادان مناسب است.

·         بیش از 700 GSM: این نوع ضخامت دارای بهترین سطح برای استفاده نوزادان و کودکان است.

·         بیش از 800 GSM: حوله بسیار ضخیم است و مناسب برای استفاده نوزادان نیست.

ضخامت حوله ها را در نظر بگیرید
ضخامت حوله ها را در نظر بگیرید

5.   نوع آب و هوای محلی خود را در نظر داشته باشید

در مناطقی که دارای آب و هوای گرم هستند، حوله های پنبه ای برای نوزادان مناسب است. علاوه بر این فرآیند شستشوی حوله آسان می شود چون این حوله های دارای ضخامت مناسبی هستند و کاهش وزن پیدا نمی کنند.

اما در مناطق سردسیر باید از حوله های ضخیم برای نوزادان استفاده کنید تا در هنگام انتقال از حمام به اتاق خواب بدن نوزاد گرم باقی بماند.

 

نوع آب و هوای محلی خود را در نظر داشته باشید
نوع آب و هوای محلی خود را در نظر داشته باشید

6.      قبل از شستشو برچسب روی حوله را با دقت بخوانید.

اغلب اوقات افراد به برچسب روی حوله توجهی نمی کنند و فکر می کنند حوله هم مانند پروسه شستن لباس ها شستشو می شوند. اما باید بدانید که حوله ها از موادهای اولیه متنوع و بر اساس استانداردهای مختلف تولید می شوند.

بنابراین خواندن برچسب حوله بسیار مهم و ضروری است.

ممکن است سوالات زیادی برای شما پیش بیاید. آیا حوله باید با ماشین لباسشویی شستشو شود؟ آیا بهتر نیست حوله با دست شستشو شود؟ آیا استفاده از صابون حوله را زبر می کند؟ آیا برای شستشو باید از آب داغ استفاده کرد؟ جواب تمامی سوالات شما توسط تولید کنندگان در همان برچسب حوله ها نهفته است.

 

قبل از شستشو برچسب روی حوله را با دقت بخوانید
قبل از شستشو برچسب روی حوله را با دقت بخوانید

نتیجه

حال به واسطه مطالبی که در بالا گفته شد می توانید حوله ای مناسب برای نوزاد دلبند خود پیدا کنید. قبل از اینکه محصول را در سبد خرید قرار دهید بررسی های لازم را انجام دهید. اما باید بدانید که حوله های نوزاد خانه شیک و پیک محصولات بسیار شگفت انگیزی هستند.

طبیعتا حوله هم مانند تغذیه بخش مهمی از زندگی ما و نوزادان مان به شمار می رود. حوله باید همیشه در فهرست مایحتاج خانواده قرار داشته باشد.

 

 

منبع: شیک و پیک هوم

شیک و پیک هوم (حوله آشنا) نام یکی از با تجربه ترین تولیدکنندگان حوله در ایران می باشد که محصولات متنوعی از جمله حوله های تبلیغاتی را ارائه می دهد. همچنین لازم به ذکر است صاحب امتیاز این برند جلال برق لامع نام دارد.

کلمات کلیدی: سرویس حوله نوزاد،حوله،سیسمونی،نظافت،نگهداری حوله،شستشو،جنس حوله
نویسنده و تالیف: واحد فنی شیک و پیک هوم.رامین بهروزی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا