بافت حولهحوله تبلیغاتیهدیه تبلیغاتیچاپ حولهگلدوزی حوله

مزایای حوله های تبلیغاتی

 حوله های تبلیغاتی 

حوله  تبلیغاتی یک راه بسیار عالی برای بازاریابی کسب و کار می باشند که امروزه در اصناف مختلف مشاهده می شوند. دلیل این راه عالی هم ضرورت درج نام تجاری شرکت ها بر روی حوله های تبلیغاتی است که از منابع جایگزین درآمد حاصل می شود.

مزایای حوله های تبلیغاتی

حوله تبلیغاتی چیست؟

حوله های تبلیغاتی حوله هایی هستند که توسط یک کسب و کار به عنوان هدیه به مشتریان ارائه می شوند.

در بسیاری از موارد صاحب کسب و کار در ازای خرید بالای مشتری این کالا را به وی هدیه می دهد. چنین حوله هایی دارای لوگوی کسب و کار مذکور می باشند.

این حوله ها یک ابزار شگفت انگیز، مناسب و موثر تبلیغاتی هستند که حتما باید مورد توجه صاحبین مشاغل و کسب و کارها قرار بگیرند.مزایای حوله های تبلیغاتی

چرا باید از حوله های تبلیغاتی استفاده کرد؟حوله های تبلیغاتی مسیری بسیار عالی در جهت افزایش مشتری می باشند.

زمانی که حوله های تبلیغاتی یک کسب و کار در جامعه و در دسترس عموم افراد قرار می گیرند،

همیشه در ذهن مردم باقی خواهند ماند و نتیجه این است که احتمال خرید محصولات کسب و کار مربوطه را افزایش دهند.

حوله های تبلیغاتی یک نوع بازاریابی ظریف و موثر می باشند بدون اینکه مشتری را تحت فشار برای خرید قرار دهند.

یکی از مهم ترین عوامل ارتباط با مشتری ایجاد یک پایگاه امن برای وی است که بداند همیشه می تواند بر روی محصولات شما حساب کند.

یکی دیگر از نتایج این کار این است که مشتری بیشتر راغب می شود محصولات شما را به نسبت رقبایتان خرید کند.

از طرفی هم حوله یک نقش ضروری در خانواده دارد و اهدای آن به مشتری باعث می شود تا همیشه در ذهن خود جایی برای کسب و کار شما داشته باشند.

[callout bg=”#ffe1dd” color=”#000000″ border=”#1e73be” radius=”14″ font=”tahoma” fontsize=”14″ bt_content=”مطلب مرتبط>” bt_pos=”right” bt_style=”undefined” bt_color=”blue” bt_link=”http://blog.shikopikhome.com/why-should-you-use-custom-towels-for-advertising/” bt_size=”big” bt_target=”_blank” bt_font=”tahoma” bt_radius=”15″]چرا باید از حوله های سفارشی برای تبلیغات استفاده کرد؟[/callout]

مزایای حوله های تبلیغاتی

حال برخی از این مشتریان از حوله تبلیغاتی شما صرفا در محیط های خصوصی خود استفاده می کنند و نام تجاری درج شده بر روی حوله صرفا در ذهن همان یک نفر نقش می بندد.

اما زمانیکه این حوله های تبلیغاتی توسط مشتریان در ساحل، استخرها و یا باشگاههای ورزشی استفاده شوند، نام تجاری درج شده بر روی آن در ذهن تمام کسانی که حوله را دیده اند حک می شود.

حوله های تبلیغاتی یک تابلو در حال حرکت می باشند. زیرا تضمین می کنند که نام تجاری شما را در یک دید گسترده قرار دهند و در این صورت هم شما با سیلی گسترده از مشتری رو به رو خواهید شد.

در کلیه کسب و کارها لازم است مشتری های قدیمی خود را دوباره احیا کنیم.

اگر مشتری های قدیمی را به واسطه کسب و کار رقبا از دست داده باشید حوله های تبلیغاتی یک گزینه بسیار مناسب جهت یادآوری شما در ذهن مشتری های قدیمی می باشند.

همه مردم کالاهای رایگان را دوست دارند، بنابراین وقتی به مشتریان قدیمی خود حوله های تبلیغاتی اهدا می کنید آنها قطعا به خرید مجدد از محصولات شما فکر خواهند کرد.

اگر برای بازاریابی کسب و کار خود دارای بودجه کمی هم هستید، یکی از بهترین محصولات تبلیغاتی حوله است. زیرا استفاده از این گزینه بسیار موثرتر از تبلیغات در روزنامه ها و مجلات و … می باشد.

به عنوان مثال اگر کسب و کار شما در نزدیکی یک ساحل واقع شده باشد با اهدای حوله های تبلیغاتی می توانید مخاطبان گسترده ای در نزدیکی خود پیدا کنید و پس از مدتی متوجه خواهید شد که این روش تبلیغاتی چون با ظرافت خاصی پیام شما را می رسانند بسیار کاربردی تر از روشهای دیگر می باشند.

از حوله های تبلیغاتی برای هدیه دادن در اعیاد به کارکنان خود هم می توانید استفاده کنید.

چون زمانیکه کارکنان شما در مکان های عمومی ذکر شده از حوله استفاده کنند به صورت خودکار مبلغ نام تجاری شما خواهند بود.مزایای حوله های تبلیغاتی

از کجا می توان حوله های تبلیغاتی تهیه کرد؟

شرکت هایی وجود دارند که در بافت حوله های تبلیغاتی تخصص دارند و اکثرا هم دارای قیمت های رقابتی می باشند. اما برای سفارش باید اطمینان حاصل کنید که از یک شرکت معتبر خرید می کنید.

زیرا شرکت هایی هم هستند که حوله های تبلیغاتی را با قیمتهای بسیار پایین عرضه می کنند اما محصولات آنها دارای هیچ استانداردی نمی باشد.

 

حوله برق لامع
http://shikopikhome.com/product-category/category-clothingtowel/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا