خانهلباس خانه

بهترین لباس های خواب 2018 مردانه

اگر هرگز به این مسئله فکر نکرده اید که در زمان خواب باید چه لباس خواب ی بپوشید، قطعا تنها شخصی نیستید که دچار این مشکل بوده اید.

ما معتقدیم که نیمی از مردان کره زمین به خوابیدن با یک شلوار معمولی یا یک تیشرت بسنده می کنند. به هر حال ما در اینجا مشخصات انواع لباس های خواب مردانه را آورده ایم تا جدی تر به این مسئله مهم فکر کنید.

در این مقاله ما بهترین لباس های خواب مردانه 2018 را برای شما فهرست کرده ایم.

لباس های مناسب خانه

 

بهترین لباس های خواب 2018 مردانه
بهترین لباس های خواب 2018 مردانه

 

زمانی که در حال رفتن به تخت خواب هستید (ممکن است در فصل سردی قرار داشته باشید یا خانه شما گرمی لازم را نداشته باشد) در این شرایط یک لباس مناسب مانند یک ربدوشامبر قطعا آرامش خاصی را برای شما به همراه خواهد داشت.

طرح های کلاسیک زیر در رنگ های مختلف برای شما قابل دسترس هستند و انتخاب پنبه ای آن گرمای مناسبی را بهش ما هدیه می کنند و بسیار هم چشم نوار می باشند.

پیراهن پیژامه مردانه-بهترین لباس های خواب 2018 مردانه
پیراهن پیژامه مردانه

پیراهن پیژامه مردانه

 

شاید پیژامه آخرین کلمه ای باشد که برای جستجو در اینترنت به ذهن شما برسد. اما در تمام دنیا پیژامه در هنگام خواب بسیار کاربرد دارد. پیراهن های پیژامه هم مانند شلوار خود از طرح و رنگ های متفاوتی بهره می برد. شما می توانید پیراهن پیژامه های خود را آستین کوتاه و یا بلند هم انتخاب کنید.

پیراهن پیژامه مردانه
پیراهن پیژامه مردانه

دمپایی

دمپایی راحتی خانه
دمپایی راحتی خانه

زمانی که بخواهید به تخت خواب بروید یا شب هنگام برای رفع احتیاجات خود از تخت خواب بلند شوید این دمپایی ها پای شما را گرم نگه می دارند تا خواب شما کامل از بین نرود. این دمپایی ها در طرح ها و رنگ های گوناگونی موجود هستند.

شلوارهای پیژامه مردانه

شلوارهای پیژامه مردانه
شلوارهای پیژامه مردانه

اگر مجموعه کاملی از پیژامه های پیراهن و شلوار ندارید اصلا نگران نباشید چون ما به راحتی آنها را در دسترس شما قرار خواهیم داد. با انتخاب مناسب ست های پیراهن و شلوار پیژامه در خانه بسیار عالی به نظر خواهید رسید. این پیژامه ها در فصول سرد شما را گرم نگه می دارند و در فصول گرم باعث ایجاد احساس خنکی در شما می شوند.

 

 

منبع: شیک و پیک هوم

شیک و پیک هوم (حوله آشنا) نام یکی از با تجربه ترین تولیدکنندگان حوله در ایران می باشد که محصولات متنوعی از جمله حوله های تبلیغاتی را ارائه می دهد. همچنین لازم به ذکر است صاحب امتیاز این برند جلال برق لامع نام دارد.

کلمات کلیدی: لباس خواب،لباس راحتی،لباس مردانه،برق لامع،پیژامه
نویسنده و تالیف: واحد فنی شیک و پیک هوم.رامین بهروزی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا