حمامحولهحوله هتلینگهداری حوله

حوله دستی و مزایای استفاده از آن

کاربردهای استفاده از حوله های دستی در منزل و محل کار

به دلایل بسیار کاربردی در بیشتر منازل و محل های کار حداقل یک عدد حوله دستی وجود دارد. حوله های دستی در کنار لطافت و زیبایی، کاربردهای بسیاری دارند.

زمانی که پنبه در الیاف حوله بافته می شود، این بافت در هر دو طرف حوله صورت می گیرد. بر اثر این نوع بافت حلقه هایی ایجاد می شوند که قدرت جذب مایعات، گرد و غبار و روغن را در حوله های دستی بالا می برند.

این قدرت جذب هم باعث می شود تا حوله های دستی از حمام تا آشپزخانه کاربرد داشته باشند. حوله های دستی غیر از منازل در صنایع مختلف تجاری مانند هتل ها، سالن های زیبایی و ورزشی و مراکز بهداشت و نظافت بسیار کاربرد داشته باشند. این حوله ها حتی می توانند بعد از حمام نوزادان به کمک بیایند.

نکات زیر برای راهنمایی در مورد استفاده و نگهداری از حوله های دستی می باشد.

مزایای استفاده از حوله دستی shikopikhome.com
مزایای استفاده از حوله دستی

حوله دستی و مزایای استفاده از آن

حوله های دستی از هر نوعی باشند دارای مزیت های بسیاری هستند. حوله های دستی به راحتی مایعات را از روی سطوح جذب می کنند. موادی هم که در ساختار این حوله ها وجود دارد باعث می شود تا حوله پس از شستشو به سرعت خشک شود و نتیجه این است که باکتری ها با کاهش بستر تولید رو به رو شوند.

اکثر حوله های دستی از 100% پنبه تولید می شوند که این خود یک مزیت دیگر به شمار می رود. الیاف پنبه بسیار بادوام هستند و حالت کش سانی پیدا نمی کنند. بو را در خود حفظ نمی کنند. بر طبق همین دلایل برای شستشوی ماشین و حیوانات خانگی هم کاربرد بسیار دارند. از آنجائیکه الیاف حوله های دستی پنبه ای گوله نمی شوند. شستشوی آنها آسان است و به راحتی هم تمیز می شوند. در این صورت  برای مدت زمان طولانی می توان از آنها استفاده کرد.

حوله های پنبه ای به دلیل نرمی و لطافت و نداشتن اصطحکاک بسیار برای پوست های حساس عالی هستند. این نوع حوله ها در پوست ایجاد حساسیت نمی کنند بنابراین برای تمام سنین کاربردی است.

 

روش های استفاده از حوله های دستی

حوله های دستی برای اهداف مختلفی به کار می آیند. در اینجا چندین مورد استفاده در منازل را با شما در میان می گذاریم.

مزایای استفاده از حوله دستی shikopikhome.com
حوله های صورت باید پس ازهربار استفاده شستشو شوند.

مراقبت از زیبایی خود

حوله های دستی برای موارد بهداشتی و زیبایی بسیار مفید هستند. حوله های دستی پس از لایه برداری پوست و در مقابل بخار آب قرار گرفتن بسیار کاربرد دارد. اما حوله هایی که برای موارد بهداشتی استفاده می کنید نیاز به مراقبت دارند. طبق گفته متخصصان سلامت حوله هایی که برای صورت استفاده می شوند پس از هر بار استفاده باید شستشو شوند. باکتری ها می توانند توسط رطوبت و یا گرد و غبار بر روی الیاف حوله مانده و در استفاده بعدی به دهان و یا پوست شما انتقال پیدا کنند و باعث بیماری شوند. بنابراین حوله های دست و صورت خود را باید به طور مرتب بشویید.

نظافت کردن

چون حوله های دستی به راحتی شسته می شوند بهترین گزینه برای نظافت کردن هم هستند. حوله های دستی می توانند برای پاک کردن لک های روغن و رنگ به کار بیایند. این حوله ها همچنین به دلیل وجود حلقه های در الیاف برای زدودن گرد و غبار از روی انواع سطوح مناسب هستند.

همیشه اطمینان حاصل کنید که حوله های دستی قبل از استفاده تمیز باشند. پس از یک دور شستشوی مناسب در ماشین لباسشویی حوله های دستی می توانند هر نوع سطحی را مانند پنجره و یا بدنه اتوموبیل شما را تمیز کنند.

مراقبت از حوله های دستی

در زیر چند نکته در مورد چگونگی مراقبت از حوله های دستی آورده ایم. با رعایت این نکات حوله های شما با استفاده های مکرر در طول زمان تازه می مانند و عمر بیشتری هم خواهند داشت.

 

شستشوی مناسب

حوله های دستی که به طور مکرر استفاده می شوند باید هر روز جایگزین شوند و سپس شستشو شده تا جِرمی در آنها باقی نماند. در هنگام شستشو از آب ولرم یا برای حوله های سفید از آب داغ به همراه مایع شوینده ای که بدون کلر باشد، استفاده کنید. بهتر است در هنگام شستشو لباس ها و حوله ها را جداگانه بشویید. به این ترتیب بهترین چرخه شستشو را بدون هیچ نگرانی از نتیجه خواهید داشت.

بهتر است قبل از اولین بار استفاده از حوله های دستی آنها را بشویید. چون ممکن است سیلیکون های بسته بندی بر روی حوله باقی مانده باشند و قدرت جذب را کاهش دهند.

مزایای استفاده از حوله دستی shikopikhome.com
پس ازخرید حوله دستی و قبل از اولین استفاده آن حتما بشویید

استفاده از شوینده ها در شستشو و سپس خشک کن رایحه مطبوعی به حوله می دهند و نرمی خاصی به آن می بخشند. اما نباید به مقدار زیاد استفاده شوند چون باعث کاهش قدرت جذب و لطافت حوله می شوند.

مراقبت از حوله های رنگی

ترفندهای ویژه ای برای داشتن شفافیت بیشتر در حوله های دستی وجود دارد. همیشه به یاد داشته باشید که باید حوله های دستی سفید و رنگی را جدا از هم بشویید.

ضمنا برای اینکه رنگ حوله های رنگی به هم انتقال پیدا نکنند، رنگ ها را هم در هنگام شستشو مجزا کنید. در هنگام اولین شستشو از نصف مقدار مایع شوینده به همراه نصف فنجان سرکه سفید در آب استفاده کنید. این کار به تثبیت رنگ حوله کمک بسیار می کند.

خشک کردن

زمانی که اولین بار حوله ها را پس از شستشو از ماشین لباسشویی خارج می کنید، خوب آنها را تکان دهید. این کار باعث می شود تا حلقه الیاف ها به یکدیگر نچسبند. مراقب باشید که حوله های دستی را در مدت زمان زیاد در خشک کن قرار ندهید چون الیاف حوله در این شرایط گرم از بین می روند.

اطمینان حاصل کنید که حوله ها را قبل از اینکه از خشک کن خارج می کنید کاملا خشک شده باشند. چون رطوبت باقی مانده باعث ایجاد کپک می شود. زمانی که حوله ها کاملا خشک شده بودند، باید آنها را بدون اینکه چروک کنید تا بزنید.

از موادهای شوینده شیمیایی قوی اجتناب کنید

موادهای شیمیایی موجود در سفید کننده ها و نرم کننده ها می توانند در مدت زمان کوتاهی به الیاف حوله آسیب برسانند و باعث کاهش کیفیت، قدرت جذب و کاهش طول عمر حوله شوند.

از محصولات سفید کننده ای هم که دارای کلر هستند باید اجتناب کنید چون الیاف پنبه را تضعیف کرده و در سطح حوله سوراخ ایجاد می کنند. اگر از سفید کننده ها استفاده می کنید، سفید کننده ای را انتخاب کنید که پایه اصلی آن از اکسیژن باشد تا صرفا حوله را بدون صدمه ای تمیز کند.

مزایای استفاده از حوله دستی shikopikhome.com
از استفاده مایعات شوینده در مقدار زیاد اجتناب شود

حوله های دستی که در خانه شیک و پیک به فروش می رسند جزء بهترین نوع این حوله ها می باشند که برای منازل و محل های کار بسیار مناسب هستند. حوله های دستی ما بسیار بادوام، نرم و لطف هستند.

با دایره انتخاب گسترده ای که ما برای شما تهیه کرده ایم، هر نوع حوله دستی مورد نیاز شما را به راحتی و سرعت ارائه می دهیم. اطمینان داشته باشید هزینه ای را که متقبل می شوید همتراز کیفیتی است که ما در اختیار شما می گذاریم.

مزایای استفاده از حوله دستی shikopikhome.com
حوله های دستی برای تمام اعضای خانواده وحیوانات بسیار کارایی دارند

دیگر موارد استفاده از حوله های دستی:

·         مشتریان هتل ها: اگر شما دارای یک هتل پر ستاره هستید، قطعا می دانید که کیفیت حوله های شما برای مشتریان تان بسیار با اهمیت است. حوله های دستی ما به راحتی می توانند مشتریان هتل شما را تحت تاثیر قرار دهند. چون ما کیفیت را در کنار اندازه های مختلف گرد آورده ایم.

·         مشتریان سونا و جکوزی: مهم نیست که مدیر چه نوعی از سونا و جکوزی باشید، مهم این است که در کنار خدمات لوکسی که ارائه می دهید حوله چشمگیری هم در اختیار مشتریان خود بگذارید. قطعا با خرید عمده از ما دچار ورشکستگی هم نخواهید شد.

·         مشتریان سالن های زیبایی: آیا شما یک سالن زیبایی را اداره می کنید؟ اگر این طور است پس از ارزش واقعی یک حوله دستی با کیفیت آگاه هستید. حوله های این سالن ها باید بادوام باشند چون به طور روزانه استفاده می شوند. پس با تهیه حوله های دستی از ما مشتریان خود را هم همیشه راضی نگه خواهید داشت.

·         مشتریان باشگاه ها: هیچ ورزشکاری دوست ندارد پس از یک تمرین سخت حوله ای بی کیفیت در دست بگیرد. شما می توانید برای رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود از حوله های دستی ما استفاده کنید تا مشتریان شما هم از انتخاب باشگاه شما خوشحال باقی بمانند و به رقبا فکر نکنند.

·         استفاده شخصی: اگر هم به دنبال استفاده صرفا شخصی از حوله های دستی هستید، تمامی نیاز های شما در وب سایت خانه شیک و پیک موجود است. محصولات متنوعی که می توانند تمامی نیازهای شما و خانواده تان را برآورده کند.

 

با حق انتخاب های گسترده ای که در مورد حوله های دستی در خانه شیک و پیک می توانید داشته باشید با تخفیف، قیمت های مناسب و تحویل سریع رو به رو خواهید شد و تمامی این کارها با چند کلیک انجام پذیر است.

 

 

 

منبع: شیک و پیک هوم

شیک و پیک هوم (حوله آشنا) نام یکی از با تجربه ترین تولیدکنندگان حوله در ایران می باشد که محصولات متنوعی از جمله حوله های تبلیغاتی را ارائه می دهد. همچنین لازم به ذکر است صاحب امتیاز این برند جلال برق لامع نام دارد.

کلمات کلیدی: حوله دستی، حوله تبلیغاتی ، هدیه تبلیغاتی ، برند ، ابعادی ، برق لامع ، ازدیلک ، حوله ورزشی ، حوله هتلی
نویسنده و تالیف: واحد فنی شیک و پیک هوم.رامین بهروزی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا