هدیه تبلیغاتی

چطور بهترین هدیه و کادو را برای مهمانی‌ها و مناسبت‌ها انتخاب کنیم؟

 هدیه دادن و هدیه گرفتن دلایل زیادی دارد، شاید می‌خواهیم به کسی یادآوری کنیم که قدردان زحماتش هستیم و بیشتر وقت‌ها می‌خواهیم افرادی که در زندگی برایمان مهم هستند علاقه خود را نشان دهیم. البته هدیه دادن گاهی در این امور خلاصه نمی‌شود.

بهترین هدیه یا کادو برای مهمانی شاید از نظر خیلی‌ها کار سخت و دشواری باشد و به راحتی نتوان بهترین هدیه یا کادو برای مهمانی، یا حتی بهترین کادو برای دوست صمیمی را پیدا کرد.

خیلی از افراد زمانی که به مناسبتی نزدیک می‌شوند که باید هدیه و کادو تهیه کنند کمی دچار استرس می‌شوند و همیشه نگران این موضوع هستند که نتوانند انتخاب مناسبی داشته باشند.

اما پیدا کردن بهترین و مناسب‌ترین هدیه آنقدرها هم سخت نیست فقط کافی است کمی در این کار خلاق باشید و زود از جستوجو خسته نشوید و یکسری نکات را در هدیه گرفتن رعایت کنید.

شاید همه‌ی ما زمانی که از کسی سوال می‌کنیم که برای هدیه گرفتن چه چیزی را دوست دارد با جواب‌های مثل این روبه رو شویم که من به چیزی نیاز ندارم،

لطفا زحمت نکش و… بدون شک اینها فقط تعارف هستند، همین و بس. هیچکس از هدیه گرفتن بدش نمی‌آید مخصوصا زمانی که بدون مناسبت باشد!

البته شاید خیلی هم جالب نباشد که از فردی که قرار است هدیه را دریافت کند سوال کنیم که به چه چیزی نیاز دارد و ما هم آن را تهیه کنیم و ماجرا همینجا بسته شود.

این کار حس و حال هدیه گرفتن را از بین می‌برد و دیگر هیچ سورپرایزی در کار نیست. نیمی از هیجان هدیه گرفتن به دلیل اطلاع نداشتن از هدیه‌ای است که دریافت می‌کنیم.

باید اضافه کنیم که هدیه گرفتن فقط محدود به مناسبت‌ها نمی‌شود.

گاهی اوقات برای رفتن به مهمانی شما از روی میل و خواست خود ممکن است دوست داشته باشید هدیه‌ای برای او بخرید، یا زمانی که کسی به خانه‌ی جدیدش نقل مکان می‌کند شما دوست دارید با هدیه‌ای فرد را خوشحال کنید و به او تبریک بگویید.

[callout bgimg=”http://blog.shikopikhome.com/wp-content/uploads/2018/04/تصویر-اصلی.jpg” radius=”15″ font=”tahoma” fontsize=”16″ bt_content=”حتما بخوانید” bt_pos=”right” bt_style=”undefined” bt_color=”red” bt_link=”http://blog.shikopikhome.com/7-tips-for-choosing-promotional-gifts/” bt_size=”big” bt_target=”_blank” bt_font=”tahoma” bt_font_weight=”bold” bt_radius=”14″ bt_outer_border=”true” bt_outer_border_color=”#1e73be”]۷ نکته طلایی برای انتخاب هدیه تبلیغاتی[/callout]

در ادامه نکاتی را بیان می‌کنیم که کار شما را برای خرید بهترین هدیه یا کادو برای مهمانی رفتن، بهترین کادو برای دوست صمیمی و هدیه مناسب برای خانه جدید را آسان می‌کند.

تهیه بهترین هدیه یا کادو برای مهمانی
تهیه بهترین هدیه یا کادو برای مهمانی

نکاتی در رابطه با تهیه بهترین هدیه یا کادو برای مهمانی

در هنگام خرید هدیه یا کادو برای مناسبت‌های مختلف به این نکات توجه کنید:

لیستی از چیزهایی که ممکن است دوست شما، میزبان و … دوست داشته باشد تهیه کنید

نسبتا کار راحتی است، برای اینکه بتوانید بهترین هدیه یا کادو برای مهمانی یا دوست صمیمی خود را تهیه کنید شاید بد نباشد قبل از هر کاری یک لیست تهیه کنید، لیستی از چیزهایی که ممکن است به آن‌ها علاقه داشته باشند.

برای تهیه این لیست کمی زمان بگذارید و از شناختی که از این افراد دارید کمک بگیرید. یک لیست کامل تهیه کنید، البته به یاد داشته باشید که قرار نیست شما تمامی این لیست را تهیه کنید.

در نهایت بعد از تهیه لیست به آیتم‌های موجود در لیست امتیاز دهید تا الویت‌ آن‌ها مشخص شود و به هر کدام که علاقه‌ی بیشتری دارند و بیشتر به سلیقه آن‌ها نزدیک است امتیاز بیشتری دهید. در این صورت در آخر به راحتی می‌توانید بهترین کادو برای دوست صمیمی خود را انتخاب کنید.

لیستی از چیزهایی که ممکن است دوست شما، میزبان و ... دوست داشته باشد تهیه کنید
لیستی از چیزهایی که ممکن است  دوست داشته باشند تهیه کنید

از خودتان بپرسید که به چه چیزی نیاز دارد

بدون شک همه‌ی افراد به چیزی نیاز دارند، وسیله یا کتاب و یا کالای دیجیتالی که دوست دارند داشته باشند اما هیچوقت برای خرید آن اقدام نکرده‌اند.

شاید فکر کنید که خب ممکن است فکر کنید که تهیه چیزی که واقعا به آن احتیاج دارد هزینه‌ی زیادی را برای شما به همراه داشته باشد اما شما نیاز نیست اصلی‌ترین احتیاجات را بر طرف کنید، اگر فقط یکی از نیازهای سطحی و نزدیک به بودجه خود را هم تهیه کنید کافی است.

به عنوان مثال، فکر کنید شما به یک مهمانی دعوت شده‌اید که میزبان صاحب فرزندی است که دانشجوی پزشکی است، بهترین چیزی که می‌توانید تهیه کنید چیست؟

یک کتاب در حوزه پزشکی به همراه یک گوشی پزشکی! فقط به کمی خلاقیت نیاز است، کار را سخت نکنید.

از خودتان بپرسید که به چه چیزی نیاز دارد
از خودتان بپرسید که به چه چیزی نیاز دارد

از هنر خودتان استفاده کنید

در انتخاب هدیه و یا آماده‌ سازی هدیه شاید بد نباشد کمی از هنر و خلاقیت خودتان هم استفاده کنید.

با این کار فردی که هدیه را دریافت می‌کند همیشه با دیدن هدیه‌ای که گرفته است به یاد شما خواهد افتاد.

یک نقاشی برای او بکشید، یک قطعه موسیقی از کارهایی که خودتان تهیه کرده‌اید به او هدیه دهید، یا یک لباس برای او بدوزید، این به هنر شما بستگی دارد.

اما مطمئن باشید از این کار لذت خواهند برد.

از هنر خودتان استفاده کنید
از هنر خودتان استفاده کنید

 

و اما…

فراموش نکنید هدیه‌ای که می‌دهید باید قابل استفاده باشد و نباید پتانسیل این را داشته باشد که یک گوشه اتاق فقط خاک بخورد!

شاید بهتر باشد قبل از اینکه به کسی هدیه‌ای بدهید از خودتان بپرسید که: آیا من با گرفتن این هدیه خوشحال خواهم شد؟ آیا این هدیه برای من استفاده‌ای خواهد داشت؟

چه چیزی بیشتر مرا هیجان زده می‌کند؟ و بعد از اینکه جواب این سوالات را پیدا کردید شروع به جستوجو کنید.

کمی هزینه کنید و کیفیت را فدای هزینه نکنید! اینکه هدیه‌ای که تهیه می‌کنید قابل استفاده باشد با اینکه کیفیت مناسبی داشته باشد به کلی فرق می‌کند و دو موضوع مجزا است.

شاید بهتر باشد در انتخاب هدیه و کادو چیزی را انتخاب کنید که کیفیت خوبی داشته باشد.

در این صورت این هدیه برای فردی که هدیه را دریافت می‌کند مدت زمان بیشتری دوام می‌آورد و آن‌ها مجبور نیستند به این زودی‌ها محصولی مشابه به هدیه شما را تهیه کنند.

این دقت شما در انتخاب کیفیت خوب، میزان اهمیت شما را به این مسئله نشان می‌دهد.

توجه کنید زمانی که قصد دارید محصولات آرایشی و بهداشتی هدیه دهید باید در درجه اول کیفیت را در نظر داشته باشید!

هدیه ای دهید قابل استفاده باشد
هدیه ای دهید قابل استفاده باشد

اما بعد از این کارها، نوبت به انتخاب می‌رسد. اجازه دهید تعدادی از بهترین هدیه یا کادو برای مهمانی و یا بهترین کادو برای دوست صمیمی را به شما معرفی کنیم:

کتاب

کتاب‌ها هیچوقت تکراری نخواهند شد، هیچوقت! یکی از بهترین انتخاب‌های که می‌توانید داشته باشید کتاب است.

همچنین شما باعث خواهید شد فردی که هدیه را دریافت می‌کند بیشتر به کتاب خوانی روی بیاورد.

شاید فکر کنید انتخاب کتاب مناسب هم کار سختی باشد و ممکن است فقط در قفسه کتابخانه خاک بخورند!

اما اینطور نیست، تجربه خواندن کتاب‌ها با سبک و سیاق جدید تجربه‌ی جالبی است و خواننده را از چهارچوب همیشگی که مطالعه می‌کرده است خارج می‌کند.

تهیه بهترین هدیه یا کادو برای مهمانی
هدیه-کتاب

خوراکی‌های خوشمزه

شاید بد نباشد کمی هم خوراکی هدیه دهید، سبدهایی که حاوی خوراکی‌های خوشمزه هستند. برای این کار کافی است یک سبد خوشگل تهیه کنید و آن را پر کنید از خوراکی‌های خوشمزه. مرباهای خانگی، میوه‌ها، شیرینی‌های خانگی و … انتخاب‌های مناسبی هستند.

سلیقه دوستان خود را در نظر بگیرید و با توجه به سلیقه‌ی آن‌ها در غذا و خوراکی سبد را پر کنید.

خوبی این هدیه در این است که این افراد قادر هستند که محتویات این سبدها را با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارند و در این صورت شما چندین نفر را خوشحال کرده‌اید.

یادداشت‌ تبریک و قدردانی را فراموش نکنید. یک یادداشت در سبد قرار دهید و یک پیام تشکر و تبریک روی آن بنویسید.

خوراکی‌های خوشمزه
خوراکی‌های خوشمزه

وسایل سفر

اگر شما و دوستتان از آن افرادی هستید که بیشتر تعطیلات خود را در سفرهای و گردش‌های مختلف به سر می‌برید پس انتخاب هدیه برای شما کار آسانی است.

شاید دوست شما برای سفر به یک کوله جدید و یا یک کیسه خواب جدید نیاز داشته باشد.

شاید بد نباشد که برخی از وسایل سفر را برای او تهیه کنید و به او هدیه بدهید بدون شک این هدیه شما باعث خوشحالی می‌شود زیرا شما تجهیزات سفر را برای او فراهم کرده‌اید سفری که می‌توانید خاطره‌های بسیاری را برای یکدیگر بسازید.

وسایل سفر-چطور بهترین هدیه و کادو را برای مهمانی‌ها و مناسبت‌ها انتخاب کنیم؟
وسایل سفر

هدیه‌ای از جنس طبیعت

شاید یکی از مناسب‌ترین هدیه‌ها برای یک خانه جدید یک گلدان گل باشد، هدیه‌ای از جنس طبیعت! هدیه‌ای سبز و زیبا.

این گل حس زندگی را در محیطی که قرار می‌گیرد چندین برابر خواهد کرد همچنین توجه فرد را به مراقبت از آن بیشتر می‌کند.

با این کار شما همچنین قادر هستید که اضطراب و استرس را از محیط خانه و یا میز کار دوستتان دور کنید.

زیرا حوسشان به مراقبت و نگهداری از این گیاه پرت خواهد شد و شما یک تیر و دو نشان را خواهید زد.

گیاه‌های مینیاتوری از بهترین انتخاب‌ها هستند. گل‌های آپارتمانی هم گزینه خوبی هستند. حواستان باشد که باید گیاهی را انتخاب کنید که برای فضای خانه مناسب باشد.

هدیه‌ای از جنس طبیعت
هدیه‌ای از جنس طبیعت

کارت هدیه

شاید آخرین انتخاب در هدیه دادن کارت هدیه باشد. کارت‌های هدیه این روزها خیلی باب شده‌اند و شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را تهیه کنید.

کافی است به بانک بروید و یک کارت هدیه با مبلغ دلخواه خودتان تهیه کنید.

فراموش نکنید که روی آن یک پیام تبریک هم سفارش دهید. شاید از نظر خیلی‌ها این هدیه ارزشی نداشته باشد.

اما اشتباه نکنید با این کار شما قادر هستید این فرصت را به دوست خود بدهید که وسیله‌ای که بیشتر از همه به آن احتیاج دارد را تهیه کند و شما هم در هزینه کمکی کرده‌اید یا حتی علاقه‌ای به خرید ندارد و دوست دارد این مبلغ را پس انداز کند.

همچنین هدیه مناسبی برای افرادی است که به خانه‌ی جدید خود نقل مکان کرده‌اند، در این صورت می‌توانند چیزی که نیاز دارند را تهیه کنند.

کارت هدیه
کارت هدیه

تکنولوژی را فراموش نکنید

هدیه‌های دیجیتال هم گزینه‌ی مناسبی برای هدیه و یادگاری به دوست صمیمی هستند.

مخصوصا که استفاده از آن‌ها تبدیل به عادت شده است  و در زندگی امروز همه چیز به طرز عجیبی به تکنولوژی گره خورده است.

خوشبختانه و به لطف طیف وسیعی از وسایل تکنولوژی گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد و فقط کمی به بودجه شما بستگی دارد که چه چیزی را تهیه کنید.

از اسپیکرهای بلوتوث گرفته تا هدفون‌های بیسیم و پاور بانک‌ها قدرتمند یا حتی پایه‌هایی که جدیدا خیلی طرفدار پیدا کرده‌اند که در واقع نگهدارنده‌ای برای موبایل هستند، انتخاب مناسبی برای هدیه دادن می‌باشند.

تهیه بهترین هدیه یا کادو برای مهمانی-چطور بهترین هدیه و کادو را برای مهمانی‌ها و مناسبت‌ها انتخاب کنیم؟
تکنولوژی را فراموش نکنید

اشتراک هدیه دهید

یکی از هیجان انگیزترین هدیه‌هایی که می‌توانید بدهید کارت‌های اشتراک است.

اجازه دهید کمی بیشتر توضیح دهیم. اگر که احیانا دوستی دارید که همیشه در حال موسیقی گوش کردن است بدون هدفون دوام نمی‌آورد شاید بد نباشد یک اشتراک سالانه Spotify به او هدیه بدهید!

یا اگر دوستان شما از افراد کافه دوست هستند می‌توانید اشتراک ماهانه قهوه مجانی یک کافه را به آن‌ها هدیه دهید.

این کار شما هم هدیه‌ای جدید است و هم باعث خوشحالی آن‌ها می‌شود.

اشتراک هدیه دهید
اشتراک هدیه دهید

یک ست ماگ هدیه بدهید

شاید از نظر خیلی‌ها ماگ‌ها برای هدیه دادن تکراری شده باشند اما اشتباه نکنید، شما با کمی خلاقیت می‌توانید بهترین کادو را به دوست صمیمی خود بدهید.

می‌توانید یک ست ماگ و لیوان تهیه کنید و سفارش دهید تا روی آن متنی را چاپ کنند یا یکی از عکس‌های دو نفره خودتان را بر روی آن چاپ کنید.

این کار شما باعث می‌شود که همیشه در حین نوشیدن قهوه به یاد شما باشند.

یک ست ماگ هدیه بدهید
یک ست ماگ هدیه بدهید

بلیط یک نمایش

شاید یکی دیگر از هیجان انگیزترین هدایای که می‌توانید برای دوست صمیمی خود تهیه کنید بلیط کنسرت خواننده مورد علاقه باشد.

بهترین یادگاری که همیشه آن را به یاد خواهد داشت. خیلی راحت است یک بلیط VIP برای خودتان و او تهیه کنید و در یک روز که به دیدن او می‌روید بلیط‌ها را در پاکت به او بدهید.

بهترین کاری است که می‌توانید برای او بکنید.

بلیط یک نمایش
بلیط یک نمایش

وسایل ورزش

اگر مدت‌هاست که می‌خواهید دوست خود را به ورزش کردن تشویق کنید و موفق نشده‌اید شاید الان زمان مناسبی باشد که برای او یک ست ورزشی تهیه کنید،

کیف باشگاه و محتویات آن، مثل یک ست لباس، قمقمه و … با این کار شما او را به ورزش کردن تشویق می‌کنید و او پیشرفت و سلامتی خودش را مدیون کار شما می‌داند که به او انگیزه داده است.

همراه با این وسایل می‌توانید یک کارت اشتراک باشگاه هم به او هدیه دهید و با ترکیب این‌ها یک هدیه عالی بدهید.

وسایل ورزش
وسایل ورزش

وسایل آشپزخانه

بهترین و مناسب‌ترین هدیه برای افرادی که به خانه جدید خود رفته‌اند بدون شک می‌تواند وسایل آشپزخانه باشد. این کار شما بیشتر از همه خانم خانه را خوشحال می‌کند. برای مثال می‌توانید یک ست چاقوی آشپزخانه با کیفیت را تهیه کنید و به آن‌ها هدیه بدهید.

یا می‌توانید یک جعبه پر از ادویه تهیه کنید، ادویه‌هایی که پیدا کردن آن‌ها در سوپرمارکت‌ها به همین راحتی نیست. هدیه‌ی جالبی است.

وسایل آشپزخانه
وسایل آشپزخانه

 

به یاد داشته باشید که هدیه دادن بهانه‌ای است برای اینکه شما علاقه خود را به فرد نشان دهید و آن‌ها را آگاه کنید که برای شما اهمیت دارند.

در انتخاب‌های خود آگاه و محتاط باشید و هدایای کاربردی انتخاب کنید. در بسته بندی هدیه خود خلاق باشید و به خوبی آن را بسته بندی کنید، همچنین به یاد داشته باشید که در هدیه دادن تقاضایی ضمیمه نکنید،

برای مثال اینطور نباشید که هنگام دادن هدیه بگویید: این هدیه من به شما اما از شما می‌خواهم که…! این رفتار درست نیست.

گاهی اوقات بهترین هدیه برای مهمانی رفتن شاید یک جعبه شیرینی باشد و برای یک دوست یک شاخه گل. مهم این است که شما به یاد آن‌ها باشید.

 

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا