اتاق خواببالشتولید حولهحمامخانهدرباره ماروتختیلحافکارخانه حوله

کالای خواب Ozdilek کیفیت و زببایی

همه مردم عاقبت روزی می میرند

ولی مؤسستات و دولت باید ابدی باشند

                                                         ” حسین ازدیلک “

 

امروزه سرعت پیشرفت تکنولوژی به قدری بالا رفته که تمامی برند های صاحب نام در عرصه تولید و ارائه خدمات به مشتریان همواره درحال بروزرسانی امکانات و تجهیزات تولیدی خود هستند تا به اصطلاح از سایر رقبا کم نیاورند و همیشه در صدر باقی بمانند .

این تلاش و تکاپو سبب شده تا روز به روز تولیداتی با کیفیت بالاتر و خلاقانه تر به مردم ارائه گردد و بازار رقابت بر سر بهترین بودن در بین تولیدکنندگان داغ باشد . البته معمولاً بوده و هستند افرادی که همیشه علاقمند به انتخاب مسیر های میانبر و راحتتر اند و کیفیت را فدای کمیت می کنند . از این تولیدکنندگان و محصولاتشان که بگذریم ، بسیار هستند تولیدات و تولیدکنندگانی نامی که همواره تلاش کرده اند با قدم گذاشتن در مسیر ارائه کیفیت و استاندارد در سطح بالا،جای خود را در بین مصرف کنندگان باز کنند .

بی شک ازدلیک یکی از همین تولیدکنندگان است .

حسین ازدیلک صاحب و بنیانگذار گروه کارخانجات و شرکت های ازدیلک در ترکیه می باشد . او فعالیت خود را در سال 1971 میلادی با 2 دستگاه ماشین بافندگی ، 5 کارمند و ظرفیت تولید سالیانه 10 تن در بورسای ترکیه آغاز کرد و نام خود را بر تشکیلاتش گذاشت .امروزه ازدیلک یکی از معدود برند هایی ست که نامش از بنیانگذارش گرفته شده و همچنان پس از گذشت سالیان بسیار پا برجاست .

 

ازدیلک راز حفظ تجارت خود را در این سالها برقراری روابط صادقانه و عاطفی با مشتریان می داند و درحال حاضر با نزدیک شدن به  50 سالگی خود همچنان ایمان و هیجان روزهای اول خود را حفظ کرده و از طریق چشم اندازهای نوآورانه و اهمیت به مشتریان و جلب رضایت آنها توانسته تبدیل به یک نام تجاری پیشرو،پیشگام ، قابل اعتماد و پویا در هر منطقه و زمینه ای که در آن فعالیت تولیدی و تجاری انجام می دهد،شود.

گروه کارخانجات ازدیلک علاوه بر تولید منسوجات خانگی که در آن تخصص دارد با تیمی بالغ بر 8500 نفر در تولید ، خرده فروشی و خدمات در زمینه تولید غذا ، انرژی ، بازاریابی خرده فروشی ، آبگرم و مراکز سلامتی ، سینما ، خطوط هواپیمایی ، توریسم و گردشگری ، هتل،مراکز تجاری و فروشگاه های متعدد ، تجارت الکترونیک ، ساخت و ساز و بیمه نیز فعالیت دارد . برای مثال ازدیلک نه تنها در صنعت نساجی محصولاتی با کیفیت تولید می کند بلکه در صنایع تغزیه نیز محصولاتی مانند بستنی با نام تجاری ( Suffest ) را تولید و روانه بازار می کند .

ازدیلک

ازدیلک

ازدیلک

ازدیلک در 2007 بیش از هفتاد میلیون بازدیدکننده در تمام گروه های کاری خود داشته و توانسته از طریق فروش محصولات نساجی خود زندگی میلیون ها نفر را لمس کند .

ازدیلک با زندگی میلیون ها نفر در ارتباط است .مراکز خرید و خدمات  Ozdilek که در آنها به همه مردم در زمینه های مختلف همچون مد ،غذا و سرگرمی برای تمام سنین از 7 تا 70 سال با تکیه بر اصل مطلق « رضایت مشتری » خدمت رسانی می شود .

امروزه از ازدیلک به عنوان یکی از تولیدکنندگان برجسته یاد می شود . یکی از ویژگی های برجسته این شرکت توجه به استاندارد و بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا ، ماشین آلات اتوماتیک و پیشرفته است . شاید برایتان جالب باشد که بدانید ازدیلک یکی از تولیدکنندگانی ست که برق مورد نیاز کارخانه هایش ، مراکز خرید و دفاتر مدیریتش واقع در بورسا را با تنها نیمی از حرارت و آب گرم به وجود آمده از تشکیلاش تولید می کند . این تأسیسات در سال 2001 ساخته شده و برای تأمین نیاز های فوق استفاده می شود .

گروه تولیدی ازدیلک درحال حاضر علاوه بر فعالیت در سایر زمینه های تولیدی ، تجاری و . . . با در دست داشتن 122.000 متر مربع فضای تولید و ظرفیت تولید سالانه 14.000 تن نخ پنبه ، 10.000تن حوله  و 18.000.000 متر ملحفه مشغول به فعالیت در زمینه منسوجات خانگی است .

 

ازدیلک

 

صنعت نساجی ازدیلک با امکانات بروز و کاملاً یکپارچه تولید ، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان حوله می باشد و در حال حاضر بالاترین ظرفیت تولید و صادرات را به اروپا ، آمریکای شمالی و خاورمیانه دارد . همچنین بالاترین ظرفیت تولید در ترکیه با ارزش 110.000.000 دلار را دارد .

پیشرفت تجارت و برند ازدیلک به نحوی قابل توجه و چشم گیر بوده که امروز اگر به هر منطقه از ترکیه سفر کنید با فروشگاه های بزرگ و کامل ازدیلک روبرو خواهید شد و از آنجایی که ازدیلک در زمینه های بسیاری مشغول به فعالیت است ، نام ازدیلک در سراسر ترکیه به گوشتان خواهد خورد . این موضوع در سایر کشور های جهان نیز کاملاً مشهود است چرا که ازدیلک در میان 6 تولیدکننده برتر حوله جهان قرار دارد و با در دست داشتن تکنولوژی تولید یکپارچه و کاملاً اتوماتیک و مدرن دارای برترین و اولین جایگاه تولید حوله در اروپا نیز می باشد . ازدیلک با توجه به چشم انداز و آرمانهای شرکت هرساله بر پیشرفت تکنولوژی خود سرمایه گذاری می کند و به عنوان یک تولیدکننده حوله و منسوجات خانگی با کیفیت بسیار بالا ، تبدیل به یک مدعی رقابت با مارک های کلاس اول جهان شده و جایگاه خود را در بین آنها پیدا کرده و به خوبی آنرا حفظ می کند و ارتقاء می بخشد .

ازدیلک

 

ازدیلک

ازدیلک

ازدیلک

 

یکی دیگر از ویژگی های برجسته ازدیلک که آن را از سایر تولیدکنندگان در منطقه متمایز کرده و به جایگاه برجسته ای رسانده استفاده از نخ پنبه در تولیدات خود است .

از صفر تا صد تولید محصولات ازدیلک در تأسیسات تولید Ozdilek انجام می شود . پنبه از مزرعه چیده می شود ، پنبه خام به نخ پنبه و نخ های بافته شده به رنگرزی و . . . و همینطور تا آخرین مرحله زیر سقف کارخانجات ازدیلک انجام می گیرد .

لازم به ذکر است که تمامی حوله هایی که با برند Ozdilek  و Sadem را حمل می کنند ، با نخ هایی که در تأسیسات ازدیلک تولید شده ، بافته می شوند . علاوه بر این نخ تولیدی در کارخانجات ازدیلک به تولیدکنندگان قوی دیگر نیز ارائه می گردد .

واحد بافندگی حوله ازدیلک که دارای یک منطقه تولید کاملاً بسته به مساحت 20.000 متر مربع می باشد ، دارای 168 دستگاه بافندگی حوله ، 5 دستگاه ماشن آلات بافندگی انحصاری بخش مخروطی ، 2 دستگاه ماشین آلات سنگ زنی ، دو دستگاه ماشین پیچش نخ ، 3 دستگاه ماشین برش و 4 دستگاه ماشین آلات بافندگی است .

این مرکز دارای سیستم های تهویه مطبوع اتوماتیک است که رطوبت و درجه حرارت مناسب و مورد نیاز را برای سطوح تولید نخ پنبه و پارچه تنظیم و فراهم می کند ، ضمناً ای مرکز ظرفیت تولید سالانه 10.000 تن حوله را داراست .

ازدیلک در زمینه مدیریتی نیز بسیار سرآمد و با قدرت عمل می کند که اگر اینگونه نبود به چنین موفقیتی نیز نرسیده بود.در ادامه برخی از مهمترین اهداف و چشم اندازه های این شرکت را بصورت خلاصه آورده ایم تا بیشتر با این تولیدکننده نامی آشنا شوید .

دیدگاه ها

برای تبدیل شدن به شرکتی پیشگام و پیشرو که با کیفیتی پویا سر و کار دراد ، محصولات و خدماتی ایده ال را از طریق بهبود مستمر در حوزه فعالیتمان ارائه می دهیم .

ماموریت ها

برای تبدیل شدن به شرکتی که قابل اعتماد ، کارآمد و اهل نوآوری است  باید تمام توجه مان را بر روی مشتری و نزدیک شدن به او و بهبود روابط متمرکز کنیم.

ارزش ها

*نوآوری   *مشتری مداری    *کیفیت    *مورد اعتماد و صادق بودن    *سخت کار کردن    *باور به کار گروهی    *ارزش و اعتماد مردم    

                                                                                                        

حسین ازدیلک می گوید سیاست هایی برای مدیریت دارد و آنها را اینگونه بیان می کند:

« 1- کیفیت یک روش زندگی است و این یک وظیفه برای همه ما و مسئولیتی نسبت به مشتریانمان است.

2- برای اینکه هرکاری درست باشد،باید از ابتدا برایش تلاش کرد.

3- برای رسیدن به سیاست فروشمان یعنی رضایت مشتری باید این موضوع سرلوحه کارمان باشد که ما ” تنها در صورتی وجود داریم که مشتری داشته باشیم” .

4- برقراری ارتباط سالم درون شرکت

5- آگاهی نسبت به این موضوع که هر کاری انجام می دهیم به معنی توسعه ترکیه و افزودن ارزش های نیک به جهان است. »

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ازدیلک در امر صادرات بسیار پرقدرت بوده و آوازه کیفیت و استاندارد محصولاتش در تمام کشورهای جهان پیچیده است .

با توجه به تخصص و شاخه اصلی فعالیت ازدیلک که منسوجات خانگی می باشد در ادامه به اختصار برخی از انواع محصولات تولیدی ازدیلک را که به کشور هایی همچون ایران صادر می کند مورد بررسی قرار می دهیم.

حوله

حوله یک تکه پارچه یا کاغذ جاذب است که برای خشک کردن و پاک کردن بدن یا سطوح مورد استفاده قرار می گیرد به نحوی که رطوبت را از طریق تماس مستقیم جذب می کند.اولین حوله ها در ترکیه تولید شده و سپس با توجه به نیاز و تقاضای خانواده سلطنتی و مردم به شکل امروزی تغییر پیدا کرد و به همه جای جهان راه پیدا کرد.

عمده صادرات شرکت ازدیلک از تولیدات حوله می باشد که یکی از بهترین های حوله در جهان است.انواع حوله هایی که در کارخانجات ازدیلک تولید می شوند را به تفصیل در مقاله مربوط به حوله ها بررسی کردیم.

سرویس کاور روتختی 

سرویس کاور لحاف به سرویسی گفته می شود که شامل یک ملحفه،یک کاور بدون لحاف و روبالشی تولید می شود و در زمان خرید باید یک لحاف جداگانه برایش خریداری کنید.به لحافی که برای این منظور استفاده می شود لحاف لایت می گویند.سرویس های کاور معمولاً شامل یک ملحفه روی تشک ،یک کاور لحاف و روبالشی با تعداد متغیر است.برای آشنایی با انواع کاور لحاف میتوانید وارد لینک سرویس کاور شده و توضیحات مربوطه را مطالعه نمایید.

سرویس لحاف روتختی 

لحاف رواندازی ست متشکل از یک ملحفه که به وسیله پشم یا پنبه آن را پر می کنند و در قسمت های مختلف،پارچه و مواد داخلش را به یکدیگر می دوزند که در زمان مصرف در داخل ملحفه جا به جا نشود.امروزه عمدتاً برای پر کردن لحاف های موجود در سرویس ها،از الیاف حلاجی شده استفاده می شود.

ابتدا الیاف حلاجی شده در لایه ای از اسپان باند قرار گرفته سپس به ملحفه اصلی دوخته می شود.دلیل استفاده از اسپان باند جلوگیری از بیرون آمدن الیاف از تار و پود پارچه در زمان مصرف لحاف است . ازدیلک با استفاده از مجهزترین ماشین آلات انواع سرویس لحاف و لحاف لایت را به صورت کاملاً استاندارد تولید می نماید که میتوانید شرح کامل آن را در مقاله مربوطه مطالعه بفرمایید.

بالش

بالش یا بالشت وسیله ایست معمولاً مستطیل شکل که از پارچه و الیاف،پشم،پنبه و . . . تولید می شود و برای زیر سر و یا تکیه گاه استفاده می گردد.امروزه اهمیت استفاده از بالش استاندارد و مرغوب برای داشتن خواب راحت و آرام و حفظ سلامت بدن بر کسی پوشیده نیست،تمامی بالش های ازدیلک بر اساس استاندارد های روز دنیا تولید شده و با تنوع بسیار بالا پاسخگوی هر سلیقه و نیازی می باشد.

منسوجات خانگی

ازدیلک با در دست داشتن سبد کالایی بسیار متنوع و کامل علاوه بر محصولات اساسی و اصلی خانواده کالای خواب که در بالا نام بردیم محصولات دیگری همچون پادری،دمپایی،لیف،دستمال های آشپزخانه،روبالشی های تک و . . . را تولید نموده و به مشتریان ارائه می کند پس این اطمینان را به شما می دهیم اگر روزی وارد یکی از فروشگاه های ازدیلک شدید قطعاً تمام محصولاتی که نیاز دارید در دسترستان خواهد بود.

 

 

 

منبع: شیک و پیک هوم

شیک و پیک هوم (حوله آشنا) نام یکی از با تجربه ترین تولیدکنندگان حوله در ایران می باشد که محصولات متنوعی از جمله حوله های تبلیغاتی را ارائه می دهد. همچنین لازم به ذکر است صاحب امتیاز این برند جلال برق لامع نام دارد.

کلمات کلیدی: تبلیغات، ازدیلک، روتختی، بالش، پتو،
نویسنده و تالیف: واحد فنی شیک و پیک هوم و پشتیبانی ازدیلک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا