هدیه تبلیغاتیحوله تبلیغاتیزندگیکسب و کار

هدایای تبلیغاتی خلاقانه‌

تبلیغات! فکر می‌کنید چه تعریف ساده‌ای می‌توان برای آن ارائه داد؟ خب شاید بد نباشد به جمله‌ی وینستون فلتچر اشاره کنیم که اینطور می‌گوید، تبلیغات یکی از شیوه‌های ارتباط با مشتریان بالقوه و بالفعل در بازاریابی است.

تبلیغات به مشتریان کمک می‌کند که با برندهای معروف و موجود در بازار آشنا شوند و بعد از جستوجو بتوانند محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنند. تبلیغات در دنیای امروزی همه‌ی سنین را در بر می‌گیرد از کودکان گرفته تا افراد مسن، تبلیغات کاملا فراگیر است.

امروزه تبلیغات با استفاده از  رسانه‌های مختلف انجام می‌شود و کسب و کارها روش‌های مختل و نوینی را برای تبلیغات امتحان می‌کنند.

بیشتر سازمان‌ها در تلاش هستند که با تبلیغات خلاقانه بتوانند مخاطب هدف خود را بر گزینند و تاثیر مستقیم را بر روی افراد درست بگذارند.

رابطه به اهداف و اهمیت تبلیغات
رابطه اهداف و اهمیت تبلیغات

اجازه دهید کمی در رابطه به اهداف و اهمیت تبلیغات و تاثیری که بر روی کسب و کار شما می‌گذارد صحبت کنیم.

مورد آزمایش قرار گرفتن

شرکت‌هایی که در اول راه خود هستند این با استفاده از تبلیغات این فرصت را برای خود فراهم می‌کنند که بتوانند به واسطه‌ی مشتریان و افراد مشتاق مورد آزمایش قرار بگیرند و محصولات و خدمات آن‌ها استفاده شوند.

این کوشش آن‌ها برای استفاده شدن بیشتر به این خاطر است که خود را به مردم معرفی کنند.

در واقع اگر شما هم در اول راه کسب و کار خود هستید برای اینکه برای خودتان اسم و رسمی دست و پا کنید باید از تبلیغات استفاده کنید!

در واقع هدف از این تبلیغات این است که مشتریان را برای خرید محصولات و امتحان کردن خدماتتان متقاعد کنید.

درست در این مرحله است که باید از تبلیغات خلاقانه و موثر استفاده کنید.

آزمایش-هدایای تبلیغاتی خاص-تبلیغات خلاقانه
آزمایش

تداوم

با استفاده از تبلیغات شما می‌توانید مشتریان خود را حفظ کنید. در واقع تبلیغات به شما کمک می‌کند که مشتریان همیشگی خود را داشته باشید و نگران از دست دادن مخاطبین خود نباشید.

هدف از تبلیغات بسیاری از کسب و کارها این است که به مردم این آگاهی را بدهند که محصول و خدماتی جذاب برای فروش و ارائه دارند.

برای مثال هدایای تبلیغاتی خاص که به گونه‌ای برای مشتریان شما شخصی سازی شده‌اند می‌توانند به شما کمک کنند.

تداوم تبلیغات-تبلیغات خلاقانه-هدایای تبلیغاتی
تداوم تبلیغات

رقابت

تبلیغات همچنین اهداف رقابتی هم دارد و کسب و کارها در تلاش هستند با استفاده از تبلیغات مخاطبین رقبای خود را هم جذب کنند و آن‌ها را متقاعد به استفاده از محصولات خود کنند.

این موضوع اهمیت خلاقیت در تبلیغات را دو چندان می‌کند، زیرا شما باید از طریق رسانه‌ها یا هدایای تبلیغاتی خلاقانه مخاطبین خود را جذب کنید.

رقابت در بازار
رقابت در بازار

·        اساسا تبلیغات یک راه هنرمندانه مناسب برای برقراری ارتباط با مشتریان است.

همچنین دو ویژگی اصلی که تبلیغات باید داشته باشد مهارت‌های ارتباطی عالی و همچنین قدرت متقاعد کردن مخاطبین است. در این صورت مطمئن باشید که تبلیغات شما تاثیرگذار خواهد بود.

تبلیغات در عصر رقابتی امروز نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند، در واقع یکی از مواردی که در زندگی امروز برای همه ضروری است تبلیغات است، یعنی معامله گران، مشتری و تولید کننده!

اهمیت تبلیغات برای مشتریان

برای یک لحظه رسانه‌ها را بدون تبلیغات تصور کنید، اصلا قابل تصور نیستند! تبلیغات نقش بسیار مهمی را در زندگی مشتریان ایفا می‌کنند.

مشتریان تنها بعد از آگاه شدن از موجود بودن محصول و خدماتی اقدام به آزمایش آن می‌کنند.

اگر تبلیغاتی برای محصولات کسب و کار شما صورت نگیرد مشتریان هیچ گاه از وجود همچین محصولی آگاه نخواهند شد و در صورتی که حتی محصول با کیفیتی عرضه کرده باشید خریداری نمی‌شود.

یکی دیگر از مزایایی که تبلیغات برای مشتریان به همراه دارد این است که آن‌ها قادر هستند بهترین محصولات را برای فرزندان و خانواده خود انتخاب کنند.

تبلیغات به مشتریان کمک می‌کند تا از طیف گسترده‌ای از محصولات آگاهی داشته باشند و می‌توانند محصولات را مقایسه کنند و در نهایت با صرف هزینه چیزی که می‌خواهند را داشته باشند.

اهمیت تبلیغات برای مشتریان
اهمیت تبلیغات برای مشتریان

 

اهمیت تبلیغات برای تولیدکنندگان

بعله، همان طور که همه می‌دانیم تبلیغات نقش مهمی را در چرخه تولید ایفا می‌کند به این دلیل که:

·        تبلیغات میزان فروش محصولات را چندین برابر می‌کند.

·        تبلیغات به تولیدکنندگان کمک می‌کند تا رقبای خود را بشناسند و سطح رقابت را بسنجند.

·        با استفاده از تبلیغات تولیدکنندگان نوپا و کارآفرینان قادر هستند زمینه را برای حضور خود در بازار فراهم کنند.

·        تبلیغات همچنین به کسب و کارها کمک می‌کند تا حسن نیت خود را ثابت کنند و از این طریق مشتریان وفادار خود را داشته باشند.

·        تقاضا و درخواست محصول با استفاده از تبلیغات ادامه می‌یابد و فرایند عرضه محصولات به یک فرایند بی پایان بدل می‌شود.

اهمیت تبلیغات برای تولیدکنندگان
اهمیت تبلیغات برای تولیدکنندگان

اهمیت تبلیغات برای جامعه

تبلیغات همچنین به آموزش و هدایت جامعه به مسیر درست نیز کمک می‌کنند. برخی از تبلیغات هستند که پیام‌های آموزشی را در خود جای می‌دهند و مردم را تشویق می‌کنند تا کار درست را انجام دهند.

برخی از تبلیغات هستند که در رابطه را کار اجباری کودکان، مصرف مشروبات الکلی و کمک به نیازمندان است که می‌توانند احساسات مخاطبین را برانگیخته کنند و باعث می‌شود هر فردی نقشی در حل این مشکلات داشته باشد.

اهمیت تبلیغات برای جامعه
اهمیت تبلیغات برای جامعه

 

همه‌ی مشتریان دوست دارند که مورد اهمیت واقع شوند و همیشه بهترین خدمات را با کیفیت عالی دریافت کنند.

اما گاهی اوقات با کمی خلاقیت شما قادر هستید با استفاده از هدایای تبلیغاتی خاص آن‌ها را شگفت زده کنید که این کار شما نتایج مثبتی را هم به همراه خواهد داشت.

برای مثال شما همیشه جز اولین انتخاب‌ها برای خرید خواهید بود و همچنین این امر موجب شده با استفاده از تبلیغات دهان به دهان مشتریان فعلی شما دیگر افراد را نیز به خرید محصولات برند شما تشویق کنند. چه چیزی بهتر از این است؟

همیشه یکی از دغدغه‌های کسب و کارها این است که چطور به مشتریان خود اهمیت دهند؟ چطور این کار را به واسطه تبلیغات انجام دهند؟ و چطور می‌توانند در انتخاب هدایای تبلیغاتی جدید پیشرو باشند؟

همیشه در انتخاب هدایای تبلیغاتی نفیس برای مشتریان خود زمان بگذارید و سعی کنید بهترین‌ها را انتخاب کنید.

البته این هدایا لزوما نباید گران قیمت باشند و شما می‌توانید با کمی خلاقیت بهترین هدایای تبلیغاتی را انتخاب کنید.

[callout bg=”#fffaf7″ color=”#000000″ border=”#2677bf” radius=”12″ font=”tahoma” fontsize=”16″ bt_content=”حتما بخوانید ” bt_pos=”right” bt_style=”undefined” bt_color=”blue” bt_link=”http://blog.shikopikhome.com/7-tips-for-choosing-promotional-gifts/” bt_size=”big” bt_target=”_blank” bt_font=”tahoma” bt_font_weight=”bold” bt_radius=”12″]۷ نکته طلایی برای انتخاب هدیه تبلیغاتی[/callout]

حتما شما هم تا به حال هدایای تبلیغاتی مدیریتی را دریافت کرده‌اید که از طرف شرکتی باشد که برای آن کار می‌کنید یا از طرف کسب و کارهایی که محصولات آن‌ها را خریداری می‌کنید.

اما ایده‌های هدایای تبلیغاتی ارزان و از طرفی با ارزش کمی تکراری شده است. شاید بهتر باشد کمی در این لیست انتخابی تجدید نظر کرد.

همچنین باید در نظر داشته باشید که هیچکس مخالف هدیه گرفتن نیست و این کار از بزرگ گرفته تا کوچک همه را خوشحال می‌کند.

علاوه بر تمام این‌ها با استفاده از هدایای تبلیغاتی نفیس شما می‌توانید برند خود را در ذهن مشتریان حک کنید.

هدایای تبلیغاتی خاص
هدایای تبلیغاتی خاص

همان طور که می‌دانیم هدیه دادن هم اصول و قواعدی دارد. اینکه هدف ما از هدیه دادن چیست و یا اینکه چه زمانی هدیه بدهیم و کی هدیه بدهیم از جمله مواردی است که باید در نظر داشته باشید.

برای مثال هدیه لزوما نباید بلیط رفت و برگشت یک سفر لوکس باشد! هرگز اینطور فکر نکنید.

حتی اگر شما بودجه زیادی برای هدیه دادن دارید هیچگاه سعی نکنید با هدیه دادن مشتریان خود را فریب دهید.

همچنین سعی نکنید تحویل هدیه خیلی خشک و خالی از احساس باشد و فراموش نکنید یک یادداشت تشکر و قدردانی دست نویس در پاکت قرار دهید، این کار شما احساس خوشایندی را در مشتریان ایجاد می‌کند.

اینکه از نام و لوگوی شرکت خود در هدایا استفاده کنید هم یکی دیگر از موضوعاتی است که باید به آن توجه کنید.

نه خیلی آشکار اهداف تبلیغاتی خود را بروز دهید و نه از آن غافل شوید.(هدیه دادن یکی از استراتژی‌های بازاریابی است)

در ادامه لیستی از بهترین هدایای تبلیغاتی را معرفی می‌کنیم.

 

لیستی از بهترین هدایای تبلیغاتی

کتاب

کتاب‌ها همیشه جز هدایای تبلیغاتی نفیس و ماندگار هستند. کتاب‌ها هیچوقت قدیمی نخواهند شد و می‌توانند تغییر و تحولی شگرف را دیدگاه مشتریان شما به وجود بیاورند.

همچنین شما می‌توانید با این هدیه خود آن‌ها را کتاب خوانی تشویق کنید.

گل و گیاه

هدیه‌ای متفاوت و از جنس طبیعت! ایده‌ی گیاهان تزئینی که برای داخل محیط خانه یا محل کار مناسب هستند، ایده‌ی جالبی است.

البته سعی کنید گیاهانی را هدیه دهید که عمر طولانی داشته باشند و برای مشتریان شما ماندگار شوند.

بسته‌ای پر از قهوه

از هدایای تبلیغاتی خاص می‌توان به بسته‌هایی که شامل قهوه و مخلفات آن هستند اشاره کرد. دوستداران کافئین در جهان امروز همه‌ جا هستند و بی شک هدیه‌ای است که کمتر کسی از آن خوشش نمی‌آید.

تقویم سال جدید

تقویم‌های رومیزی و دیواری هم یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی ارزان هستند، می‌توانید برند شرکت خود را بر روی این تقویم‌ها چاپ کنید تا مشتریان شما هر روز به یادتان باشند!

وسایل تکنولوژی

از دیگر هدایای تبلیغاتی خاص می‌توان به وسایل دیجیتال و تکنولوژی اشاره کرد. برای مثال پاور بانک‌ها، هدفون‌های بی سیم و اسپیکرهای بلوتوث از جمله این هدایای تبلیغاتی نفیس هستند.

خوشبختانه و به لطف تکنولوژی طیف گسترده‌ای از انتخاب در اختیار شما قرار دارد.

ماگ‌

ماگ‌ها و لیوان‌ها هم از دیگر هدایای تبلیغاتی خلاقانه هستند. همچنین شما مطمئن خواهید بود که این هدیه کاربرد دارد. برای شخصی سازی کردن هدیه می‌توانید پیامی را به همراه لوگو برندتان بر روی آن‌ها چاپ کنید.

کارت هدیه

اگر می‌خواهید یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی را انتخاب کنید کارت هدیه و تخفیف گزینه‌ی مناسبی است.

کافی است با در نظر گرفتن مبلغی مشتریان خود را قادر سازید که محصولات شما را با چند درصدی تخفیف خریداری کنند.

یک هدیه با نام مشتریان

زمانی یک هدیه ارزشمند است که در انتخاب آن وقت گذاشته باشید و آن را شخصی سازی کنید.

اگر می‌خواهید یکی از هدایای تبلیغاتی خاص را به مشتریان خود تقدیم کنید کافی است یک خودکار یا روان نویس یا حتی ستی از دفتر یادداشت را با نام حک شده‌ی آن‌ها بر رویشان به آن‌ها هدیه دهید.

زمانی که هدیه‌ای شامل علایق و شخصیت مشتری شما باشد بی شک مشتریان شما از دریافت آن‌ها خوشحال خواهند شد.

محصولات رایگان

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی از بهترین هدایای تبلیغاتی هستند.

به این صورت که هنگامی که شما در نمایشگاهی حضور دارید و به معرفی و فروش محصولات خود مشغول هستید به همراه خرید یک محصول یک محصول را هم رایگان به مشتریان خود هدیه دهید.

وسایل سرگرمی

مشتریان خود را سرگرم کنید. کافی است به سراغ وسایل بازی و سرگرمی بروید و یکی را انتخاب کنید. برای مثال پازل‌ها و یا لگوها جز هدایای تبلیغاتی جدید هستند که مشتریان شما را سرگرم می‌کنند.

هدایای دست ساز

وسایل دست ساز از هدایای تبلیغاتی خاص هستند.

برای مثال شما می‌توانید سفارش یک نگهدارنده کارت ویزیت چوبی را دهید یا می‌توانید مونوگرام‌های کاغذهای یادداشت را سفارش دهید.

این هدیه شما نه تنها جز بهترین هدایای تبلیغاتی است همچنین شما از یک کسب و کار دیگر هم حمایت می‌کنید.

کارت عضویت و اشتراک هدیه دهید

امروزه این هدیه هم جز هدایای تبلیغاتی جدید است که افراد بیشتری به آن روی می‌آورند. برای مثال شما می‌توانید اشتراک 3 ماهه رایگان یک کافه یا باشگاه یوگا را به مشتریان خود هدیه دهید.

در این صورت مشتریان شما همیشه در هنگام حضور در این محیط به یاد شما خواهند بود و شما در این حس خوب شریک خواهید شد.

هدایای تبلیغاتی جدید
هدایای تبلیغاتی جدید

 به یاد داشته باشید هدیه دادن احساس بین هدیه دهنده و گیرنده را قوی‌تر می‌کند. همان طور که شما از هدیه گرفتن لذت می‌برید مشتریان شما هم از این کار شما خوشحال خواهند شد.

هدیه دادن گاهی کار سختی است، اما همیشه هم اینطور نیست و گاهی فقط به مقداری زمان و خلاقیت نیاز دارد.

پس به مشتریان خود اهمیت دهید، زیرا اطمینان آن‌ها به برند شما بقای شما را تضمین می‌کند. ایده‌ی شما برای هدایای تبلیغاتی خاص چیست؟

خلاقانه ترین هدایای تبلیغاتی-gift-towels-حوله-تبلیغاتی-برق-لامع-هدیه-تبلیغاتی-ارزان-و-خاص
خلاقانه ترین هدایای تبلیغاتی

 

منبع: شیک و پیک هوم

کلمات کلیدی: هدایای تبلیغاتی،حوله تبلیغاتی ، هدیه تبلیغاتی ،هدایای تبلیغاتی ارزان،هدایای تبلیغاتی خاص،

نویسنده و تالیف: واحد فنی شیک و پیک هوم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا