هدیه تبلیغاتیبافت حولهحوله تبلیغاتیچاپ حولهگلدوزی حوله

کسب و کار خود را با حوله گرم نگهدارید

از جمله مهمترین دغدغه‌های واحد تبلیغات و بازاریابی سازمان‌ها و شرکت‌ها، چگونگی مصرف بودجه مربوط به تبلیغات می‌باشد. در حال حاضر راه‌های بسیاری برای تبلیغ و معرفی محصولات به مشتریان وجود دارد؛

در نتیجه انتخاب یک یا چند راه از بین گزینه‌های متعدد می‌تواند بسیار دشوار باشد. در این مقاله قصد داریم تا با یکی از روش‌های معرفی کالا یا برند که بسیار مقرون به صرفه و مؤثر نیز هست، آشنا شویم:

ابزار تبلیغاتی مناسب کسب و کار خود را بیابید

 

هدایای تبلیغاتی-ابزار تبلیغاتی مناسب کسب و کار خود را بیابید
هدایای تبلیغاتی

 با توجه به توسعه و پیشرفت روش‌های تبلیغاتی و جایگزینی رویه‌های جدید با روش‌های سنتی، باید نکاتی را در انتخاب ابزار و تکنیک‌های تبلیغاتی مورد توجه قرار دهید:

با دیدگاه هزینه به تبلیغات نگاه نکنید

بسیاری از صاحبان کسب و کارها هزینه‌های مربوط به تبلیغات را در ستون هزینه‌ها قرار می‌دهند که این دیدگاه به صورت بنیادی با ذات تبلیغات در تناقض می‌باشد.

جنس تبلیغات از نوع سرمایه‌گذاری می‌باشد و آثار خود را  در بلند مدت یا کوتاه مدت به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم ( برندینگ ) نشان خواهد داد.

با توجه به بودجه، ابزار تبلیغاتی را انتخاب و یا طراحی کنید

متأسفانه برخی از صاحبان کسب و کارها نگاه درستی به تبلیغات وبازاریابی ندارند. به بیان بهتر می‌توان گفت که صاحبان کسب و کارها نمی‌دانند برای چه بخش از بازار قرار است تبلیغ کنند.

قبل از انتخاب و یا طراحی ابزار تبلیغاتی باید به طور دقیق و مشخص بدانید که برای چه قصد تبلیغ دارید. به عنوان مثال فرض کنید شرکت الف که در حوزه پوشاک خردسال فعالیت می‌کند. در انتخاب و یا طراحی ابزار تبلیغاتی باید جامع آماری به عنوان اولین عامل تأثیر‌گذار در نظر گرفته شود.

در این مثال مادران این کودکان جزو اعضای فعال جامعه آماری قلمداد می‌شوند و ابزار باید با توجه به روحیات این قشر طراحی و یا انتخاب شوند.

نوآوری در تبلیغات را فراموش نکنید

شاید بارها و بارها برای تبلیغ کسب و کار خود به فکر توزیع بروشور، تراکت، تقویم و دیگر اقلام تبلیغاتی ارزان قیمت بوده باشید.

در نگاه اول فکر خوبی به نظر می‌رسد و به علت هزینه‌های اندک نسبت به دیگر روش‌ها، در صورتی که مؤثر واقع نشود ضرر زیادی شامل حال شما نخواهد شد.

این تفکر تا زمانی صحیح قلمداد می‌شود که رقیب جدی و پرقدرتی در بازار وجود نداشته باشد و سهم بازار شما تضمین شده باشد. اما زمانی که بازار برای شما امن نباشد هر حرکتی که شما انجام دهید دارای بازخورد خواهد بود.

این مورد می‌تواند برای کسب و کار شما تهدید باشد و هم فرصت. تهدید و یا فرصت بودن این فضا کاملاً به نگرش و استراتژی‌های سازمان شما بستگی دارد.

در صورتی که از ایده‌های نو و خلاقانه در تبلیغات خود بهره‌بگیرید نه تنها سهم بازار خود را حفظ خواهید کرد، بلکه احتمال افزایش سهم بازار خود را نیز بیشتر می‌کنید.

۳ نکته بالا را در انتخاب ابزار تبلیغاتی همواره در نظر داشته باشید. در ادامه با هم یک روش تبلیغاتی ارزان و مؤثر به نام حوله تبلیغاتی را بررسی خواهیم کرد:

حوله تبلیغاتی

بسیاری از کسب و کارها از کالا‌های ارزان قیمتی نظیر سررسید، خودکار، تقویم و … به عنوان کالاهای تبلیغاتی استفاده می‌کنند. این کالاها علاوه بر ویژگی‌های مثبت خود نظیر در دسترس بودن، ارزان بودن و هزینه اندک دارای مشکلاتی نیز هستند.

به عنوان جدی‌ترین عیب این نوع از کالاهای تبلیغاتی می‌توان به طول عمر کم و تکراری بودن این نوع از ابزار تبلیغات اشاره کرد.

حوله تبلیغاتی همان حوله‌های معمولی می‌باشد که همه ما در خانه خود از آن استفاده می‌کنیم. اما این نوع حوله دارای بافت لوگو یا بافت آرم بر روی خود می‌باشد. این نوع حوله در رنگ‌ها و اندازه‌های متفاوت در دسترس می‌باشد.

شما می‌توانید با توجه به هندسه‌ی لوگوی خود، در رنگ‌ها و ابعاد متفاوتی حوله تبلیغاتی طراحی کنید. این نوع از ابزار تبلیغاتی نسبت به سایر ابزار‌های تبلیغاتی هم قیمت خود نسبتاً جدید می‌باشد و می‌تواند در جلب توجه مشتریان شما بسیار تأثیر گذار باشد.

حوله تبلیغاتی-بافت لوگو روی حوله
حوله تبلیغاتی-بافت لوگو روی حوله

چرا حوله تبلیغاتی؟

با شنیدن نام حوله تبلیغاتی اولین سؤالی که در ذهن افراد مطرح می‌شود این است که حوله تبلیغاتی چه مزیتی نسبت به روش‌های دیگر هم رده دارد؟

به عنوان اولین پاسخ به این سؤال باید به این نکته توجه داشت که معمولاً افراد اولین تجربه‌های خود را عمیق‌تر به خاطر می‌سپارند و در هنگام نیاز سریع‌تر به خاطر می‌آورند.

در نتیجه وقتی شما از ابزار‌های تبلیغاتی متفاوتی استفاده کنید احتمال ماندگاری برند خود را در ذهن مشتری بیشتر خواهید کرد.

نکته مهم و قابل توجه بعدی تناسب بین نوع ابزار تبلیغاتی و کسب و کار می‌باشد.

 

حوله های تبلیغاتی؛ یک ابزار قدرتمند تبلیغاتی که هرگز به آن فکر نکرده اید

حوله تبلیغاتی-چاپ لوگو روی حوله
حوله تبلیغاتی-چاپ لوگو روی حوله

سررسید‌های تبلیغاتی به دلیل دارا بودن فضای مناسب برای یادداشت و جدول‌های مورد نیاز طراحان ساختمانی برای هدیه دادن به کانون مهندسان، خصوصاً مهندسان عمران مناسب خواهد بود، اما این کالا برای هتل‌ها، پزشکان و باشگاه‌های ورزشی مناسب نیست.

هدایای تبلیغاتی علاوه بر زیبایی و انجام وظیفه تبلیغاتی خود باید کاربردی باشد تا توسط مشتریان هدف ترد نشود. حوله تبلیغاتی جزو هدایای مورد استفاده بسیاری از کسب و کارها نظیر باشگاه‌های ورزشی، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، استخرها و … می‌تواند باشد.

گذشته از کاربردی بودن حوله تبلیغاتی می‌توان به زیبایی آن پس از چاپ لوگو بر روی حوله توجه داشت. با توجه به بافت لوگو بر روی حوله و طول عمر نسبتاً طولانی حوله ( در حدود ۵ سال ) می‌توان با حداقل هزینه، از یکی از بروزترین هدایای تبلیغاتی بهره‌برد.

حوله تبلیغاتی- بافت لوگو
حوله تبلیغاتی- بافت لوگو

آژانس‌های تبلیغاتی، برای ارائه خدمات متفاوت و گسترده به مشتریان خود همواره به دنبال راه‌های جدید و کارامد برای تبلیغ کسب و کار مشتریان خود هستند و وظیفه آماده سازی هدایای تبلیغاتی مشتریان نیز به عهده این آژانس‌ها خواهد بود.

حوله تبلیغاتی با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد، می‌تواند جزو هدایای پرطرفدار مشتریان آژانس‌های تبلیغاتی باشد. مشتریان معمولاً به دنبال هدایای خاص و ارزان قیمت هستند که این دو مؤلفه جزو خصوصیات مهم و اصلی در حوله تبلیغاتی می‌باشد.

 

در صورتی به دنبال کشف راه‌های جدید برای ارتباط برقرار کردن با مشتریان خود هستید حتماً یک حوله تبلیغاتی برای خود تهیه کنید تا به معجزه این هدیه تبلیغاتی پی ببرید. این کالا علاوه بر زیبایی، می‌تواند به مدت طولانی نمایشگر برند و کسب وکار شما باشد.

با چاپ لوگو بر روی حوله به راحتی می‌توانید حتی در خانه‌های مشتریان خود حضور پیدا کنید و نام تجاری خود را به یاد آنها بیاورید.

 

پیشنهاد ما حوله تبلیغاتی برق لامع با طرح سفارشی برای برندتان است که باعث میشود افراد برند شما را بیشتر ببینند

 

منبع: شیک و پیک هوم

شیک و پیک هوم (حوله آشنا) نام یکی از با تجربه ترین تولیدکنندگان حوله در ایران می باشد که محصولات متنوعی از جمله حوله های تبلیغاتی را ارائه می دهد. همچنین لازم به ذکر است صاحب امتیاز این برند جلال برق لامع نام دارد.

کلمات کلیدی: تبلیغات، حوله تبلیغاتی ، هدیه تبلیغاتی ، چاپ حوله،بافت حوله
نویسنده و تالیف: واحد فنی شیک و پیک هوم.ذبیحی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا