حمامحولهحوله هتلیسلامت

مشتری زیاد با حوله هتلی !؟

بر اساس تحقیقات موسسات هتل داری و جهانگردی مشخص شده است که 94% از مسافران به کیفیت سرویس های حوله بسیار اهمیت می دهند. ویژگی هایی که برای حوله هتلها از نظر مسافران حائز اهمیت بود شامل نرمی و تمیزی و حتی مواد اولیه مورد استفاده در حوله بوده است.

تاثبر حوله بر روی مسافران هتلهاshikopikhome.com
تاثبر حوله بر روی مسافران هتلها

تاثیر حوله ها 

حوله هایی که لک دار، کثیف و زبر هستند بر روی مسافران تاثیر بسیار منفی خواهد گذاشت. کیفیت حوله هتل ها عنصر مهمی است که در وبلاگ ها، سایت های مسافرتی و رزرو هتل ها جزء امکانات قید می شود. هتل ها باید حوله لوکسی را که در اختیار مسافران خود قرار می دهند را معرفی کرده و در معرض نمایش برای مسافران در این گونه سایت ها قرار دهند.

خرید حوله های بزرگ، با کیفیت بالا و بادوام بسیار برای برند هتل تاثیر گذار است.

ابعاد و نوع حوله ارائه شده توسط شما به مسافران به اندازه کیفیت حوله مهم است. ارائه حوله دستی، حمامی و حوله زیرپایی گزینه هایی هستند که می توانند به عنوان یک خوش آمد گویی بسیار مثبت برای مسافران هتلها احساس خوشحالی به وجود آورند.

مزایای حوله های حمامی و حوله های زیرپایی

مزایای متعددی در خرید اینگونه حوله ها وجود دارد. در خانه شیک و پیک انواع مختلفی از حوله های حمامی، هتلی و زیرپایی با رنگ ها و اندازه های مختلف وجود دارد. این حوله ها دارای بهترین مواد اولیه هستند تا در دفعات بالای شستشو قدرت جذب و نرمی خود را از دست ندهند.

مزایای ذکر شده به شرح زیر می باشند:

·         خشک شدن سریع: یکی از مشکلات شایع در هتل ها زمان دیر خشک شدن حوله ها پس از استفاده می باشد که این مشکل هم گریبان مسافر را می گیرد و هم کارکنان هتل را مجبور می کند که حوله ها را مرتبا جایگزین کنند. مسافران بیشتر دوست دارند پس از استفاده از حوله آن را آویزان کرده تا دفعه بعد مجددا استفاده کنند.

اما وقتی حوله سریع خشک شود به غیر از مشکلاتی گفته شد دیگر محیط سودمندی برای رشد قارچ ها نخواهد بود. حوله های خانه شیک و پیک از این دست می باشند.

·         عالی به نظر می رسند: زمانی که این حوله ها را در اختیار مسافران قرار می دهید شگفت زده می شوند. چون کیفیت این حوله ها کاملا در ظاهرشان پیدا می باشد. این حوله ها هم به گونه ای طراحی شده اند که با شستشوی زیاد هم زیبا و لطیف خواهند بود.

·         لوکس و راحت: حوله های ما مناسب هتل ها، متل ها، مهمان پذیرها، در کنار تخت خواب، در کنار میز صبحانه طراحی شده اند.

·         فوق العاده درخشان هستند: حوله های هتلی ما دارای مزیتی هستند که در حوله ها دیگر یافت نمی شود. مانند اینکه می توانید حوله های سفید و رنگی را یک جا بشویید. در این صورت لذت و زیبایی و تمیزی را هم در حوله های سفید و هم رنگی به مسافران خود اهدا کرده اید.

 

راحتی،ایمنی، سلامت مسافران هتلها
راحتی،ایمنی، سلامت مسافران هتلها

چرا بهتر است حوله های حمام و زیرپایی را عمده خریداری کنید؟

کاملا واضح است که مسافران شما متوجه کیفیت حوله های حمام، دستی و زیرپایی می شوند. بنابراین نگهداری، شستشوی صحیح، خشک شدن سریع و تمیزی ضرورت یک هتل حتی برای اقامت یک شب است. با خرید عمده از خانه شیک و پیک شما بالاترین کیفیت و تعداد را در دسترس خواهید داشت.

مشخصات حوله های حمامی،هتلی، تن پوش (پالتویی)، دستی، دستی کوچک و زیرپایی ما به شرح زیر است:

·         تولید شده از پنبه 100% یا پنبه مخلوط: پنبه یک ماده کاملا طبیعی است به راحتی شسته و به سرعت خشک می شود. پنبه مواد شوینده و سفید کننده را در خود نگه نمی دارد پس برای افراد با پوست های حساس هم بسیار مناسب است.

·         برای اهداف مختلف مفید است: حوله بخش مهمی از صنعت هتل ها به شمار می آید و بسیار کاربردی است. این حوله های به دلیل قدرت جذب بالا مناسب استفاده در حمام، استخر، ساحل، پارک های آبی، سونا و جکوزی می باشند.

·         موجود بودن همه اندازه ها: تمام حوله های با کیفیت ما که مخصوص هتل ها هستند، در تمامی ابعاد و سایزها موجود می باشند. این گزینه ها به قرار زیر است:

1.        حوله های دستی کوچک: برای قرار دادن در کنار سینک یا روشویی بسیار مناسب هستند. قدرت جذب بالایی دارند.

2.      حوله های دستی: مناسب برای خشک کردن دست و صورت هستند. در ابعاد مختلف موجود هستند و دارای نرمی و لطافت خاصی می باشند. پس از استفاده هم به راحتی می توانید آنها را آویزان کنید.

3.     حوله های حمام: حوله های حمام که به صورت بسته بندی شده در اختیار مسافران قرار می گیرند. این حوله ها هم در ابعاد مختلف موجود می باشند.

4.      حوله های زیرپایی: این حوله در حمام آخرین حوله ای است که لمس می شود. این حوله ها هم دارای 100% پنبه می باشند. قدرت جذب آب بسیار بالایی دارند و سریعا هم خشک می شوند.

خرید حوله های با کیفیت قطعا رضایت مسافران و مهمانان هتل را در بر خواهد داشت و چنانچه نام هتل بر روی حوله چاپ، آرم بافی و یا گلدوزی شده باشد، نام تجاری شما را در جایگاه بالای تبلیغات هم حفظ خواهد کرد.

در نظر سنجی های اخیر سایت معتبر Go Fish Digital آمده است که 54% از مسافران قبل از رزرو هتل خود به آمار و نظراتی که در محیط های آنلاین و اینترنتی وجود دارند مراجعه می کنند. در نظر سنجی دیگری هم آمده است که مرور نظرات منفی کاربران درآمد هتل ها را تا 70% می تواند کاهش دهد.

این آمار نشان می دهد که حوله بخش مهمی از نیازهای مسافران می باشد.

رضایت مشتربان در درآمد هتلها
رضایت مشتربان در درآمد هتلها

قطعا تمامی صاحبین مشاغل می دانند که مشتریان راضی می توانند بازاریابان حرفه ای هم برای شما باشند. البته بهتر می دانید که مسافران بیشترین هزینه شان را در هتل انجام می دهند.

مهمانان و مسافرانی که از اقامت در هتل شما خاطره خوبی داشته باشند قطعا نظرشان را در سایتهای رزرو اینترنتی هتل ها درج خواهند کرد. طبیعتا پس از بررسی های نظرات مثبت درباره هتل شما، با سیلی عظیم از مسافران رو به رو خواهید شد. چون آنها می دانند که قطعا هتل شما تمام نیازهای آنان را برآورده می کند.

مزایای خرید عمده حوله

مزیت خرید عمده حوله هتلی صرفا برای صرفه جویی مالی نیست، بلکه به شما اجازه می دهد تا خرید خود را در تیراژ بالا انجام دهید. زمانی که شما از خانه شیک و پیک حوله خریداری می کنید، به طور مستقیم خرید را از تامین کننده با بهترین قیمت و بدون هیچ واسطه ای انجام داده اید.

خرید حوله با توجه به بودجه و نیاز مشتری
خرید حوله با توجه به بودجه و نیاز مشتری

 

فروشگاه اینترنتی خانه شیک و پیک مرکزی برای حوله های با کیفیت هتل ها

به یاد داشته باشید که مسافران هتل ها تمام جزئیات خدمات شما را در نظر دارند. در خانه شیک و پیک می توانید تمامی اقلام مورد نیاز هتل خود را تهیه کنید.

منبع: شیک و پیک هوم

شیک و پیک هوم (حوله آشنا) نام یکی از با تجربه ترین تولیدکنندگان حوله در ایران می باشد که محصولات متنوعی از جمله حوله های تبلیغاتی را ارائه می دهد. همچنین لازم به ذکر است صاحب امتیاز این برند جلال برق لامع نام دارد.

کلمات کلیدی: حوله،حوله هتلی،حمام،حوله دستی،حوله سفبد،برق لامع
نویسنده و تالیف: واحد فنی شیک و پیک هوم.رامین بهروزی

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا