بافت حولهحولهحوله تبلیغاتیهدیه تبلیغاتیچاپ حولهگلدوزی حوله

چرا باید از حوله های سفارشی برای تبلیغات استفاده کرد؟

 

 

حوله های مختلفی وجود دارند که می توانند به عنوان عناصر تبلیغاتی از حوله های ساحلی بزرگ گرفته تا کوچک ترین اندازه حوله های دستی،در انواع چاپ لوگو روی حوله،بافت لوگو روی حوله و گلدوزی لوگو مورد استفاده قرار میگیرند. پس لازم است بدانیم که چه انتظاراتی باید از یک حوله سفارشی داشته باشیم چون حوله های سفارشی یک ابزار برای تبلیغات به شمار می روند و باید برای مصرف کننده مفید باشند.

مزایای استفاده از حوله های سفارشی تبلیغاتی

استفاده از حوله های سفارشی چندین مزیت را به همراه دارد:

  • برای نگهداری از حوله های سفارشی از لحاظ فضا هیچگاه دچار کمبود نخواهید شد. چون این حوله ها به دلیل حجم کم می توانند با چیدمانی منظم حتی در یک جعبه قرار بگیرند تا در صورت لزوم استفاده شوند. این حوله های سفارشی صرفا برای خشک کردن پس از یک حمام آب داغ کاربرد ندارند.                               از حوله های سفارشی می توان پس از فعالیت ها و تمرین های ورزشی و یا پس از حمام آفتاب گرفتن در کنار یک ساحل زیبا می توان لذت برد. حوله های سفارشی جزء بهترین و کاربردی ترین اقلام تبلیغات به شمار می روند.
  • حوله های سفارشی تبلیغاتی دارای عمری طولانی می باشند. چون پارچه هایی که برای این حوله ها استفاده می شوند دارای دوام بسیار بالایی هستند و این یکی از بزرگ ترین مزیت های این حوله های سفارشی می باشد. پس در این صورت برای چند سال نیازی به هزینه اضافی برای تبلیغات نخواهید داشت.
  • برای انتخاب این حوله ها قدرت گزینش وسیعی در رنگ ها، طرح ها و اندازه های مختلف در اختیار شما قرار دارد. حوله های سفارشی به آسانی می توانند تمام نیازها و سلایق شما را به سرانجام برسانند. شما می توانید رنگ های گرم و پر جنب و جوش را در کنار طرح های مختلف با اندازه های متفاوت داشته باشید. فراتر از این عوامل آیا به انتخاب های دیگری هم نیاز دارید؟ شما می توانید تمام نیازهای خود را با ما در میان بگذارید.
  • برای انتخاب حوله های سفارشی تبلیغاتی پارچه های متنوعی وجود دارد که می توانید بر اساس نیاز مشتری ها آنها را انتخاب و سفارش دهید.

                                   

نکاتی برای استفاده از حوله های سفارشی تبلیغاتی

  • برای اهداف تبلیغاتی گوناگون می توانید مجموعه ای از حوله های سفارشی را انتخاب کنید که رنگ ها و اندازه های سازگاری را با یکدیگر داشته باشند.
  • جنس پارچه حوله های سفارشی بسیار مهم است چون باید نسبت به نیازهای ضروری مشتری شما انتخاب شوند. ما توصیه می کنیم که پارچه هایی را انتخاب کنید که نرم و بادوام باشند.
  • یکی از نکات مهم دیگر انتخاب رنگ مناسب است. چون انتخاب این رنگ که در پس زمینه لوگو قرار می گیرد باید بتواند لوگوی شما را به زیبایی و درستی به نمایش بگذارد.
  • برای انتخاب، گزینه های ضخیم یا نازک هم وجود دارند که به استفاده مصرف کنندگان شما بستگی دارد.

بین ایجاد یک کسب و کار و تبلیغات تفاوت وجود دارد. هر تجارتی هم که بخواهد برای اولین یا چندمین بار از این روش تبلیغات استفاده کند قطعا موفق خواهد بود. از شرکتهای تولید پوشاک گرفته تا شرکت هایی که با محصولات مختلف در نمایشگاههای متفاوت شرکت می کنند و تاجرانی که در امور صادرات و واردات فعالیت دارند می توانند در خصوص سفارش و مشاوره رایگان در مورد این نوع ابزار تبلیغاتی کاربردی با ما در تماس باشند.

 

منبع: شیک و پیک هوم 

شیک و پیک هوم (حوله آشنا) نام یکی از با تجربه ترین تولیدکنندگان حوله در ایران می باشد که محصولات متنوعی از جمله حوله های تبلیغاتی را ارائه می دهد. همچنین لازم به ذکر است صاحب امتیاز این برند جلال برق لامع نام دارد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا