حمامحولهحوله تن پوشراهنمای جامع خریدکارخانه حوله

راهنمای خرید حوله های تن پوش

 حوله های تن پوش را به چه اسمی میشناسند ؟

حوله تن پوش به انگلیسی که robe bathtowel گفته می شود که در ایران به زبان فارسی با اسم های مختلفی شناخته می شود :

و در انواع مردانه، زنانه، بچگانه، نوزادی، تن پوش سارافون یا حوله سونا، باشگاهی و ورزشی در طرح ها و رنگ ها بسیار متنوع تولید میشود که در انواع مردانه و زنانه در بیشتر موارد اختلاف خیلی محسوسی وجود ندارد.

 

نمونه تن پوش کودک shikopikhome.com
نمونه تن پوش کودک
نمونه حوله تن پوش سارافون shikopikhome.com
نمونه حوله تن پوش سارافون
نمونه حوله تن پوش طرح ورزشی بارسلونا shikopikhome.com
نمونه حوله تن پوش طرح ورزشی بارسلونا

برای استفاده از حوله های تن پوش باید دو نکته را در نظر گرفت. اول اینکه برای فصول سرد باید از حوله های تن پوش ضخیم استفاده کرد و دوم اینکه برای فصول گرم از حوله های تن پوش نازک تر بهره برد. حوله های تن پوش، هم به شکل کلاه دار و هم بدون کلاه موجود می باشند. کلاه در کنار حوله های تن پوش نقش بسیار مهمی را در گرفتن رطوبت مو ایفا می کنند.

در این مقاله به کمک شما آمده ایم تا در یک نمای کلی در جریان موادهای اولیه مختلف جهت خرید این گونه حوله ها قرار بگیرید و مزایا و معایب هر یک از حوله ها را مورد بررسی قرار دهیم. در این مقاله فهرستی از حوله های تن پوش مختلف همراه با نوع دوخت نیز مورد بحث قرار می گیرد. نمودار ارائه شده هم به خریداران اجازه می دهد تا اندازه مناسب خود را پیدا کنند.

حوله های تن پوشshiopikhome.com
نمونه حوله تن پوش

انواع مواد اولیه

مواد اولیه های متعددی هستند که در حوله های تن پوش به کار می روند. هر ماده ای هم برای نوع هدف مورد استفاده حوله تن پوش ارتباط دارد.

پنبه

پنبه یکی از شایع ترین موادهای اولیه برای تولید حوله های تن پوش است. پنبه برای جذب آب بسیار عالی عمل می کند. در ماشین لباسشویی به آسانی شسته می شود. حوله های تن پوشی که از پنبه تولید می شوند از لحاظ وزنی سبک هستند و برای استفاده از فصول گرم مناسب می باشند. پنبه یک ماده ارگانیک است پس به محیط زیست هم آسیب نمی رساند. حوله های تن پوش با مواد اولیه پنبه های مصنوعی هم وجود دارند، اما از لحاظ قیمت و کیفیت بسیار پایین تر از حوله های تن پوش تولید شده با پنبه های ارگانیک هستند.

حوله های تن پوشshiopikhome.com
پنبه

پنبه و الیاف پلی استر

حوله های تن پوش تولید شده از موادهای ترکیبی پنبه و پلی استر بسیار نرم، لطیف و سبک هستند. این نوع حوله ها دارای ضخامت بالایی هستند. به همین دلیل هم قدرت جذب بالایی دارند و سریع هم خشک می شوند.

حوله های تن پوشshiopikhome.com
پنبه و الیاف پلی استر

بامبو

امروزه استفاده از حوله های تن پوش بامبو رو به افزایش است. الیاف بامبو به طرز شگفت انگیزی نرم هستند. بامبو در درون خود دارای خواص ضد باکتریایی و میکروبی می باشد و همچنین دارای آلاینده های ضد آلرژیک هم می باشد. حوله های تن پوش تولید شده از الیاف بامبو بسیار برای افرادی که از آلرژی رنج می برند و مستعد ابتلا به عفونت هستند، مناسب است. این حوله های تن پوش بسیار سبک هستند و قدرت جذب بالایی دارند. اما صرفا برای فصول گرم مناسب می باشند چون دارای ضخامت کمتری هستند. بامبو در جهت حفط محیط زیست هم بسیار کارآمد است چون دارای مواد پایدار است و آسیب زیست محیطی ایجاد نمی کند.

حوله های تن پوشshiopikhome.com
بامبو

پشم

حوله های پشمی بسیار جذاب و انعطاف پذیر هستند. از این جهت انتخاب خوبی برای فصول سرد به شمار می روند. این گونه حوله ها چروک نمی شوند و می توان آنها را در دمای پایین شستشو کرد. پشم دارای خواص ضد باکتریایی است. قدرت آب گیری بالایی هم دارد. قیمت این حوله ها گران است و زمان زیادی هم طول می کشد تا خشک شوند. اما از لحاظ گرما و قدرت جذب بسیار مناسب هستند.

حوله های تن پوشshiopikhome.com
پشم

میکروفیبر

میکروفیبر حتی از ابریشم هم در جهت قدرت جذب بهتر عمل می کند. حوله های تن پوش میکروفیبر بسیار برای افرادی که دارای پوست های حساس هستند مناسب است. این حوله ها بسیار سبک و نرم هستند. در برابر لکه ها بسیار مقاوم هستند. حوله های تن پوش میکروفیبر ظاهر زیبایی دارند و به ندرت پس از شستشو و خشک کردن تغییر اندازه می دهند. این حوله ها را می توان در یک چرخه معمولی ماشین لباسشویی شستشو کرد. ضمنا این نوع حوله ها تن پوش مناسب فصول گرم هستند.

حوله های تن پوشshiopikhome.com
نمونه حوله تن پوش زنانه

اندازه قد حوله های تن پوش

حوله های تن پوش در اندازه های مختلف در دسترس شما هستند. حوله های تن پوشی که مناسب فصول سرد هستند دارای قد بلندی تا مچ پا هستند و بدن را گرم نگه می دارند. البته به طور کلی حوله های تن پوشی که دارای قد بلند می باشند قدرت جذب آب بیشتری را هم فراهم می کنند.

 

نمودار اندازه های حوله های تن پوش

با استفاده از نمودار زیر خریداران به راحتی می توانند اندازه مناسب خود را پیدا کنند. اگر هم در اندازه خود شک دارید بهتر است یک سایز بزرگ تر از اندازه خود انتخاب کنید.

 

سایز حوله تن پوش

 

سایز حوله تن پوش

اندازه سر شانه

Small

42 – 36

Medium

48 – 44

Large

54 – 50

نمودار بالا نشان می دهد که در اندازه گیری سر شانه کدام یک از حوله ها تن پوش می توانند برای شما مناسب باشند. خریداران باید آگاه باشند که هر یک از تولیدکنندگان مختلف حوله های تن پوش ممکن است کمی در اعداد اندازه ها متفاوت باشند.

حوله های تن پوشshiopikhome.com
نمونه حوله تن پوش سفید مردانه

حوله های تن پوش چه ویژگیهایی باید داشته باشند؟

راحتی

دلیل اصلی که افراد از حمام لذت می برند این است که به کمک آب خستگی را از تن پاک کنند و سپس با لطافت و نرمی که حوله ها دارند لذت خود را کامل کنند. در بخش های فوق، ذکر شد که حوله های تن پوش از انواع موادهای اولیه تولید می شوند و تمام تولید کنندگان در اینجا به فکر راحتی و آسایش شما پس از یک روز کاری می باشند.

 

سلیقه

زمانی که حوله تن پوش را می پوشید بدون دردسر عالی به نظر خواهید رسید. حوله های تن پوش سفید با فرمی کلاسیک هستند که مناسب تمامی سنین و اندازه ها می باشند. در این حوله وقتی به آینه نگاه کنید قطعا لذت خواهید برد.

 

گرما

اگر چه تمام حوله های تن پوش برای فصول سرد تولید نمی شوند، اما قطعا یکی از آنها را که منسب این گونه فصول هستند را نیاز خواهید داشت. حوله های تن پوش تولید شده با پشم و پلی استر برای گرم نگه داشتن بدن بسیار مناسب هستند. در این شرایط می توانید از هزینه های گرمایش منزل خود بکاهید.

 

تطبیق پذیری

به عنوان یک عنصر واجب در منزل، حوله های تن پوش را می توانید در تمام فضاهای منزل به تن داشته باشید. شما می توانید پس از حمام و گرفتن یک دوش آب گرم، حوله تن پوش را به تن کرده کتابی مطالعه کنید و یا در کنار پنجره چای و قهوه بنوشید.

 

شستشو

قبل از خرید حوله تن پوش دستورالعمل شستشو را بررسی کنید. زیرا برخی از این حوله ها از پشم و دیگر موادهای اولیه لطیف تولید می شوند و در این شرایط آنها را باید در یک چرخه ملایم شستشو قرار داد.

[box type=”tip” fontsize=”14″ radius=”10″]رنگهای مناسب برای حوله های تن پوش حمام[/box]

 

حوله های تن پوش ترک

کمترین قیمت :  100 هزار تومان

بیشترین قیمت : 500 هزارتومان

جنس : 100% پنبه

[button color=”green2″ link=”http://shikopikhome.com/brand/ozdilek/” target=”_blank”]مشاهده محصولات [/button]

محصولات تن پوش ازدیلک
حوله های تن پوش برق لامع

کمترین قیمت :  80 هزار تومان

بیشترین قیمت : 280 هزارتومان

جنس : 100% پنبه

[button color=”green2″ link=”http://shikopikhome.com/brand/barghe-lame/” target=”_blank”]مشاهده محصولات[/button]

راهنمای حوله های تن پوش

منبع: شیک و پیک هوم

شیک و پیک هوم (حوله آشنا) نام یکی از با تجربه ترین تولیدکنندگان حوله در ایران می باشد که محصولات متنوعی از جمله حوله های تبلیغاتی را ارائه می دهد. همچنین لازم به ذکر است صاحب امتیاز این برند جلال برق لامع نام دارد.

کلمات کلیدی: تبلیغات، حوله تبلیغاتی ، هدیه تبلیغاتی ، برند ، تن پوش ، برق لامع
نویسنده و تالیف: واحد فنی شیک و پیک هوم.رامین بهروزی

 

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. این حوله ها که باید به سرعت بعد از حمام پوشیده شوند، برای آبگیری از سطح بدن مورد استفاده قرار می گیرند. البته بعضی از افراد ابتدا با حوله ی حمامی سریعا آبگیری می کنند و تا خشک شدن کامل بدن از حوله های تن پوش استفاده می کنند. شاید شما جزو افرادی باشید که فکر کنید دیگرام به خاطر جذاب بودن یا شیک بودن از این حوله ها استفاده می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا