خانهاتاق خوابتاریخچهحوله

معرفی ۱۰ برند برتر کالای خواب و منسوجات

با توجه به تنوع و فراوانی برند‌ها در بازار امروز، انتخاب یک برند از بین سایر برندها نسبتاً دشوار و طاقت فرسا به نظر می‌رسد.

کار وقتی سخت‌تر می‌شود که محصولی که قصد خرید آن را دارید نسبتاً گران قیمت و دارای عمری طولانی باشد. کالای خواب ترک و منسوجات جزو این دسته از کالاها به حساب می‌آیند.

یک تشک خواب در بدترین حالت چند سالی مهمان اتاق خواب شما خواهد بود.

در نتیجه اگر از کیفیت خوبی برخوردار نباشد به احتمال زیاد شب‌های سختی را باید به صبح برسانید. پس بهتر است تا در انتخاب این قبیل کالاها دقت بیشتری به خرج دهید.

در این مقاله برای هموار و کوتاه کردن مسیر شما در انتخاب یک برند خوب و معتبر، ۱۰ برند برتر کالای خواب و منسوجات خانگی را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

1)    تاچ

کالای خواب تاچ
کالای خواب تاچ

یک از بهترین تولیدکنندگان کالای خواب و منسوجات خانگی برند محبوب و با کیفیت تاچ می‌باشد. تاچ با بیش از ۴۰ سال سابقه در این زمینه افتخار دارد تا یکی از رهبران صنعت کالای خواب و منسوجات در ترکیه باشد.

این برند در سال۱۹۹۷ با شعار « هیچ گاه با کیفیت صلح نکنید »  وارد بازارهای اروپا شد و به عنوان یک برند باکیفیت، مسیر را برای خود هموار ساخت.

در حال حاضر برند تاچ نه تنها در کشور ترکیه بلکه به عنوان یک برند بین‌المللی شناخته شده و به عنوان یکی از رهبران بازار به حساب می‌آید. در کشور ما نیز برند تاچ دارای محبوبیت زیادی می‌باشد.

محصولات

برند تاچ به صورت متمرکز برروی کالای خواب و انواع منسوجات مرتبط با آن فعالیت می‌کند. اما طیف محصولات این کمپانی شامل انواع فرش، کالای حمام و پرده نیز می‌شود.

در صورتی که جزو آن دسته از افرادی هستید که به کیفیت کالای خواب و کالای حمام بسیار اهمیت می‌دهید، بدون شک یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما برند تاچ می‌باشد.

برخی از محصولات این برند:

  •  انواع تشک تخت خواب
  •  کالای خواب مخصوص نوزاد
  • محصولات ضد حساسیت تاچ ( بامبو )
  •  کالای خواب نوزاد تحت لیسانس
  •  کالای خوای کودک تحت لیسانس
  •  کالای خواب ساتن
  •  محصولات ساتن دیجیتال
  •  محصولات تنسل
  •  انواع ملحفه
  •  انواع فرش
  • انواع پرده
  •  کالای حمام

2)   ازدیلک

کالای خواب و کالای حمام ازدیلک
کالای خواب و کالای حمام ازدیلک

یکی دیگر از برندهای معتبر کالای خواب و منسوجات خانگی برند ازدیلک ترکیه می‌باشد. این کمپانی در سال ۱۳۵۰ فعالیت خود را آغاز نموده‌است.

شرکت ازدیلک به واسطه‌ی خط تولید قدرتمند کالای حمام خود توانست جزو کمپانی‌های مطرح و کلاس اول ترکیه و در نهایت اروپا قرار بگیرد.

در سال ۲۰۰۴ میلادی این کمپانی با راه اندازی کارخانجات چاپ و رنگرزی طیف محصولات خود را گسترده‌تر کرد.

به واسطه‌ی راه‌اندازی این خطوط تولید، محصولاتی نظیر انواع پتو، روتختی، ملحفه، سرویس لحاف و کاور لحاف نیز در فهرست محصولات این برند قرار گرفت.

برند ازدیلک در ایران به عنوان یکی از برندهای مطرح و باکیفیت در انواع حوله شناخته می‌شود.

در صورتی که قصد خرید کالای حمام و یا کالای خواب دارید، حتماً به نماینده‌ی رسمی این برند در ایران مراجعه کنید و از نزدیک کیفیت و تنوع این برند ترک را مشاهده کنید.

محصولات برند ازدیلک ترکیه:

  •  انواع حوله
  • انواع روتختی
  •  انواع تشک تخت خواب
  • انواع پتو
  • انواع بالش
  • انواع لحاف
  • انواع پادری
  • کالای خواب نوزاد
  • کالای خواب ساتن
  • کاور لحاف

3)   برن

کالای خواب برن
کالای خواب برن

یکی دیگر از برندهای مطرح و محبوب کالای خواب، برند برن می‌باشد.

کالای خواب برن یک برند آلمانی – سوئیسی می‌باشد. این کمپانی در کشور ترکیه محصولات خود را تولید می‌کند. کمپانی برن برای کشور ما محصولات خود را در دو کلاس ارائه می‌کند.

اولین کلاس شامل محصولات اورجینال کمپانی می‌باشد و به واسطه‌ی واردات در کشور موجود می‌باشند.

دومین کلاس در داخل کشور تولید می‌شود. محصولات دومین کلاس کمپانی برن نیز اورجینال به حساب می‌آیند اما در کشور مونتاژ و تولید می‌شوند.

محصولات

کمپانی برن برای انواع سلیقه‌‌ها اقدام به طراحی و تولید کالای خواب کرده‌است. یکی از محصولات خاص این کمپانی انواع تخت‌خواب طبی تاشو می‌باشد.

این نوع از تخت خواب‌ها برای استفاده میهمانان در منازل بسیار مناسب می‌باشد. ابعاد این تخت خواب ۹۰ سانتی متر در ۱۰۰ سانتی‌متر در ۴۰ سانتی‌متر می‌باشد.

تشک تخت خواب لاکچری برن یکی دیگر از کالاهای پر فروش و پر طرفدار این برند می‌باشد. این تشک در رده‌ی محصولات کلاس B ( تولید و مونتاژ در داخل کشور ) می‌باشد.

این تشک آنتی باکتریال بوده و دارای ۱۰ سال ضمانت پس از فروش و ۲ سال ضمانت تعویض هسته‌ی تشک می‌باشد.

یکی دیگر از محصولات پر طرفدار و محبوب برند برن بالش‌های پر قو و ضد آلرژی می‌باشد. این بالش‌ها از الیاف بامبو تولید می‌شوند و قابل شستشو می‌باشند.

در برخی از مدل‌های بالش برن ژل خنک کننده برای انتقال حرارت تعبیه شده‌است.

محصولات دیگری از قبیل انواع تشک مخصوص ماشین و تشک‌ها زمینی سنتی نیز در سبد کالای این شرکت به چشم می‌خورد.

نام برخی از مدل‌های کلاس A تشک برن به منظور آشنایی بیشتر شما در ادامه گردآوری شده است:

  • الن
  • سلین
  • سوفیا
  • کاترین
  • ماریا
  • آنجل
  • هالان
  • ملانی
  • آرتمیس

4)    سارو

کالای خواب و کالای حمام سارو
کالای خواب و کالای حمام سارو

برند Sarev متعلق به کمپانی SARSAR ترکیه می‌باشد. این کمپانی از سال ۱۹۹۶ فعالیت خود را درحوزه نساجی شروع کرده است.

در حال حاضر این کمپانی در کشور ترکیه جزو برندهای لوکس قرار گرفته است. این برند نیز جزو آن دسته از برندهای ترک می‌باشد که در کشور ما بسیار محبوب و پرطرفدار می‌باشد.

در حوزه‌ی نساجی، خصوصاً کالای خواب این برند گواهینامه‌های تضمین کیفیت بسیاری را در خود جای داده است.

مهم‌ترین نکته در مورد این برند به گارانتی آن  مربوط می‌شود. در هنگام خرید محصولات این برند به هیچ عنوان نگران کیفیت و خدمات پس از فروش آن نباشید.

محصولات برند سارو از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

محصولات

محصولات این برند به طور کلی به ۴ دسته تقسیم می‌شوند:

 اولین دسته به انواع تشک، ملحفه و روتختی مربوط می‌شود. کمپانی سارو این محصولات را در چارچوب کالکشن‌های متفاوتی با توجه به سال و فصل تولید و روانه‌ی بازار می‌کند

دسته‌ی دوم محصولات برند سارو به انواع ست کالای خواب نوزاد اختصاص دارد.

محصولات موجود در این دسته از بهترین نوع مواد موجود انتخاب می‌شوند  و آنتی باکتریال و آنتی آلرژی می‌باشند.

دسته‌ی سوم محصولات برند سارو شامل انواع کالای خواب تزئینی و دکوراتیو می‌باشد. انواع کوسن و بالش‌های زیبا در کاتالوگ‌های این کمپانی به چشم می‌خورد.

دسته‌ی چهارم که آخرین دسته از محصولات برند ترک سارو می‌باشد به کالای حمام اختصاص دارد.

این برند انواع حوله‌ی دستی، حوله‌ی مهمان، حوله‌ی پالتویی و حوله‌ی استخری دار در خود جای داده‌است.

 

5)    یاتسان

کالای خواب یاتسان
کالای خواب یاتسان

شرکت تولیدی کالای خواب یاتسان با ۴۰ سال سابقه‌ی درخشان به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع تشک می‌باشد. این شرکت در محصولات خود دارای تنوع زیادی می‌باشد. محصولات این شرکت از نظر کیفیت با بهترین برند‌های تولیدکننده‌ی کالای خواب و منسوجات خانگی رقابت می‌کند.

شرکت یاتسان یکی از عرضه کنندگان کالای خواب به هتل‌های معروف دنیا می‌باشد.

در صورتی که از جمله افراد سخت پسند هستید، حتماً نگاهی به سبد محصولات کمپانی یاتسان بیاندازید.

محصولات

محصولات کمپانی یاتسان بسیار متنوع و گسترده می‌باشند. به طور کلی این محصولات در دو دسته‌ی کالای خواب هتلی و کالای خواب خانگی طبقه بندی می‌شوند.

تخت خواب

تخت خواب‌های برند یاتسان در دو نوع یک نفره و دو نفره موجود می‌باشد. جدیدترین مدل‌های این تخت خواب‌ها دارای جک‌های برقی برای تنظیم زاویه مناسب می‌باشند. این تخت خواب‌ها دارای ابعاد ۱۰۰ سانتیمتر در ۲۰۰ سانتی میتر می‌باشند.

نوع دیگر تخت خواب‌های یاتسان دارای محفظه‌ی نگهداری می‌باشد. این محفظه در قسمت تحتانی تخت خواب تعبیه شده است. این تخت‌خواب ها دارای ابعاد ۹۰ سانتی‌متر در ۱۹۰ سانتی‌متر می‌باشند.

کالای خواب

در مجموعه محصولات کالای خواب یاتسان برای سلیقه‌های متفاوت محصول وجود دارد. کالاهای موجود در این دسته، نسبتاً طیف گسترده‌ای دارند.

در ادامه مهمترین محصولات موجود در این دسته را به همراه ویژگی‌های منحصر به فرد آنها ذکر می‌کنیم:

اولین دسته از محصولات کالای خواب یاتسان به انواع کاور تشک تخت خواب و یا خوش‌خواب مربوط می‌شود.

همانطور که می‌دانید، معمولاً تشک‌ها در معرض خطرات زیادی از جمله ریختن مایعات قرار دارند

. از طرفی تشک‌ها به شدت جاذب انواع مواد خارجی از قبیل مو و پوست بدن می‌باشند.

در نتیجه استفاده از یک کاور تشک می‌تواند به عمر مفید و بهداشت تشک کمک قابل توجهی بکند.

کاور تشک‌های یاتسان دارای کاور الاستیک می‌باشند. به کمک این کاور الاستیک در ۴ گوشه‌ی کاور به آسانی می‌توانید این کاور را نصب و یا از روی تشک بردارید.

جنس این کاور‌ها از پنبه بوده و قابل شستشو هستند. به عنوان یکی از مهمترین ویژگی‌های این کاور قابلیت استفاده از دو سمت آن می‌باشد.

دسته‌ی بعدی محصولات موجود در کالای خواب یاتسان به انواع لحاف زمستانه و بهاره مربوط می‌شود. نوع بهاره‌ی این لحاف‌ها قابلیت نفوذ و گردش هوای بالایی دارند.

این لحاف‌ها ۱۰۰ درصد از جنس پنبه تولید می‌شوند. نوع زمستانی این لحاف‌ به شدت عایق گرما می‌باشند. به همین دلیل این نوع لحاف ضد آلرژی و ضد باکتری می‌باشند.

دسته‌ی دیگر محصولات برند یاتسان انواع بالش می‌باشد. بالش‌های برند یاتسان با تکنولوژی‌های متفاوت و با الیاف متفاوتی تولید می‌شوند.

یکی از مهمترین ویژگی‌های بالش‌های برند یاتسان قابلیت شستشوی آن توسط ماشین لباس شویی می باشد.

علاوه بر شستشو توسط ماشین لباس‌شویی، این بالش‌ها قابلیت قرارگرفتن در خشک کن ماشین لباس‌شویی را نیز دارا می‌باشند.

نوع دیگر این بالش‌های ساخت این کمپانی به نام بالش‌های لاتکس معروف می‌باشند. این بالش‌ها ضد آلرژی و ضد باکتری می‌باشند و دارای شکل ظاهری خاصی می‌باشند.

نوع دیگری از این بالش‌ها نیز در سبد محصولات شرکت وجود دارد که به جای استفاده از پوشش لاتکس از نوعی ژل خاص به منظور سرد کردن و انتقال حرارت سر و گردن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در نوع دیگر بالش‌های این برند، الیاف میکرو فیبر و نانوسیلیکونی وجود دارد که به بالش قابلیت تنظیم ارتفاع می‌دهد.

در حاضیه این بالش یک زیپ تعبیه شده است که با باز و یا بسته کردن این زیپ، الیاف موجود در بالش متراکم شده و بالش ارتفاع بیشتری به خود می‌گیرد.

آخرین نوع از بالش‌های کمپانی یاتسان به انواع بالش‌ با الیاف ویسکوز و بالش‌های ارگونومیک ختم می‌شود.

این نوع بالش برای هر نوع پوزیشن خواب مناسب و خوب می‌باشد. این نوع بالش در خود دارای منافذی می‌باشد که به گردش هرچه بیشتر هوا در آن کمک می‌کند.

کالای خواب هتلی

همانطور که پیش‌تر گفتیم کمپانی یاتسان جزو عرضه‌کنندگان کالای خواب هتلی می‌باشد. این دسته از محصولات برند یاتسان دارای تنوعی یکسان با کالای خواب مخصوص منزل می‌باشد.

تنها تفاوت بین کالای خواب هتلی در طراحی و ابعاد محصولات می‌باشد.

در سبد محصولات کالای خواب هتلی، علاوه بر محصولات مرتبط با تخت خواب، محصولات مرتبط بار انواع مبل نیز دیده می‌شود.

لوازم جانبی کالای خواب

در این دسته از محصولات برند یاتسان لوازم جانبی نظیر انواع محافظ‌های تشک، بالش و … وجود دارد. از جمله کاربردی‌ترین لوازم جانبی کالای خواب می‌توان به ماسک خواب، کوسن مخصوص صندلی خودرو، دمپایی راحتی و پشتی‌های طبی اشاره کرد.

کالای خواب نوزاد

از جمله مهمترین محصولات برند یاتسان، کالای خواب نوزاد آن می‌باشد. تشک نوزاد یکی از محصولات موجود در این دسته می‌باشد.

این تشک از الیاف کاملا بهداشتی تولبد می‌شود. از ویژگی‌های تشک مخصوص نوزاد می‌توان به خواص ضد باکتریایی و ضد آلرژیک آن اشاره کرد.

این تشک‌ها در ابعاد متفاوت و دلخواه تولید می‌شوند. از مهمترین ویژگی‌های این تشک‌ها کاهش تعریق و گارانتی تعویض ۵ ساله‌ی آن می‌باشد.

6)    یاتاش

کالای خواب و منسوجات یاتاش
کالای خواب و منسوجات یاتاش

کمپانی تولید کالای خواب یاتاس نسبت به سایر شرکت‌های تولیدکننده‌ی کالای خواب بخش مجزایی را هدف کسب و کار خود قرار داده‌است.

سلامت خواب و زیبایی دکوراسیون اتاق خواب، دو اولویت اصلی این برند معتبر ترک می‌باشد.

برند یاتاس تولید‌کننده‌ی انواع بالش، تشک، تخت خواب، لحاف، صندلی و سایر کالاهای دکوراتیو اتاق خواب می‌باشد.

برند یاتاس در ترکیه بازار انبوهی را به خود اختصاص داده‌ است. دلیل استقبال مردم از این برند، وجود طیف گسترده‌ای از محصولات می‌باشد.

این کمپانی برای هر طبقه‌ای از افراد با هر سطح درآمدی محصول مناسب تولید می‌کند. یاتاس در ترکیه به عنوان رهبر اولین‌ها شناخته می‌شود.

به گفته‌ی خود این شرکت، برند یاتاس اولین برندی می‌باشد که در هنگام جستجو و تحقیق بر روی برند‌های مربوط به کالای خواب و اتاق خواب به ذهن مشتریان خطور می‌کند.

به گفته‌ی واحد تحقیق و توسعه‌ی این کمپانی، ۷۸٪ از خریداران کالای خواب به دنبال راحتی در هنگام استراحت هستند.

به همین علت برند یاتاس به عنوان یک سوپربرند ترک، به دنبال این است تا جدید‌ترین تکنولوژی‌های موجود را کالای خواب به کار گیرد.

مواد و الیاف به کار گرفته شده در محصولات یاتاس در کمپانی‌های رده اول دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرند و از این جهت این کمپانی با سایر برندهای معتبر، قابل مقایسه می‌باشد.

محصولات

یکی از مهمترین تولیدات برند یاتاس در حوزه‌ی کالای خواب، تولید انواع تشک تخت خواب و خوشخواب می‌باشد.

این تشک‌ها در اندازه‌های متفاوت و ویژگی‌های متفاوت طراحی و تولید می‌شوند. از مهمترین ویژگی‌های منحصر به فرد این تشک‌ها می‌توان به استفاده کردن جدید‌ترین تکنولوژی‌های موجود در آنها نام برد.

به عنوان مثال مدلErgocoil Infinity  از برند یاتاس، دارای ویژگی‌های زیر می‌باشد:

حالت سکوت کامل: این تشک به دلیل عدم وجود سیستم فنری دوار به هنگام حرکت هیچ صدایی از خود تولید نمی‌کند.

سیستم محافظت ویژه از ستون فقرات: به وسیله‌ی طراحی خاص این تشک، کمترین فشار ممکن به مهره‌های انتهایی ستون فقرات و باسن وارد می‌شود. وزن و شکل بدن بر روی این سیستم محافظتی تأثیری ندارد.

کنترل رطوبت: در یک محیط کاملاً یکسان، خانم‌ها ممکن است احساس سرما و آقایان احساس گرما کنند.

این تشک به دلیل برخورداری از یک سیستم هوشمند در طراحی متریال و تکنولوژی توانسته جایزه‌ دریافت کند. این تشک قادر است تا ۶۷٪ بهتر از سایر تشک‌ها جریان رطوبت حاصل از بدن را کنترل کند و در هنگام استراحت حس بهتری فراهم کند.

سیستم رفع گرفتگی: این تشک با بهره‌گیری از تکنولوژي حمایت فعال در لایه‌های میانی خود به ماهیچه‌های بدن این اجازه را می‌دهد تا در حالت و فرم طبیعی خود استراحت کنند.

به کمک این مزیت ماهیچه‌ها در خواب دچار کوفتگی و یا گرفتگی نمی‌شوند.

سیستم نظافت آسان: این تشک در قسمت فوقانی به دو قسمت مجزا تقسیم می‌شود که قابلیت جدا شدن از همدیگر را دارند.

به کمک این قابلیت در هنگام نظافت تنها کافیست لایه‌ی بالایی را جدا و نظافت کنید.

 

سرویس سفید اتاق خواب

محصولات موجود در این سبد، بیشتر به انواع بالش و کلیه پارچه‌های محافظتی منتهی می‌شوند.

الیاف به کار رفته در این محصولات اغلب از جنس بامبو می‌باشد. الیاف بامبو ضد حساسیت و ضد باکتری می‌باشد. بالش‌های برند یاتاس عموماً با ویژگی‌های زیر در دسترس می‌باشند:

این بالش‌ها دارای ۲۰٪ الیاف بامبو و ۸۰٪ الیاف فیبر سیلیکون می‌باشد. این الیاف از تعریق جلوگیری می‌کنند و در روز‌های گرم سال خاصیت گرم کنندگی دارند.

نوع دیگری از بالش در سبد محصولات یاتاس موجود می‌باشد که از الیاف میکروفیبر و نانوسیلیکون تولید می‌شود.

این بالش دارای چگالی ۵۵۰ گرم بر مترمربع و ابعاد ۵۰ سانتی‌متر در ۷۰ سانتی‌متر می‌باشد. این بالش همانطور که از مشخصات آن پیداست بسیار سبک و نرم می‌باشد.

کمپانی یاتاس در میان بالش‌های خود نوعی بالش ضد اضطراب و استرس نیز قرار داده‌است. این نوع بالش با نوعی الیاف کربنی تولید می‌شود.

این الیاف قادرند تا الکتریسیته ساکن موجود در بدن را در حین استراحت دفع کند. دفع الکتریسیته ساکن از بدن موجب بهبود کیفیت خواب می‌شود.

 

7)    کالای خواب ازبیر

کالای خواب و منسوجات ازبیر
کالای خواب و منسوجات ازبیر

هولدینگ ازبیر در سال ۱۹۶۸ در ترکیه فعالیت خود را در صنعت نساجی آغاز نموده‌است. این کمپانی یکی از قدیمی‌ترین برند‌های حاضر در این صنعت به حساب می‌آید.

در ابتدا این کمپانی فعالیت خود را در حوزه‌ی تولید فوم شروع کرد. با تکیه بر دانش و تجربه‌ی حاصل از کارخانه‌ی تولید فوم، در سال ۱۹۹۹ به صنعت تولید تشک و کالای خواب ورود کرد.

این برند کار خود را با خریداری تجهیزات و ماشین‌آلات پیشرفته شروع کرده است.

بنا به گفته‌ی واحد بازاریابی برند ازبیر، برند کالای خواب ازبیر انتخاب مشتریانی می‌باشد که به سلامت و راحتی خود اهمیت می‌دهند.

این برند در بازار جهانی نیز از جایگاه خوبی برخوردار می‌باشد.

مهمترین فعالیت‌های برند ازبیر شامل موارد زیر می‌باشد:

  • تولید انواع تشک ویسکوز- الاستیک
  • تولید انواع تشک از جنس فوم
  • تولید انواع تشک فنری
  • تولید انواع تشک دوقلو
  • تولید انواع تشک بیمارستانی
  • تولید انواع پایه و بالین بخت خواب
  • تولید انواع منسوجات خانگی

برند ازبیر تحت عنوان « isbir Bedding » توانسته است به ۲۵ کشور دنیا از جمله ایران صادر شود.

در صورتی که به دنبال یک تشک راحت و بادوام هستید، حتماً برند ازبیر را در نظر داشته باشید.

محصولات

برند ازبیر به صورت تخصصی بر روی انواع مختلف تشک تخت خواب و خوشخواب مشغول به فعالیت می‌باشد.

این برند دارای انواع متفاوتی از تشک‌های طبی، فنری، ویسکوز و… می‌باشد. برخی از مهمترین ویژگی‌های تشک‌ ازبیر در ادامه گرد‌آوری شده‌است.

تشک‌های ویسکوز- الاستیک با استفاده از نوعی تکنولوژی خاص قادر است تا با قرار گرفتن بدن بر روی آن، به آرامی به شکل بدن درآید.

این تشک‌ها قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی را نیز دارند.

برند ازبیر نوع دیگری از تشک‌های مربوط به تخت خواب و خوشخواب را در سبد محصولات خود دارد که از الیاف طبیعی سویا تشکیل می‌شوند.

از دیگر محصولات موجود در سبد محصولات کمپانی زبیر می‌توان به کالای خواب نوزاد اشاره کرد. محصولات مربوط به کالای خواب نوزاد ازبیر از بهترین مواد و الیاف تولید می‌شوند.

از جمله مهمترین الیاف به کار رفته در این محصولات پنبه‌ی ارگانیک می‌باشد. در محصولات این دسته هدف اصلی حفظ سلامت نوزاد می‌باشد.

یکی دیگر از محصولات پرطرفدار و محبوب این کمپانی، سرویس لحاف می‌باشد. در کمپانی ازبیر خطوط تولید متفاوتی برای تولید انواع سرویس لحاف وجود دارد.

از مهمترین این خطوط می‌توان به خط تولید سرویس لحاف پایه، خط تولید سرویس لحاف کلاسیک و خط تولید سرویس لحاف تابستانی اشاره کرد.

این سرویس‌ها در ابعاد و اندازه‌های متفاوت برای انواع سلیقه‌ها طراحی و تولید می‌شوند.

به صورت کلی سرویس لحاف برند ازبیر شامل یک کاور لحاف به ابعاد ۲۰۰ سانتی‌متر در ۲۲۰ سانتی‌متر، یک روتختی به ابعاد ۲۴۵ سانتی‌متر در ۲۷۰ سانتی‌متر، دو عدد کاور بالش به ابعاد ۵۰ سانتی‌متر در ۷۰ سانتی‌متر و دو عدد کیف بالش به ابعاد ۵۰ سانتی‌متر در ۷۰ سانتی‌متر می‌باشد.

یکی دیگر از محصولات تولیدی در کمپانی ازبیر، محصولات مربوط به بهداشت و سلامت خواب می‌باشد.

انواع بالش ضد خر و پف، بالش‌های مسافرتی و بالش‌های طبی حاوی ژل خنک کننده جزو محصولات اصلی در این گروه از محصولات برند ازبیر قرار می‌گیرند.

همانطور که در پیش‌تر گفته شد، برند ازبیر طیف گسترده‌ای از محصولات را برای طیف گسترده‌ای از مشتریان طراحی و تولید می‌کند.

در نتیجه این برند می‌تواند به عنوان یکی از گزینه‌های خوب و مناسب برای خرید کالای خواب به حساب بیاید.

8)    کالای خواب لووا اسلیپ

کالای خواب و منسوجات لووا اسلیپ
کالای خواب و منسوجات لووا اسلیپ

یکی دیگر از برندهای تولید کننده‌ی کالای خواب ترک، برند لووا اسلیپ ( Lova Sleep ) می‌باشد.

این برند ترک نیز از برندهای لوکس و معتبر ترک به حساب می‌آید. کمپانی لووا اسلیپ با چند دهه تجربه توانسته است خود را در بین سایر تولید‌کنندگان تراز اول دنیا اثبات کند.

این برند نسبت به سایر برندهای تولید کننده‌ی کالای خواب یک تفاوت اساسی و مهم را در خود ایجاد کرده‌است.

مهمترین شعار این برند در حوزه‌ی کالای خواب به تولید تشک با توجه به ویژگی‌های شخص شما می‌باشد.

این عبارت بیانگر این است که این کمپانی قبل از تولید تشک برای شما در ابتدا بدن شما را تست می‌کند و با توجه به نتایج آن تشک برای شما آماده می‌کند.

یکی دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد برند لووا اسلیپ، بهره‌گیری از تکنولوژي پرورش عضلات و ماهیچه‌های کودکان می‌باشد.

این برند با استفاده از بهترین مواد، الیاف و تکنولوژی‌های روز دنیا به رشد و تقویت عضلات کودکان کمک می‌کند.

این کمپانی نسبت به سایر تولیدکنندگان کالای خواب نوعی گارانتی خاص ارائه می‌دهد.

لووا اسلیپ به مشتریان خود این امکان را داده‌است که در صورتی که پس از خرید به هر دلیلی از تشک‌های این برند رضایت نداشته باشند می‌توانند تا ۱۰۰ روز تشک را تعویض و یا حتی پس بدهند.

شعار این ضمانت نامه عبارت است از:  ۱۰۰ شب گارانتی شده با تشک‌های لووا اسلیپ

محصولات

محصولات برند لووا اسلیپ به طور کلی به ۴ دسته‌ی تشک، کالای خواب خانگی، تخت خواب و لوازم جانبی تقسیم می‌شوند.

تشک‌های برند لووا اسلیپ دارای مدل‌های متنوعی هستند. مجموعه تشک کرافت کمپانی لووا اسلیپ گل سر سبد محصولات این برند می‌باشد.

این کمپانی در توضیحات این مدل از تشک‌های خود بیان کرده‌است که به علت بهره‌برداری تمامی شرکت‌های تولید کننده‌ی کالای خواب به ویژه تشک تخت خواب و خوشخواب از سیستم‌های تولید انبوه، استاندارد‌های کیفی خواب روند نزولی داشته است.

در مدل‌های کرافت کمپانی لووا اسلیپ تشک‌های خواب به صورت لوکس و کاملاً تخصصی تولید می‌شوند. این لوکس بودن به الیاف و متریال به کار رفته در این تشک‌ها باز می‌گردد.

مجموعه‌ی دوم از تشک های برند لووا اسلیپ به نام اینفینیتی شناخته می‌شوند.

این تشک نسبت به سایر تشک‌ها بسیار متفاوت می‌باشد. در تشک‌های سری اینفینیتی آخرین دستاوردهای تکنولوژیک دنیا مورد استفاده قرار گرفته است.

این فناوری‌ها در سیستم فنربندی مدرن تشک، نحوه‌ی تهیه و آماده سازی الیاف تشک و در نهایت نحوه‌ی شستشو و نظافت تشک دیده می‌شود.

تشک‌های سری اینفینیتی برند لووا اسلیپ دارای سیستم کنترل رطوبت و حرارت می‌باشند.

به کمک این فناوری دیگر زوج‌ها مشکل گرما و سرما نخواهند داشت و هر دو یک دمای متعادل را در هنگام خواب احساس خواهند نمود.

مجموعه‌ی بعدی برند لووا اسلیپ با نام سنس ( Sense ) دارای ویژگی‌های جالبی می باشد.

این مجموعه با توجه به عادت‌ها و دلبستگی های روانی افراد به برخی از لوازم شخصی خود تولید شده‌است.

بر اساس گفته‌ی واحد تحقیق و توسعه این برند، بسیاری از افراد در هنگام عوض شدن تشک تختخواب خود دچار احساس ناآرامی و ناراحتی در خواب می‌شوند.

با توجه به این یافته، کمپانی لووا اسلیپ در مجموعه‌ی سنس خود قصد دارد با توجه به عادات خواب قدیمی افراد تشک مناسب و راحت به آنها ارائه کند.

همانطور که گفتیم، برند لووا اسلیپ علاوه بر محصولات بالا دارای محصولات دیگری نیز می‌باشد.

به عنوان یمی ازمهمترین تولیدات این برند می توان به مجموعه تشک‌های مربوط به نوزاد اشاره کرد.

برند لووا اسلیپ با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژي‌های روز دنیا توانسته‌است جزو بهترین تولیدکنندگان کالای خواب نوزاد قرار بگیرد.

تشک‌های نوزاد این برند ضد حساسیت و ضد باکتری می‌باشند. مهمترین نکته درطراحی این مجموعه تشک‌ها توجه به حفظ سلامت و بهداشت نوزادان می‌باشد.

آخرین دسته از محصولات کمپانی لووا اسلیپ که قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم، ست سفید کالای خواب می‌باشد.

این دسته از محصولات برند لووا اسلیپ با هدف حداکثر کردن کیفیت خواب تولید می‌شوند. ست سفید این کمپانی شامل انواع بالش، ملحفه، کاور روتختی، کاور لحاف و انواع روبالشی می‌باشد.

الیاف به کار رفته در این محصولات از مرغوب‌ترین نوع انتخاب می‌شوند.

بالش‌های موجود در این مجموعه، دارای ابعاد ۵۰ سانتی‌متر در ۷۰ سانتی‌متر می باشند. این بالش‌ها در مدل‌های متفاوتی متفاوتی تولید می‌شوند.

الیاف به کار رفته در این مدل‌ها عبارتن از الیاف پنبه‌ای، پشمی، بامبو، تنسل، پر قو، میکروفیبر و کربن.

مهم‌ترین ویژگی‌های این مجموعه می‌توان به رعایت استاندارد‌های پزشکی و ارتوپدی در طراحی این بالش‌ها اشاره کرد.

9)    بلونا

کالای خواب و منسوجات بلونا
کالای خواب و منسوجات بلونا

کمپانی بلونا ( BELLONA )  در سال ۱۹۹۷ در ترکیه فعالیت خود را آغاز کرده‌است. این برند به صورت تخصصی بر روی منسوجات و لوازم مربوط به استراحت فعالیت می‌کند.

این برند جزو یکی بهترین برندهای تولید کننده‌ی کالای خواب، خصوصاً انواع تشک تختخواب و خوشخواب می‌باشد.

برند بلونا همانند بسیاری از تولیدکنندگان تراز اول این صنعت، با استفاده از آخرین دستاورهای فناوری توانسته است محصولات با کیفیت و جدید تولید کند.

این برند ترک تولیدکننده‌ی کالای خواب مهمترین وجه تمایز خود نسبت به سایر رقبا را درتهیه‌ی مواد خام درجه‌ی یک می‌داند.

این برند با ۷۵۰ فروشگاه در ترکیه و ۵۵ فروشگاه تخصصی در ۵ کشور جهان توانسته است جزو یکی از برندهای معتبر در این صنعت قرار بگیرد.

محصولات

این کمپانی طیف گسترده‌ای از محصولات را در سبد کالای خود قرار داده‌است.

صندلی آشپزخانه، لوازم باغبانی، کالای خواب خانگی، تخت خواب و خوشخواب، تشک تخت خواب و خوشخواب، لوازم جانبی کالای خواب و سایر لوازم مربوط به اتاق خواب و پذیرایی جزو محصولات این شرکت می‌باشند.

در میان محصولات این برند، محصولات تولیدی در دسته‌ی کالای خواب توانسته است از محبوبیت بیشتری برخوردار شود و به عنوان یک برند جهانی مورد استقبال قرار بگیرد.

تشک‌های تولید شده در کمپانی بلونا به طور کلی به ۸ دسته‌ی کلی تقسیم می‌شوند. این تشک‌ها از نظر الیاف سازنده و کارکرد دارای تفاوت‌هایی می‌باشند.

دسته‌‌ی اول تشک‌های بلونا به مجموعه‌ی آلوئه ورا مربوط می‌شود.

الیاف به کار گرفته شده در این نوع تشک از جنس آلوئه ورا می‌باشد و دارای خواص آنتی باکتریال و ضد حساسیت می‌باشد.

نوع بعدی تشک‌های بلونا به نام مجموعه تشک انرژی زا نام‌گذاری شده‌است.

این مدل از تشک‌، به دلیل وجود نوعی تکنولوژي خاص قادر است جریان خود در هنگام استراحت را در بدن افزایش دهد و ماهیچ‌ها را  در حالت عادی خود نگه دارد.

به همین دلیل هنگامی که از خواب برمی‌خیزید احساس آرامش و نشاط خاصی را تجربه خواهید نمود.

مجموعه‌ی بعدی از سری تشک‌های بلونا به نام تشک‌های ارگونومیک شناخته می‌شود. این تشک‌ها با توجه به شکل و فیزیک بدن طراحی و تولید می‌شوند.

محصولات این مجموعه قابل شستشو و دو رو می‌باشد. تشک‌ّای ارگونومیک برای تمامی فصول سال مناسب می‌باشند.

تشک لوکس نام مجموعه‌ی بعدی از تشک‌های برند بلونا می‌باشد. این تشک‌ها دارای نوعی فنر جدید در درون تشک می‌باشد که بسیار نرم و بی‌صدا عمل می‌کند.

این نوع از تشک‌ها با توجه به ظاهر زیبا و چشمگیر، مناسب برای استفاده در هتل‌ها می‌باشد.

نوع بعدی تشک‌های برند بلونا، انواع تشک ارتوپدی می‌باشد. این تشک‌ها بر اساس ویژگی‌ها و ویژگی‌های مفاصل و ستون فقرات طراحی و تولید می‌شوند.

با استفاده از این نوع تشک کمترین فشار ممکن به ستون فقرات به خصوص کتف‌ها وارد می‌شود.

تشک‌های ارتوپدی دارای انواع بهاره و زمستانه می‌باشند. الیاف به کار رفته در نوع بهاره‌ی تشک ارتوپدی تماماً از پنبه‌ی ارگانیک می‌باشد.

علاوه بر این به دلیل طراحی خاص این تشک، در لایه‌ی زیرین تشک گردش هوا بهتر انجام می‌گیرد.

تشک‌های ضد استرس کی دیگر از محصولات موجود در سبد کالای کمپانی بلونا می‌باشد.

این تشک با استفاده از فناوری‌های روز، قادر است تا در هنگام خواب بیشترین آرامش را برای شما به همراه بیاورد. الیاف به کار رفته در این تشک ضد الکتریسیته ساکن می‌باشد.

با از بین تخلیه‌ی الکتریسیته ساکن از بدن، کیفیت خواب به شدت افزایش می‌یابد

آخرین مجموعه از تشک‌های برند بلونا به تشک‌های ویسکوز ختم می‌شود. این تشک‌ها به عنوان تشک‌های استاندارد با قیمت مناسب به حساب می‌آیند.

تشک‌های ویسکوز قابل شستشو می‌باشند. از مهمترین ویژگی‌های این تشک می‌توان به خواص آنتی باکتریال و آنتی آلرژیک بودن اشاره کرد.

10)      کالای خواب استقبال

کالای خواب و منسوجات استقبال
کالای خواب و منسوجات استقبال

یکی از محبوب‌ترین برندهای تولیدکننده‌ی کالای خواب ترک، برند استقبال می‌باشد. برند استقبال به عنوان یکی  از تولیدکنندگان باتجربه در صنعت مبلمان به حساب می‌آید.

این برند ترک، در حوزه‌ی کالای خواب نیز از تجربه و تخصص خوبی برخوردار می‌باشد.

این کمپانی در سال ۱۹۵۷ کار خود را در ترکیه آغاز کرد. درحال حاضر می‌توان در بیش از ۷۰ کشور جهان محصولات استقبال را خریداری نمود.

در صورتی که به دنبال خرید کالای خواب با کیفیت ترک هستید، برند استقبال می‌تواند به عنوان یک تولیدکننده‌ی باتجربه در صنعت مبلمان وکالای خواب گزینه‌ی مناسبی برای سلیقه‌های مختلف به حساب بیاید.

محصولات

به طور کلی محصولات برند استقبال به دو دسته‌ی مبلمان و کالای خواب تقسیم می‌شود.

کالای خواب استقبال نیز شامل انواع تخت‌خواب و خوشخواب، تشک تخت‌خواب و خوشخواب و کالای خواب خانگی نظیر ملحفه، رو تختی و… تقسیم می‌شود.

تشک‌‌ها تخت‌خواب و خوش خواب استقبال به دو صورت طبی و تاشو تولید می‌شوند.

تشک‌های طبی با توجه به سلیقه‌ی مشتریان به ۴ دسته‌ی IQ CONFORT، THERAPY PLUS، AGLITY و  FOUR SEASONتقسیم می‌شوند.

محصولات موجود در کالای خواب خانگی استقبال نیز شامل انواع کاور تشک، کاور ملحفه، کاور بالش، زیرانداز، بالش‌های دکوراتیو و انواع بالش می‌شود.

در بین این محصولات بالش‌های های طبی برند استقبال از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد.

در میان بالش‌های موجود در سبد محصولات کمپانی استقبال، انواع بالش ضد استرس، میکروفیبر و سیلیکونی بسیار پر طرفدار می باشد.

نوع دیگری از بالش‌های برند استقبال دارای ژل خنک‌کننده می‌باشند. این ژل عامل اصلی گردش هوا در هنگام استفاده می‌باشد.

به کمک این ژل، هنگام خوابیدن از تعرق سر جلوگیری می‌شود.

برند استقبال برای تمامی اقشار با سطوح درآمدی متفاوت انتخاب خوبی به حساب می‌آید. این برند در سری محصولات مربوط به کالای خواب دارای تنوع زیادی می‌باشد.

از طرفی، این برند جزو برندهای شناخته شده و تراز اول ترکیه و حتی جهان به حساب می‌آید. در نتیجه کیفیت محصولات این برند تضمین شده می‌باشد.

 

 

 

منابع:

  1. https://www.ozdilek.com.tr/en/
  2. https://www.tac.com.tr
  3. http://www.istikbal.com.tr/en/home-textile
  4. http://www.bellona.com.tr/en
  5. https://www.lovasleep.com/en
  6. http://www.isbirbedding.com
  7. https://www.yatasbedding.com.tr/en
  8. https://yatsan.com/eng
  9. http://bern.ir
  10. http://veronicahome.co/en/
  11. https://ruban.com
  12. http://gelinhome.com/
  13. https://turkish-manufacturers.com
  14. https://www.englishhome.com.tr/?lang=en-US
  15. http://www.sarev.ir
  16. شیک و پیک هوم

کلمات کلیدی:کالای خواب ترک – منسوجات ترک – اجناس ترک – کالای حمام ترک

نویسنده و تالیف: واحد فنی شیک و پیک هوم، ذبیحی

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام
    مقاله خوبی بود
    در مورد برندهایی مثل گلین هوم و پرلا و لونا بلانکا و Vogue هم بنویسید.
    در صورت درخواست هر کدام از این برندها میتوانید به سایت homeazin.com مراجعه کنید.
    هوم آذین ارایه کننده انواع کالای خواب و حوله ترک و ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا