زندگیآرایشیدانشنامهراهنمای جامع خرید

با آرایش لب، انواع مختلف رژ لب و نحوه استفاده ازآن ها آشنا شوید

لب های شما همانند یک بوم نقاشی است که شما را به تصویر می کشد، از واضح و روشن و جسورانه تا مات و سایه های مخلوط سفارشی. اجازه دهید لب هایتان صحبت کنند.

لطیف و آرام یا خشن و پرسر و صدا.  رژ لب برای دهه ها محبوب ترین شکل آرایش لب بوده است و بنظر نمی رسد که این روند تغییر یابد.

یکی از مهم ترین موارد استفاده از رژ لب، مزیت روحی آن است! افرادی که رژ لب مصرف می کنند، احساس اعتماد به نفس و قدرت بیشتری می کنند و معمولا توسط دیگران به عنوان یک فرد با اعتماد به نفس شناخته می شوند.

استفاده از رژ لب همچنین می تواند روحیه شما را تقویت کند، به ویژه در زمان های دشوار.

در زمان های سخت اقتصادی، زنانی که بیشتر از رژ لب استفاده می کردند، دارای روحیه بالاتری بوده اند و آن را تنها راهی می دانستند که در این شرایط دشوار برایشان لذت بخش بوده است.

با ما همراه باشید تا با آرایش لب و انواع مختلف رژ لب و نحوه استفاده از آن ها آشنا شوید.

 

انواع مختلف رژ لب

لب ها بخش مهمی از کل صورت را تشکیل می دهند و آرایش لب ها نقش مهمی در جذابیت و زیبایی شما دارد.

داشته باشید که رنگ های مورد استفاده در آرایش لب باید با دقت عالی انتخاب شود.

در این پست انواع مختلف رژ لب را معرفی خواهیم کرد تا شما بتوانید بهترین رژ لب مناسب خود را انتخاب کنید.

 

[callout bg=”#ffebea” color=”#000000″ border=”#1e73be” radius=”15″ font=”tahoma” fontsize=”17″ bt_content=”حتما بخوانید>” bt_pos=”right” bt_style=”undefined” bt_color=”blue” bt_link=”http://blog.shikopikhome.com/lipstick-types/” bt_size=”bigger” bt_target=”_blank” bt_font=”tahoma” bt_font_weight=”bold” bt_radius=”14″] انواع رژ لب[/callout]

 

I – رژ لب مخملی

رژ لب مخملی رژ لبی است مات و تیره رنگ که باعث می شود لب ها جلوه ای حجیم تر به خود بگیرند.

رژ لب های مخملی نتیجه بسیار طبیعی می دهد و انتخابی عالی برای استفاده روزانه است.

رژ لب های مخملی بیشترین پوشش را دارا هستند اما ممکن است باعث خشک شدن لب ها شوند چرا که معمولا رطوبت رسان نیستند و اگر به درستی استفاده نشوند ممکن است جلوه ای چروک به لب ها دهند.

رژ لب مخملی-
رژ لب مخملی

نکاتی که لازم است در مصرف رژ لب های مخملی رعایت گردد:

ممکن است عجیب و غریب به نظر رسد، اما تابستان در واقع زمان مناسب استفاده از یک آرایش برای میکاپ شماست.

از آنجایی که پوست شما در قهوه ای ترین رنگ خود قرار دارد، یک پوشش مات زیبا می تواند واقعا شیک باشد.

تنها مشکل این است که بدون استفاده از تکنیک های مناسب، رژ لب مات ، گاهی اوقات کمی دمده و قدیمی به نظر می رسد و این زیبا نیست.

اگر مطمئن نیستید که استفاده درست آن چیست؟ این مراحل آسان را دنبال کنید:

نکات استفاده از رژلب مخملی

1- پوسته های لب خود را از بین ببرید .

پوسته های خشک و به اصلاح سلول های مرده روی لب اغلب باعث می شود که رژ لب شما خشن و ناهموار بنظر برسد، پس قبل از اینکه هر رژ لبی را استفاده کنید، ابتدا پوسته های لب را از بین ببرید.

می توانید از یک اسکراب شکر استفاده کنید یا به آرامی لب های خود را با یک مسواک نرم پوسته زدایی کنید.

مرحله اول استفاده از رژلب مخملی
مرحله اول استفاده از رژلب مخملی

2- لب هایتان را مرطوب کنید .

سپس، یک بالم لب یا یک کرم مرطوب کننده روی لب هایتان بمالید. این عمل کمک می کند هر گونه چروک پر شود تا رژ لب مات شما صاف و حتی خیلی صاف بنظر برسد.

مرحله دوم استفاده از رژلب مخملی
مرحله دوم استفاده از رژلب مخملی

3- به ادامه آرایش سایر نقاط صورت خود ادامه دهید .

برای اینکه رطوبت حاصل از بالم لب جذب لب هایتان شود بهتر است به ادامه آرایش سایر نقاط صورت خود ادامه دهید و فعلا به آرایش لب هایتان کاری نداشته باشید.

اینکار باعث می شود لب ها صاف و بدون چروک به نظر برسند.

مرحله سوم استفاده از رژلب مخملی
مرحله سوم استفاده از رژلب مخملی

4- برای اینکه شکل کاملتری به لب هایتان بدهید از خط لب استفاده کنید .

از آنجاییکه رژ لب های مات و مخملی دارای رنگدانه های بالایی هستند و همانطور که می دانید محصولات دارای رنگدانه بالا جهت استفاده حرفه ای طراحی شده اند، لذا رنگ و پوشش بیشتری نسبت به سایر محصولات دارند (به اصطلاح هایلی پگمنت هستند) و  اینگونه محصولات دارای قدرت ماندگاری طولانی هستند.

بنابراین جهت اینکه اشتباهی در میکاپ لب رخ ندهد که پاک کردن آن را با مشکل روبرو کند بهتر است ابتدا با یک خط لب مناسب محدوده لب جهت اعمال رژ لب مخملی را مشخص نمایید.

اطمینان حاصل کنید که خط لب شما تا حد امکان به رنگ رژ لب شما نزدیک باشد.

بهتر است از خط لب های بسیار تیره استفاده نکنید زیرا غیر طبیعی بنظر میرسد.

خط لبی خوب است که به آسانی روی لب هایتان سر بخورد و در هنگام استفاده از آن لطافت داشته و به اصطلاح خشک و خشن نباشد.

مرحله چهارم استفاده از رژلب مخملی
مرحله چهارم استفاده از رژلب مخملی

5- رژ لب مخملی خود را بزنید.

حال رژ لب مخملی خود را بزنید . بهتر است در استفاده از آن از قلم موی لب کمک بگیرید.

مرحله پنجم استفاده از رژلب مخملی
مرحله پنجم استفاده از رژلب مخملی

6- با استفاده از یک دستمال کاغذی رطوبت اضافی لب هایتان را بگیرید .

این عمل باعث می شود رنگ اضافی و یا درخشش بیش از حد  باقی مانده روی لب ها را حذف شود تجربه نشان می دهد استفاده از دستمال توالت الیاف ریزی را روی لب های شما بجا می گذارد. توصیه این است از دستمال کاغذی مناسبی استفاده نمایید.

مرحله ششم استفاده از رژلب مخملی
مرحله ششم استفاده از رژلب مخملی

در این مرحله آرایش شما تکمیل شده و برای بیرون رفتن آماده اید!

اتمام مراحل استفاده از رژ لب مخملی
اتمام مراحل استفاده از رژ لب مخملی

II- رژلب مایع

رژ لب های مایع دارای لوله با اپلیکاتور و یا قلموی لب هستند و به بیانی ساده ترکیبی از رژ لب خالص و برق لب هستند.

استفاده از رژ لب مایع آسان است و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. همچنین رژ لب های مایع به دلیل برق خاصی که دارند چهره و خنده درخشانی را به شما هدیه می کنند.

رژ لب های مایع ماندگاری طولانی بر روی لب ها دارند و  به شما این اجازه را می دهند که در طولانی مدت بخصوص در مهمانی ها از آن با خیالی آسوده استفاده کنید.

این رژلب ها نیازی به تجدید چند باره ندارند.

اگر در آرایش چندان حرفه ای نیستید نگران نباشید! چرا که با استفاده از قلموی خاص این نوع رژ لب ها در استفاده از آن ها حرفه ای تر عمل خواهید نمود و به همین دلیل است که رژ لب های مایع روز به روز محبوب می شوند.

اساس کار رژ لب های مایع، افزودن درخشش به رنگ به لب هاست و بنابراین رژلب مایع برای افرادی که مایل به اضافه کردن شاین و درخشندگی به لب های خود هستند گزینه مناسبی است.

رژلب مایع
رژلب مایع

III- رژلب مدادی

رژ لب های مدادی با خاصیت مرطوب کننده و استفاده آسان در دسترس بوده که برای انواع پوست نیز مناسب هستند.

رژ لب های مدادی طیف وسیعی از تنالیته ها را دارا بوده و اساس کاربرد آن ها استفاده فوق العاده آسان و راحت بر روی لب هاست.

رژ لب های مدادی پوششی کامل روی لب ها ایجاد می کنند و برای استفاده طولانی مدت با جلوه ای فریبنده مناسب هستند.

نکته ای جالب در طراحی رژ لب های مدادی کنترل آسان آن ها در دست هنگام استفاده است که باعث می شود آرایشی دقیق و تمیز داشته باشید.  این رژلب ها نیازی به تجدید چند باره ندارند.

رژلب مدادی
رژلب مدادی

IV- پالت رژ لب

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به رنگ های متفاوتی از رژ لب نیاز دارید و یا دوست دارید ترکیبی متفاوت بسازید پیشنهاد ما به شما استفاده از پالت رژ لب است.

پالت رژ لب انواع مختلفی از رنگ های کلاسیک را داراست و گزینه ای بی پایان برای ترکیب لایه های مختلف روی لب و ایجاد چهره ای سفارشی و خاص است و برای هر نوع پوستی مناسب است.

پالت رژ لب برای حرفه ای های میکاپ و علاقه مندان به رژ لب که تمایلی به استفاده از رژ لب های تکراری ندارند ساخته شده است.

پالت رژ لب دارای رنگ های کامل و فوری است و تنوع رنگ رژ در آن بالاست. علاوه بر این بافت نرم رژهای آن باعث لطافت لب می شود.

پالت رژ لب محصولی کوچک اما حرفه ای است و به همین دلیل ایده آل در سفر بخصوص سفرهای طولانی است و به شما این امکان را می دهد که در سفرهایتان رنگ های مختلف رژ لب با هماهنگی بالا به همراه داشته و منحصر بفرد بنظر برسید.

پالت رژ لب را می توانید در سالن زیباییتان، مراسم های مختلف، مسافرت و یا خانه استفاده کنید.

پالت رژ لب هدیه ای خاص و با ارزش برای عشق زندگیتان، خانواده، دوست و یا حتی خودتان است. این رژلب ها نیازی به تجدید چند باره ندارند.

جهت استفاده از آن یک یا چند رنگ را بر روی لب بالا با استفاده از قلموی مخصوص پالت رژ لب بمالید به این صورت که از مرکز لب بالا شروع کرده و به سمت گوشه لب های بالا بروید. سپس قلمو را بر روی لب پایینی قرار داده و از گوشه لب ها به سمت مرکز لب پایینی حرکت کنید.

پالت رژ لب
پالت رژ لب

V- بوم لب های آرایشی

این محصولات اساسا برای درمان لب ها هستند، اما تعدادی از بوم لب های هستند که رنگی بوده و جنبه آرایشی دارند. بوم های لب حالتی طبیعی را به ارمغان می آورند. بوم لب ها  برای لب های خشک به خصوص در فصل زمستان عالی هستند.

بوم لب های آرایشی
بوم لب های آرایشی

VI-رژ لب ساتن

رژ لب های ساتنی لب جدیدترین محصولات لب هستند. رژ لب های ساتنی بیشتر ترکیباتی مایع هستند که دارای الکل بوده و به همین دلیل است که سریع تر از سایر محصولات روی لب خشک می شوند.

نتیجه طولانی مدت دارند اما با این حال لب ها را خشک می کنند. البته اگر در استفاده از این محصولات از رطوبت رسان استفاده کنید مشکلی نخواهید داشت.

بهتر است از قلموی لب کمک بگیرید. این رژلب ها نیازی به تجدید چند باره ندارند.

رژ لب ساتنی
رژ لب ساتنی

رژ لب های بدون سرب

همانطور که می دانید مواد تشکیل دهنده رژ لب های بسیاری سمی و دارای سرب است. اگر مقادیر کمی سرب وارد بدن شود، با سایر مینرال های موجود در بدن مانند روی و کلسیم ترکیب شده، به طوری که این مواد دیگر نمی توانند به طور طبیعی در بدن عمل کنند. رژ لب ها همانند سایر محصولات آرایشی، اگر درست انتخاب نشوند می توانند خطرات سنگینی برای بدن داشته باشند.

در این بخش تلاش کرده ایم تعدادی از برند های محبوب بدون سرب و فاقد مواد شیمیایی را معرفی کنیم:

 

Afterglow Cosmetics– Lip Love Lipstick

این رژ لب بدون سرب با معتبرترین استانداردهای بین المللی ارگانیک بوده و حاوی روغن های گیاهی مرطوب جهت پر کردن چروک لب ها و صاف نمودن آن ها، عصاره های بیوشیمیایی و ویتامین ها، مغذی، آرامش بخش و ترمیم کننده است. این محصول شفافیت، درخشندگی و رنگ های آبداری بر روی لب هایتان ایجاد می کند.

رژ لب های بدون سرب 1
رژ لب های بدون سرب 1

 

Mineral Hygienics–Mineral Pure Lips

تمام محصولات برند  Mineral Hygienics بهداشتی با معتبرترین استانداردهای بین المللی ارگانیک بوده و  مواد معدنی ساده و ایمنی دارند. تنها محدودیت این رژ لب بدون سرب، این است که  چند رنگ محدود از آن در بازار موجود است.

رژ لب های بدون سرب 2
رژ لب های بدون سرب 2

 

Nvey Eco Cosmetics Lipstick

برند ان وی اکو از سال 2005 در خط مقدم آرایش ارگانیک قرار دارد. توسعه و تکمیل روش ها و تکنیک هایی که به یک مفهوم هنری خالص آرایش تبدیل شده است که لوازم آرایشی سبز را تولید می کنند.

NVEY ECO  با توسعه روش های تولید منحصر به فرد که حاوی مشخصات آلی هستند، در حالی رنگ های با کیفیت بالا ارائه می کند که ویژگی های ماندگاری طولانی را نیز در خود دارد و به شما اجازه می دهد در مهمانی ها از آن استفاده کنید. این رژلب نیازی به تجدید چند باره ندارد.

از ویژگی های این برند عملکرد بالا بدون استفاده از مواد شیمیایی مانند پارابن ها، پتروشیمی ها یا عطرهای مصنوعی است.

NVEY ECO ساخته شده در استرالیا از  طبیعی ترین مواد برای هماهنگی بین شما و محیط زیست است.

رژ لب های این برند بدون سرب و طبیعی، با معتبرترین استانداردهای بین المللی ارگانیک، حاوی روغن کرچک و ویتامین E بوده و دارای خواص آنتی اکسیدان و تغذیه کننده لب است.

رژ لب های بدون سرب 3
رژ لب های بدون سرب 3

 

ZuZu Luxe Lipstick

این رژ لب بدون سرب و کاملا ارگانیک بوده و از ویژگی های آن صاف، کرمی و فوق العاده آبرسان است که باعث نرمی لب ها می شود. فاقد هر نوع ماده شیمیایی مضر، قابل مصرف در دوران بارداری و شیردهی، حاوی عصاره های جوجوبا، آلوئه ورا و آفتابگردان می باشد. این نوع رژ لب زو زو در 28 رنگ در بازار توزیع شده است.

رژ لب های بدون سرب 4
رژ لب های بدون سرب 4

 

Love & Toast Dollhouse Lip Glaze

این مارک رژ لب نیز فاقد سرب و کاملا ارگانیک بوده و مواد ساده مانند روغن آفتابگردان، روغن زیتون و ویتامین E باعث درخشش آن می شود که می توانید نسبت به طبیعی بودن آن  مطمئن باشید.

رژ لب های بدون سرب 5
رژ لب های بدون سرب 5

 

رنگ رژ لب سال ۲۰۱۸

در ادامه این مطلب رژ لب های منتخب سال 2018 را معرفی می کنیم:

رژ لب نیمه مات نارس

رژ لب صورتی نیمه مات برند نارس یکی از محبوب‌ترین‌های رنگ رژ لب سال ۲۰۱۸ می‌باشد. این مارک رژ لب فرانسوی از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار می‌باشد. این رژ لب علاوه بر ماندگاری بالا حاوی ویتامین E می‌باشد تا رنگ رژ لب بر روی لب‌ها طبیعی تر جلوه کند.

رژ لب نیمه مات نارس
رژ لب نیمه مات نارس

 

رژ لب گلدن رز مخملی

رژ لب گلدن رز یکی از بهترین انواع رژ لب به حساب می‌آید. رژ لب گلدن رز ساخت کشور ترکیه می‌باشد. در بین رنگ‌های موجود در این برند، رژ لب قرمز  این کمپانی توانست در بین محبوب‌ترین‌های رنگ رژ لب سال ۲۰۱۸ قرار بگیرد. این رژ لب حاوی ویتامین E  می‌باشد و از ماندگاری بالایی برخوردار است. یکی از دلایل محبوبیت این برند، قرارگیری آن در بین انواع رژ لب بدون سرب می‌باشد.

رژ لب گلدن رز مخملی
رژ لب گلدن رز مخملی

 

رژ لب کلینیک براق

رژ لب قرمز برند کلینیک توانسته در بین محبوب‌ترین‌های رنگ رژ لب سال ۲۰۱۸ قرار بگیرد.  این رنگ از برند رژ لب کلینیک از نوع رژ لب‌های مرطوب کننده می‌باشد.

این رژ لب کاملاً بدون بو و ضد آلرژی می‌باشد. رنگ قرمز رژ لب کلینیک از انواع رژ لب بدون سرب می‌باشد.

رژ لب کلینیک براق
رژ لب کلینیک براق

 

رژ لب ارگانیک لاورا

این مارک رژ لب آلمانی جزو یکی از پرطرفدارترین‌های رنگ رژ لب سال ۲۰۱۸ به حساب می‌آید.

رژ لب صورتی این مارک آلمانی رژ لب، بر روی لب‌های شما طراوت خاصی را پدیدار می‌کند. این رژ لب به عنوان یکی از انواع مدل رژ لب دخترانه به حساب می‌آید.

این مارک رژ لب آلمانی حساسیت خاصی در معیار‌های مربوط به سلامتی دارد. درنتیجه این رژ را لب را می‌توانید به عنوان یک رژ لب بدون سرب استفاده کنید.

رژ لب ارگانیک لاورا
رژ لب ارگانیک لاورا

 

رژ لب مدادی لورآل

این رژ لب قرمز، در کنار سایر انواع رژ لب در بین محبوب‌ترین‌های رنگ رژ لب سال ۲۰۱۸ قرار دارد.

این رژ لب از تعداد رنگدانه‌های زیادی برخوردار می‌باشد که به همین دلیل، با توجه به مات بودن این نوع رژ لب، از درخشش نسبی نیز برخوردار است.

این رژ لب دارای ۴ رنگ دیگر نیز می‌باشد که رنگ صورتی آن به عنوان مدل رژ لب دخترانه به حساب می‌آید.

رژ لب مدادی لورآل
رژ لب مدادی لورآل

 

راهنمای خرید رژلب متناسب با رنگ موی سر

اگر می خواهید رژ لب مناسب و هماهنک با موی سرتان را بیابید این مطلب را از دست ندهید!

  • خرید رژلب متناسب با رنگ موی قهوه ای تیره و مشکی

اگر موهای تیره ای دارید، پیشنهاد ما به شما این است که رژلب قرمز مایل به قهوه ای تیره بخرید که با رنگ موهای تیره هارمونی داشته و باعث درخشش شما شود.

خرید رژ لب متناسب با رنگ موی سر 1
خرید رژ لب متناسب با رنگ موی سر 1

 

  • خرید رژلب متناسب با رنگ موی قهوه ای

اگر موهایتان قهوه ای به خصوص قهوه ای روشن است، رژ لب قهوه ای با تن روشن انتخاب نمایید که اولا با رنگ پوست صورتتان هارمونی داشته باشد و ثانیا رنگ موهای قهوه ای شما با آن سازگار باشد.

خرید رژ لب متناسب با رنگ موی سر 2
خرید رژ لب متناسب با رنگ موی سر 2

 

  • خرید رژلب متناسب با رنگ موی دکلره شده بلوند یا سفید

به مو بلوندها که مویی مایل به یخی و سفید دارند، پیشنهاد می شود یک رژ لب با تن خاکستری و در این دسته رنگ ها انتخاب کنند.

خرید رژ لب متناسب با رنگ موی سر 3
خرید رژ لب متناسب با رنگ موی سر 3

 

  • خرید رژلب متناسب با رنگ موی قرمز

اگر موهایتان را قرمز کرده اید و در دسته مو قرمزها قرار دارید، هرگز رژ لب قرمز رنگ انتخاب نکنید ، چرا که جلوه ناخوشایندی به صورتتان می دهد. بهتر است رژ لب مسی را جایگزین آن کنید.

خرید رژ لب متناسب با رنگ موی سر4
خرید رژ لب متناسب با رنگ موی سر4

 

خرید رژ لب قرمز متناسب با رنگ پوست شما: چگونگی پیدا کردن رژ لب قرمز بی عیب و نقص متناسب با پوست

این بخش به طور خاص به رژ لب قرمز و انواع آن اختصاص یافته است. رژ لب قرمز فقط یک رنگ نیست و تنالیته های مختلفی متناسب با رنگ پوست دارد . در ادامه این بخش با روش های انتخاب انواع رژ لب قرمز آشنا می شوید.

رژ لب قرمز متناسب با پوست
رژ لب قرمز متناسب با پوست

 

پوست خیلی روشن  و رژ لب قرمز مناسب آن

برای پوست هایی مثل اما استون و آماندا سیفراید که خیلی روشن است و ته رنگ صورتی دارد، رژ لب قرمز بهتر است طیفی از رنگ‌های قرمز با بیس صورتی و آبی به عنوان مثال قرمز تمشکی باشد. چرا که با ته رنگ صورتی پوستتان هماهنگ شده و درخشش لب‌ها را به همراه دارد.

پوست روشن و رژ لب قرمز مناسب آن

منظور از پوست روشن پوست هایی است که ته رنگ صورتی آن دیده نمی شود و بجای آن ته رنگ گندمی روشنی دارد. معمولا زردپوستان جزو این دسته قرار میگیرند.

رژ لب قرمز مناسب این افراد رژ لبی است با پایه قرمز که نارنجی کمی در خود داشته باشد. مثلا قرمز گوجه ای یکی از انواع این نوع رنگ می باشد.

این رژ لب باعث می شود که رنگمایه طلایی پوست شما جلوه خود را نشان دهد و جذابیت آن را دو چندان کند .

رژ لب قرمز مناسب پوست 3
رژ لب قرمز مناسب پوست 3

پوست متوسط و رژ لب قرمز مناسب آن

پوست های متوسط جزو معدود پوست هایی هستند که تحت تاثیر تابش نور خورشید قرار می گیرند. بنابراین رژ لب قرمز این افراد باید متناسب با فصل تغییر کند.

بنابراین اگر پوستتان مانند بلیک لیولی روشن نیست و در برابر آفتاب تغییر رنگ می دهد جزو این افراد هستید.

در فصل تابستان که شدت تابش نور خورشید زیاد است و پوست شما تیره و به اصطلاح برنزه می شود می‌توانید از رژ لب قرمز با پایه نارنجی برای میکاپ لب استفاده کنید چرا که باعث می شود پوست برنزه شما زیبا دیده شده و جلوه ای روشن از چهره تان به ارمغان آورد.

برعکس در فصل زمستان که پوستتان روشن‌تر می‌شود باید از رژ لب های قرمز با پایه آبی-صورتی (مناسب پوست‌های روشن) استفاده نمایید.

 پوست زیتونی و رژ لب قرمز مناسب آن

پوست های زیتونی مثل جسیکا آلبا ته رنگ سبز-زرد دارند و در مقابل نور خورشید ضعیف بوده و خیلی آسان برنزه می‌شود.

رنگ قرمزی که ته مایه آجری و رسی دارد و تنالیته رنگ‌های خاکی داشته باشد برای بیشتر جلوه دادن تون این نوع پوست برنزه بسیار زیباست و هارمونی فوق العاده ای با چهره شما ایجاد می کند.

این دسته از رنگ ها چون جزو رنگ های گرم بشمار می آیند، بافت پوست زیتونی را شیک تر و گرم نمایان می سازد.

رژ لب قرمز مناسب پوست 6
رژ لب قرمز مناسب پوست 6

پوست کاراملی و رژ لب قرمز مناسب آن

پوست کاراملی در واقع بیشتر از یک رنگ قهوه ای متوسط است به عنوان مثال Meagan Good یا Nia Long. و beyonce.

پوست کاراملی ته رنگی طلایی و زرد دارد. شاید تا اینجا این سوال برایتان پیش آمده باشد که جای رژ لب قرمز خالص کجاست؟

باید گفت رژ لب رنگ قرمز خالص گویا برای پوست کاراملی ساخته شده است و به شکل فوق العاده ای به این پوست زیبایی می بخشد، آنچنان که نیازی نیست از رژ لب های قرمز با تنالیته های دیگر استفاده کنید.

رنگ قرمز خالص باعث می شود گرمای پوست کاراملی نمایان شود و لبخند شما درخشش خود را بیشتر جلوه دهد. بنابراین اگر پوست شما مانند این هنرمندان کاراملی است، رژ لب قرمز خالص یا به اصطلاح گیلاسی مناسب شماست.

رژ لب قرمز مناسب پوست 7
رژ لب قرمز مناسب پوست 7

پوست تیره طلایی و رژ لب قرمز مناسب آن

پوست های تیره طلایی ته مایه زرد رنگی دارند و در بین 6 درجه رنگ پوست، درجه پنجم را به خود اختصاص می دهند.

این تن پوست ها واقعا می توانند با رنگدانه های موجود در رژلب قرمز بازی کنند و انوع مختلف آن را امتحان کنند.

برای یک نگاه جسورانه، یک قرمز واقعی را امتحان کنید . این باعث می شود گرما در پوست شما دیده شده و پوست را روشن تر جلوه دهد.

بنابراین برای جلوه ای جسورانه و زیبا از رنگ قرمز گیلاسی یا همان خالص استفاده کنید برعکس اگر تمایلی ندارید که تیرگی پوست شما جلوه خود را از دست بدهد از تنالیته های سردتر قرمز، قرمز با بیس آبی استفاده کنید تا هماهنگی خود را با پوست تیره تان نشان دهد و یکپارچگی میکاپتان را به همراه داشته باشد.

منظور از قرمز با بیس آبی همان قرمز آلویی است که پیشتر نیز به آن اشاره شد.

 

پوست خیلی تیره و  رژ لب قرمز مناسب آن

در تنالیته رنگمایه های پوست، پوست تیره شماره 6 را به خود اختصاص می دهد که همان پوست آفریقایی است که ما می شناسیم.

افرادی با این رنگ محدودیتی در استفاده از رنگ‌های مختلف قرمز ندارند و می توانند از انواع مختلف آن استفاده کنند.

اگر میخواهید در ارتباط با عموم بیشتر نمایان باشید از رنگ نارنجی با پایه قرمز استفاده کنید تا به لب های کلفت شما جلوه ای زیبا ببخشد.

بر عکس اگر ظاهر طبیعی‌ می‌خواهید از قرمز با تنالیته سرد و آبی ستفاده کنید تا به رنگ لب و از همه مهم تر پوست شما بیاید و به دنبال آن لبخند شما را زیبا جلوه دهد.

منظور از رژ لب قرمز با تنالیته سرد و آبی همان رنگ محبوب قرمز انگوری است.

رژ لب قرمز مناسب پوست 10
رژ لب قرمز مناسب پوست 10

 

منابع:

شیک و پیک هوم

کلمات کلیدی:پالت رژ لب-رژ لب مخملی-رژ لب مایع-رژ لب مات-رژ لب گلدن رز-رژ لب بدون سرب-رژ لب مک-رژ لب صورتی-رژ لب مدادیرنگ رژ لب سال ۲۰۱۸-قیمت رژ لب

نویسنده و تالیف: واحد فنی شیک و پیک هوم.لطفی

Secrets From a Makeup Artist: How to Find Your Perfect Red Lipstick

https://www.goodhousekeeping.com/beauty/makeup/a33635/matte-lipstick-tips/

https://healthfulmama.com/5-lead-free-lipsticks-that-are-also-free-of-other-toxic-junk

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا