اتاق خواببالشخانهخوابسلامتمقالات آموزشی

بالش، درمانگر آلرژی

بسیاری از افراد امروزه مبتلا به آلرژی نسبت به گرد و غبار هستند که در نهایت هم می تواند به بیماری آسم منجر شود.

اولین گام برای مبارزه با آلرژی باید از منزل صورت بگیرد. داشتن یک بالش مناسب ضد آلرژی برای خواب یک گام بسیار عالی و کارآمد در جهت حفظ سلامتی است.

 

بالش، درمانگر آلرژی
بالش، درمانگر آلرژی

 

اهمیت بالش در کاهش علائم آلرژی

متخصصان آسم و آلرژی فلوریدای شمالی گفته اند: “اتاق های خواب بهترین بستر برای ازدیاد گرد و غبار هستند.” زیرا گرد و غبار در شرایط گرم و مرطوب در منزل پراکنده می شوند. بالش ها هم بهترین گزینه منفی در این جهت می باشند.

پس بهتر است که بالش هایی تهیه کنید که مواد اولیه آنها ضد حساسیت هستند.

 

بالش، درمانگر آلرژی
بالش، درمانگر آلرژی

در بالش های ضد آلرژی از پارچه و پرهایی استفاده می شود که کمترین حساسیت ممکن را برای مصرف کننده داشته باشند. البته این استانداردها دولتی نمی باشند بنابراین تولیدکنندگان مختلف ممکن است از موادهای اولیه گوناگونی هم استفاده کنند. اما بالش های خانه شیک و پیک برای مشتریان خود ضمانت و اطمینان را به همراه دارد.

 

دکتر راسل فاست، متخصص آسم و آلرژی گفته است: “گرد و غبار مهم ترین عامل آسم در جهان است و منبع اصلی آن در اتاق خواب می باشد.”

 

بالش های ضد حساسیت از یک لایه پارچه به عنوان مانع بهره می برند تا از نفوذ گرد و غبار به سطح بیرونی رو بالشی جلوگیری کنند.

بالش های ضد حساسیت خانه شیک و پیک هم از بافتهای منسجمی تشکیل شده است تا ریه های حساس، خواب راحتی را در طی شبانه روز داشته باشند.

پس اولین گام در جهت حفظ سلامتی و کاهش علائم آلرژی استفاده مداوم از بالش های ضد حساسیت است.

 

بالش های کودکان

بسیاری از کودکان هم هستند که از آسم و آلرژی رنج می برند. ما برای کودکان شما هم راهکار داریم. شما می توانید بالش های ضد حساسیت با اندازه کوچک تر را برای کودکان دلبند خود تهیه کنید.

 

مراقبت از بالش های ضد حساسیت

زمانی هم که شما به بالش های خود رسیدگی کنید، علائم آلرژی کاهش چشمگیری خواهند داشت. پزشکان متخصص آسم به بیماران خود توصیه می کنند که بالش ها باید به صورت هفتگی و در دمای آب گرم 130 درجه شستشو شوند.

بالش های پَر یک انتخاب عالی هستند، چون در دفعات شستشو شکل، دوام و راحتی خود را از دست نمی دهند. افرادی هم که مشکلات آلرژیکی ندارند می توانند این بالش ها را هر 3 یا 6 ماه یکبار بشویند.

با داشتن بالش های ضد حساسیت دیگر نیازی به رو بالشی های زیپ دار نخواهید داشت.

از این بالش ها بدون رو بالشی هم می توانید استفاده کنید. چون پارچه روی بالش های ضد حساسیت به دلیل داشتن لایه محافظ دیگر نیازی به لایه دوم ندارند. در این صورت در زمان و هزینه هم صرفه جویی کرده اید.

 

 

منبع: شیک و پیک هوم

شیک و پیک هوم (حوله آشنا) نام یکی از با تجربه ترین تولیدکنندگان حوله در ایران می باشد که محصولات متنوعی از جمله حوله های تبلیغاتی را ارائه می دهد. همچنین لازم به ذکر است صاحب امتیاز این برند جلال برق لامع نام دارد.

کلمات کلیدی: تبلیغات، حوله تبلیغاتی ، هدیه تبلیغاتی ، برند
نویسنده و تالیف: واحد فنی شیک و پیک هوم.رامین بهروزی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا