اتاق خوابخانهخوابسلامتلحاف

خداحافظی با لحاف های آلرژی زا

 

کسانی که از آلرژی رنج می برند با انتخاب صحیح لحاف می توانند اثرات آلرژیک را به شکل چشمگیری کاهش دهند. همراه شدن با نکاتی که ما در این مقاله آورده ایم می توانید به بهبود سلامت خود و خانواده تان کمک بسیار کند.

 

گرد و غبار؛ مهم ترین عامل آلرژی در اتاق خواب

یک تصور غلط و رایج این است که اغلب افراد فکر می کنند دلیل واکنش های آلرژیک، پارچه می باشد. اما این طور نیست. به طور معمول آلرژی توسط گرده ها، موی حیوانات و گرد و غباری که در طول زمان بر روی لحاف و ملحفه تجمع یافته اند، به وجود می آید.

 

خط دفاعی لحاف ها در برابر آلرژی

حفاظت در برابر آلرژی به میزان توانایی شما در استفاده از عناصر مناسب در اتاق خواب مرتبط است. اگر به آلرژی مبتلا هستید اولین گام استفاده از ملحفه های ضد آلرژیک است. این گونه محصولات همانند لحاف ها و بالش های ضد حساسیت اثرات آلرژی را به شکل چشمگیری کاهش می دهند.

دکتر منو سگال رئیس کلینیک آلرژی آمریکا می گوید: “مطالعات نشان داده است که اقدامات پیشگیرانه به اندازه درمانهای دارویی برای کنترل آلرژی موثر هستند.”

 

اتاقی بدون آلرژی بسازید

برای کاهش آلرژی در اتاق خواب از بالش های ضد حساسیت بهره بگیرید. زیرا این بالش ها از پخش شدن و غوطه ور ماندن گرد و غبار جلوگیری می کنند. در زمان خرید این گونه محصولات اطمینان حاصل کند که دارای نشان استاندارد باشند. محصولات ضد حساسیت خانه شیک و پیک دارای اصالت و کیفیت بالا برای کاهش علائم آلرژیکی می باشد.

خداحافظی با لحاف های آلرژی زا
خداحافظی با لحاف های آلرژی زا

مشتریان ما تجارب خود را در مورد این محصولات با ما در میان گذاشته اند: “من فمر نمی کردم که با تعویض بالشم بتوانم میزان حساسیتم را کاهش بدهم. اما حالا پس از 2 ماه استفاده متوجه شدم که چقدر بهتر تنفس می کنم و می خوابم. از طرفی چون این بالش ها برایم کارآمد بودن 2 عدد هم برای پدر و مادرم خریداری کردم.”

 

پس از بالش باید به سراغ پوشش تشک ها برویم. این پوشش ها از پخش شدن گرد و غبار در فضای اتاق خواب شما جلوگیری می کنند. اگر هم لحاف شما دارای پَر است با این پوشش ها دیگر لازم نیست نگران پدیدار شدن علائم آلرژیک باشید.

 

محافظت از کودکان در برابر آلرژی ها

از آنجائیکه اغلب کودکان در سنین پایین دچار آلرژی می شوند، بسیار مهم است که در اتاق خواب آنها هم از سرویس های ضد حساسیت استفاده شود. برای کودکان هم در ابتدا باید از تهیه بالش های ضد حساسیت استفاده کنید.

·         نکته مهم: برای زدودن هرگونه اثر آلرژیکی در اتاق خواب کودکان باید از نگهداری حیوانات خانگی هم در این اتاق ها جلوگیری کنید. توصیه دیگر این است که برای کودکان اسباب بازی های قابل شستشو خریداری کنید تا بتوانید آنها را به طور منظم با اب گرم بشویید.

 

سرویس های خواب ضد آلرژی

خانه شیک و پیک گزینه های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد تا اتاق خواب خود را با سرویس های مناسب و زیبا اما بدون حساسیت های آلرژیکی تزئین کنید.

 

خداحافظی با لحاف های آلرژی زا
خداحافظی با لحاف های آلرژی زا

با سرویس های خواب ضد حساسیت می توانید جلوی گسترش گرد و غبار را بگیرید. از طرفی دیگر گرد و غبار امروزه یکی از واقعیت های زندگی به شمار می رود. پس با استفاده از بالش، لحاف و ملحفه های مناسب و شستشوی منظم و صحیح مقدار این گرد و غبارها را می توان به حداقل رساند.

 

 

منبع: شیک و پیک هوم

شیک و پیک هوم (حوله آشنا) نام یکی از با تجربه ترین تولیدکنندگان حوله در ایران می باشد که محصولات متنوعی از جمله حوله های تبلیغاتی را ارائه می دهد. همچنین لازم به ذکر است صاحب امتیاز این برند جلال برق لامع نام دارد.

کلمات کلیدی: تبلیغات، حوله تبلیغاتی ، هدیه تبلیغاتی ، برند
نویسنده و تالیف: واحد فنی شیک و پیک هوم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا