مقالات آموزشی

کارهای روز ولنتاین

همه ما در طول زندگی با هدایا سر و کار داشته ایم. برخی از این هدایا کوچک و یا بزرگ هستند برخی دیگر ارزان و گران قیمت می باشند. ما برخی از ایده هایمان را با شما به اشتراک می گذاریم تا بدون ورشکستگی مالی بتوانید در روز ولنتاین اوقات خوش و ماندگاری را سپری کنید.

روز ولنتاین

روز ولنتاین

ساختن اوقات شیرین

یک هدیه مناسب می تواند شیرینی پخت خودتان باشد. این شیرینی می تواند از توت فرنگ و شکلات هم پوشیده شده باشد. این شیرینی ها می توانند در یک جعبه تزئینی با یک روبان قرمز همراه شوند. یک یادداشت ویژه هم به مناسبت این روز می تواند هدیه شما را جذاب تر کند.

روز ولنتاین

تهیه فهرستی از موسیقی های مورد علاقه

در کنار هدایایی که در نظر دارید تهیه فهرست موسیقی هایی که به رابطه شما مربوط هستند و لحظات مهم و خاطره انگیز را برای شما رقم زده اند بسیار دلنشین خواهد بود. تمام این موزیک ها را در یک جا قرار دهید و در هنگام صرف شام پخش کنید. ضمنا فراموش نکنید که بر روی میز شام حتما از شمع استفاده کنید.

 

پختن شام

پختن شام در بسیاری از جهات فضای شما و همسرتان را دلنشین تر خواهد کرد تا اینکه از رستورانها غذا را تهیه کنید. زمانی که تلاش می کنید غذای مورد علاقه زوج یا زوجه خود را تهیه کنید، نشان داده اید که به او توجه و علاقه دارید. این یک مسیر شادی آفرین از قلب به معده است.

 

یک شعر کوتاه

اگر هنوز شاعر نشده اید اصلا نگران نباشید. در اینجا گوگل شما را نجات خواهد داد. فقط دقت داشته باشید که اشعاری را انتخاب کنید که مضامین عشق، شادی، تعهد و در کل انرژیهای مثبت را در خود جای داده باشد. این روش هم مسیری عالی در جهت نشان دادن عشق و علاقه شما نسبت به همسرتان می باشد.

نیاز به کار خاصی ندارید

سرعت زندگی امروزه می تواند ذهن عزیزان ما را نسبت به مسائل مهم عاطفی پرت کند و در این صورت آنها نتوانند وقت کافی و لازم را با ما بگذرانند. اگر حتی دوستی دارید که با او به مشکلات از این دست برخورده اید در روز ولنتاین با یک کادوی کوچک و ارزان می توانید یادآور شوید که به یاد او هستید. حتی صرف صبحانه در تخت خواب، پیاده روی در جایی خوب و یا دیدن یک فیلم عاشقانه و طنز هم به ترتیب می توانند یک کادو محسوب شوند.

 

تماشای فیلم عروسی

اگر ازدواج کرده اید فیلم عروسی تان را به همراه همسرتان در این روز دوباره نگاه کنید. در حین دیدن این فیلم می توانید شیرینی که درست کرده اید را با یک نوشیدنی مورد علاقه تان میل کنید. می توانید درباره این روز خاص با هم گفتگو کنید. آیا لحظات شیرینی در طول این سال ها بر ذهن شما نقش بسته است؟ از این به بعد مسیر رشد عشق و عاطفه شما چگونه بوده است؟

 

بازی های سرگرم کننده

بازی هایی مانند شطرنج، دومینو و تخته نرد بسیار سرگرم کننده هستند و این امکان را به شما می دهند که در حین بازی با هم گفتگو کنید. بهتر است بازی هایی که انتخاب می کنید چالش برانگیز نباشد چون هدف در اینجا گذراندن زمان است نه ایجاد حس رقابت.

روز ولنتاین
روز ولنتاین

در اتاق نشیمن یک قلعه بسازید

می توانید مانند دوران کودکی با بالش های خود یک قلعه درست کنید و همراه با فرزندان در آن پنهان شوید و اوقات خوش و شادی را سپری کنید.

 

با هم بخندید

طنز یک عنصر حیاتی در زندگی برای داشتن یک رابطه خوب است. برای خندیدن با هم وقت بگذارید. دیدن یک فیلم طنز بسیار می تواند به شما کمک کند. می توانید یک کتاب خنده دار را با صدای بلند برای هم بخوانید.

ما در خانه شیک و پیک امیدوار هستم هر روز برای شما روز ولنتاین باشد و این ایده ها را به صورت منظم در روابط خود به کار گیرید. این مقاله هم هدیه از طرف خانه شیک و پیک برای شما بود.

 

منبع: شیک و پیک هوم

شیک و پیک هوم (حوله آشنا) نام یکی از با تجربه ترین تولیدکنندگان حوله در ایران می باشد که محصولات متنوعی از جمله حوله های تبلیغاتی را ارائه می دهد. همچنین لازم به ذکر است صاحب امتیاز این برند جلال برق لامع نام دارد.

کلمات کلیدی: تبلیغات، حوله تبلیغاتی ، هدیه تبلیغاتی ، برند
نویسنده و تالیف: واحد فنی شیک و پیک هوم. رامین بهروزی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا