بافت حولهحوله تبلیغاتیهدیه تبلیغاتیچاپ حولهگلدوزی حوله

چه تبلیغاتی به ماندگاری برندتان کمک می کند؟ حوله تبلیغاتی انتخابی ایده آل

چه تبلیغاتی به ماندگاری برندتان کمک می کند؟ حوله تبلیغاتی-حوله سفارشی-چاپ حوله
چه تبلیغاتی به ماندگاری برندتان کمک می کند؟

زمانی بود که دنیای تجارت و رقابت کوچک تر از امروز بود و هر کسب و کار نوپایی که کالای با کیفیت اراِئه می‌کرد، می‌توانست در عرض چند سال رشد خوبی داشته باشد. در واقع به دلیل توازن بین عرضه و تقاضا چندان احتیاجی به تبلیغات نبود و هر برندی کیفیت کالای تولیدی‌اش، مبلغ کارخانه‌اش بود.
در دنیای مدرن امروز اینگونه نیست، به دلیل بیشتر شدن رقابت در تمامی حوزه‌های تجاری، تقریبا تبلیغات حرف اول را می‌زند، از تبلیغات رایگان مجازی مثل اینستاگرام و تلگرام گرفته تا تبلیغات میلیونی تلویزیون و شبکه‌های ماهواره ای.
البته نباید فراموش کنیم که در طی چند دهه اخیر هدیه‌های تبلیغاتی هم سهم بزرگی در دنیای تبلیغات داشته اند. به طوری که یک شرکت بین المللی برای این هدایای تبلیغاتی بنیان گذارده شد و در حال حاضر نزدیک به 10000 عضو نیز دارد.
اما ایده هدایای تبلیغاتی از کجا آمد؟
تا اواخر قرن نوزدهم هیچ سازمان یا اداره‌ای برای تهیه و تولید هدایای تبلیغاتی وجود نداشت. فردی آمریکایی به نام جاسپر میکس، که صاحب چاپخانه‌ای در کوشاکتن اوهایو بود، صاحب یک کیف فروشی را متقاعد کرد که کیف‌هایی با اسم مغازه‌اش را به مدرسه‌ای بدهد.

افراد بسیاری این آقای نابغه را موسس و بنیان گذار این شیوه از تبلیغات، یعنی استفاده از هدایای تبلیغاتی می‌دانند.

چرا باید از هدایای تبلیغاتی استفاده کنید؟

پاسخ ساده است شما برای ماندگار شدن احتیاج دارید که هر روز دیده شوید، اما گاهی اوقات هر روز دیده شدن می‎تواند گران تر از تصورتان باشد.

فکر ‌می‌کنید چه هزینه گزافی باید صرف شود تا نام شما روی بیلبورد‌های سطح شهر قرار بگیرد؟ با مقداری جست و جو میتوان به نتیجه رسید: چیزی بین پنجاه میلیون تومان تا چهارصد میلیون تومان، که چند عامل روی این بازه قیمت تاثیر گذار است مثل ابعاد و محل قرار گیری بیلبورد، هر چه منطقه پر رفت و آمد تر بیلبوردش هم گران تر!! اگر شما صاحب کسب و کار نوپایی هستید قاعدتا این ارقام برایتان زیاد خواهد بود. راه حل چیست؟؟

مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی

استفاده ازهدایا می‌تواند به 4 دلیل زیر برایتان موفقیت آمیز باشد:
1) هر روز در دید هستند ولی نگران نباشید، قیمت شان به اندازه بیلبوردها سرسام آور نیست.
2) طبق یک نظر سنجی 52% افراد گفته اند که وقتی هدیه‌ای از سمت شرکت یا برندی دریافت می‌کنند باعث می‌شود که حس بهتری نسبت به آن شرکت یا برند داشته باشند.
3) 50% از افرادی که به آنها هدیه‌ی تبلیغاتی داده می‌شود، از آن استفاده می‌کنند.
4) معمولا افراد به وسایلی که هر روز یا مکررا، از آن استفاده می‌کنند عادت می‌کنند، چه بهتر که نام برند شما بر روی آن نوشته شده باشد.

اما یک هدیه تبلیغاتی باید چگونه باشد تا اثر مثبت داشته باشد؟
مهم ترین عامل برای موثر واقع شدن یک هدیه تبلیغاتی این است که هر روز در دید و کاربردی باشد. نکته‌ای را که نباید فراموش کرد، این است که، هدیه شما باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد، چرا که این هدیه تبلیغاتی (که شاید بنظرتان خیلی مهم نباشد )معرف شما و کسب و کارتان است.
با مقدمات فوق سوال اساسی این است :

بهترین هدیه تبلیغاتی چه می‌تواند باشد؟

چه تبلیغاتی به ماندگاری برندتان کمک می کند؟ حوله تبلیغاتی-حوله سفارشی-حوله چاپی-بافت حوله
بهترین هدیه تبلیغاتی چه می‌تواند باشد؟

اگر سری به مشاورین و دفاتر خدمات تبلیغاتی زده باشید، قطعا با رایج ترین هدایای تبلیغاتی آشنا شده‌اید؛ اگر هم اینکار را انجام نداده‌اید مهم نیست با ما باشید تا با رایج ترین هدایای تبلیغاتی آشنا شوید:
*تقویم‌های دیواری، رومیزی و سررسید
*ساعت‌های دیواری، رومیزی و مچی
*جا سوییچی
*کیف چرم
*خودکار
*لیوان

اما بهترین انتخاب کدام است؟

چه تبلیغاتی به ماندگاری برندتان کمک می کند؟حوله سفارشی-حوله تبلیغاتی-چاپ حوله
بهترین انتخاب کدام است؟

شاید برایتان کمی عجیب باشد ولی باید بگویم که بهترین انتخاب برای شما هیچ کدام از موارد بالا نیستند!!! چراا؟؟؟!!!
چون عمر کمی دارند، اگر شما بودجه محدودی داشته‌اید و کالای با کیفیتی تهیه نکرده‌اید اوضاع برای هدیه‌تان کمی پیچیده و بغرنج می‌شود؛ چرا که هیچکس خودکاری که روان ننویسد، لیوانی که داخلش رنگ بگیرد و یا ساعتی که مداوم خواب بماند را نگه نمی‌دارد.

حتی تقویم‌ها و سررسید‌ها نیز پس از یکسال بی استفاده می‌شوند .
البته اگر شخص مورد نظرتان در آن سال بجز شما از افراد دیگری هم تقویم یا سررسید هدیه گرفته باشد، بازهم وضعیت برای هدیه تبلیغاتی‌تان پیچیده تر می‌شود.

راه حل چیست؟

چه تبلیغاتی به ماندگاری برندتان کمک می کند؟حوله سفارشی-حوله تبلیغاتی-چاپ حوله
هدیه تبلیغاتی‌

استفاده از حوله به عنوان هدیه تبلیغاتی شاید برایتان کمی عجیب باشد، به 4 دلیل کاملا منطقی این انتخاب (حوله تبلیغاتی) به نفع شماست:

1) طول عمر بیشتری نسبت به دیگر هدایای تبلیغاتی دارد، در کمترین حالت شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که، حوله ای که هدیه داده‌اید به مدت 3 سال قابل استفاده است.
2) لطافت و نرمی حوله حس خوبی را به مصرف کننده القا می‌کند.
3) حوله برای تمامی افراد کاربردی است و شما می‌توانید بدون نگرانی از بابت جایگاه اجتماعی افراد، به آنها حوله‌ای با برند خودتان را هدیه دهید؛ چرا که محل استفاده آن نهان خانه است.
4) در هر خانه و محل کاری یک حوله نیاز است، پس هدیه شما بلااستفاده نخواهد بود.
برای انتخاب حوله تبلیغاتی مناسب باید چه کرد؟
به دنبال شرکت‌هایی با قدمت، در عرصه تولید و بافت حوله تبلیغاتی بگردید. چرا که قدمت‌شان، نشانگر کیفیت‌شان است.
خودتان را درگیر مسائل فنی نکنید،کار را به دست کاردان خوش سابقه بسپارید، مطمئن باشید یک شرکت با سابقه روشن هرگز به خاطر یک معامله سابقه خود را با تحویل کالای نامرغوب و یا گران فروشی مخدوش نخواهد کرد.

 

منبع: شیک و پیک هوم

شیک و پیک هوم (حوله آشنا) نام یکی از با تجربه ترین تولیدکنندگان حوله در ایران می باشد که محصولات متنوعی از جمله حوله های تبلیغاتی را ارائه می دهد. همچنین لازم به ذکر است صاحب امتیاز این برند جلال برق لامع نام دارد.

کلمات کلیدی: تبلیغات، حوله تبلیغاتی ، هدیه تبلیغاتی ، برند
نویسنده و تالیف: واحد فنی شیک و پیک هوم. پریماه بهرامی

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

  1. محصولاتتون بى نظيرند
    ايده بسيار خوبيست
    حتماً با شما تماس خواهيم گرفت براى سفارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا