حمامحولهراهنمای جامع خریدمقالات آموزشی

کدام بهتر است؛ حوله پنبه ای یا حوله میکرو فیبر؟

کدام بهتر است؛ حوله پنبه ای یا حوله میکرو فیبر؟

زمانی که نیاز به یک حوله جدید دارید و به فروشگاه ها مراجعه می کنید، با گزینه های بسیاری از جمله حوله های پنبه ای و حوله های میکرو فیبر  روبرو می شوید. ما در این مقاله راه تشخیص بهترین انتخاب را برای شما شرح می دهیم.

 

حوله میکرو فیبر

حوله های میکرو فیبر معمولا نازک تر از حوله های پنبه ای هستند و به دلیل بافت ریز الیاف مقدار زیادی از رطوبت را جذب می کنند.

میکرو فیبرها سریع تر خشک می شوند و مقدار ریزش الیاف های آن بسیار کم است. این حوله ها از مواد های اولیه طبیعی و هم مصنوعی مانند سلولز و خمیر چوب ساخته می شوند و دارای استحکام بالایی هستند.

کدام بهتر است؛ حوله پنبه ای یا حوله میکرو فیبر؟

حوله پنبه ای

حوله های پنبه ای به مراتب از حوله های میکرو فیبر ضخیم تر، نرم تر و دارای نخ های قوی تر هستند. اما در مدت زمان طولانی خشک می شوند.

حوله های پنبه ای پس از شستشو نرم تر می شوند به خصوص که اگر در درون خشک کن ماشین لباسشویی خشک شوند.

کدام بهتر است؛ حوله پنبه ای یا حوله میکرو فیبر؟

با کدامیک راحت تر هستید؟

حوله های پنبه ای بسیار مناسب استفاده روزانه هستند، اما حوله های میکرو فیبر برای مسافرت کاربردی تر می باشند. زیرا برای حمل بسیار سبک هستند و در کیف و چمدان فشرده می شوند.

 

کدامیک بهتر به نظر می رسند؟

هر دو حوله پنبه ای و میکرو فیبر دارای تنوع رنگ های زیبایی می باشند که بسیار برای منزل، استخر، ساحل و یا باشگاه های ورزشی عالی هستند و بسیار می توانند چشمگیر باشند.

 

نگهداری کدامیک آسان تر است؟

هر دو حوله پنبه و میکرو فیبر را می توان با روشهای معمول شستشو داد. البته حوله های میکرو فیبر نباید با حرارت بالا خشک شوند. باید این حوله ها را پس از شستشو صاف کرده بر روی میله های خشک کن با حرارت پایین قرار دهید.

 

کدامیک دارای عمر بیشتری هستند؟

حوله های سنگین و ضخیم پنبه ای زمانی که از حمام آمده اید می توانند آرامش خاصی را به پوست شما هدیه کنند. حوله های پنبه ای با نرمی و لطافت در تمام طول عمرشان برای شما قابل استفاده هستند که بزرگترین مزیت در خانه، استخر، ساحل و سفرها به شمار می روند.

 

منبع: شیک و پیک هوم

شیک و پیک هوم (حوله آشنا) نام یکی از با تجربه ترین تولیدکنندگان حوله در ایران می باشد که محصولات متنوعی از جمله حوله های تبلیغاتی را ارائه می دهد. همچنین لازم به ذکر است صاحب امتیاز این برند جلال برق لامع نام دارد.

کلمات کلیدی: حوله،حوله هتلی،حوله حمام،حوله دستی،حوله میکروفایبر،برق لامع
نویسنده و تالیف: واحد فنی شیک و پیک هوم.رامین بهروزی

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا