حوله تبلیغاتی

تأثیر حوله های تبلیغاتی در رونق کسب‌وکار

شرکت‌های مختلفی با چاپ لوگو روی حوله خدمات و امکانات خود را میان مشتریان بالقوه تبلیغ می‌کنند. عرضه حوله های تبلیغاتی روش جدیدی محسوب می‌شود. این حوله‌ها از تنوع بالایی برخوردار هستند؛ حتی در برخی نمونه‌ها آرم و لوگوی سازمان به‌صورت گلدوزی روی حوله حک می‌شود. در این مقاله شما را با تأثیر حوله های تبلیغاتی در رونق کسب‌وکار آشنا می‌کنیم.

امروزه شرکت‌ها و سازمان‌ها از ابزارهای مختلفی مانند چاپ روی حوله برای شناساندن برند و کسب‌وکار خود به مشتریان استفاده می‌کنند. تبلیغات آن‌قدر در گسترش کسب‌وکارها اهمیت دارد که گاهی سرچشمه رونق و توسعه می‌شود. هرقدر خدمات خریدوفروش پیشرفت می‌کند، نوع تبلیغات و روش‌های آن هم مدرن و امروزی می‌شود. حوله های تبلیغاتی از جدیدترین روش‌های تبلیغ و شناساندن شرکت و برند به دیگران هستند.

چه کسب‌وکارهایی از حوله های تبلیغاتی استفاده می‌کنند؟

حوله های تبلیغاتی با کیفیت بالا

با توجه به خاص بودن حوله تبلیغاتی هر شرکت و سازمانی قابلیت استفاده از این ابزار را ندارد. شرکتی که می‌خواهد از این روش تبلیغی استفاده کند، باید خدمات مرتبط با کالاهای بهداشتی را عرضه کند.

هتل‌ها و مهمان‌خانه‌ها بهترین کسب‌وکارها برای استفاده از حوله های تبلیغاتی هستند. هتل‌ها از بزرگ‌ترین مشتریان صنایع چاپ لوگو روی حوله هستند. سازمان‌های دیگری هم از این روش نوین و جدید چاپ تبلیغات روی حوله بهره می‌برند که عبارت‌اند از:

  • شهرداری‌های مناطق تهران و استان‌های مختلف،
  • بیمارستان‌های کوچک و بزرگ،
  • باشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای،
  • سازمان هواپیمایی کشور.

علت اینکه شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگی مانند بیمارستان‌ها و هواپیمایی کشور و هتل‌ها از حوله های تبلیغاتی استفاده می‌کنند، کیفیت و تنوع فوق‌العاده‌ای است که در محصولات تولیدی وجود دارد. برای چاپ تبلیغات روی حوله معمولا از بهترین نمونه چاپ روی پارچه استفاده می‌شود که چاپ سیلک است.

امروزه شرکت‌هایی که توجه ویژه‌ای به برندسازی دارند، تلاش می‌کنند از هدایای تبلیغاتی برای جذب مشتری استفاده کنند. با توجه به اینکه حوله ابزار بسیار شخصی و کارآمدی است، هرلحظه در دستان مشتریان شما قرار می‌گیرد، و نام و برند شما در ذهن مخاطبان نقش پررنگی به خود می‌گیرد.

اگر کیفیت حوله عالی باشد، حتی امکان نگهداری حوله تا سال‌ها هم وجود دارد. از این رو چاپ روی حوله بسیار هوشمندانه و مقرون‌به‌صرفه است.

اگر کسب‌وکار خود را به‌تازگی راه انداخته‌اید هم این روش بسیار خوب است. می‌توانید به‌راحتی و با سرعت زیادی پله‌های ترقی را طی کنید. در دنیای برندسازی و کسب‌وکارها هیچ‌چیزی به‌اندازه ماندگاری نام و نشان در یاد مشتریان اهمیت ندارد. ثبت یک خاطره خوب و دوست‌داشتنی، مشتری را تا سال‌ها کنار شما نگه می‌دارد.

مزیت‌های چاپ روی حوله چه هستند؟

چاپ حوله های تبلیغاتی

چاپ روی حوله های تبلیغاتی یا تبلیغات روی حوله یکی از روش‌های تبلیغی مدرن محسوب می‌شود. اگر شرکت‌ها و کارآفرین‌ها برای تبلیغات برند خود از آن استفاده کنند، از مزیت‌های فراوانی برخوردار می‌شوند که در ادامه به بعضی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

ماندگاری و دوام بالا

در دنیای رقابتی امروز برندهای مختلف، هر شرکتی که در عرصه تبلیغات و ماندگاری آن پیشگام باشد، سود بسیاری را از آن خود می‌کند. چاپ روی حوله از تبلیغاتی که است ماندگاری بالایی دارد و تا سال‌ها نمادی از شرکت‌ها و برندها محسوب می‌شوند. تا وقتی حوله‌ها کارایی داشته و دور انداخته نشوند، سرمایه‌ای که صرف کرده‌اید در گردش محسوب می‌شود.

تبلیغات اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه

یکی از مزیت‌های چاپ روی حوله اقتصادی بودن آن است. چاپ حوله های تبلیغاتی حتی در بهترین نمونه‌ها و با بالاترین کیفیت‌ها هم هزینه بسیار مناسبی دارد. اگر هزینه‌ای را که صرف چاپ تبلیغات روی حوله می‌کنید با سایر هزینه‌های تبلیغاتی کسب‌وکارهای مختلف مقایسه کنید، متوجه تفاوت فاحش آن‌ها می‌شوید.

از طرفی شما فقط یک‌بار مجبور به صرف هزینه چاپ روی حوله هستید. اگر کیفیت حوله های تبلیغاتی که عرضه می‌کنید مناسب باشد، دیگر نیازی به هزینه‌های اضافی نیست. در واقع شما با یک‌بار هزینه، امکان تبلیغات بلندمدت دارید. همین مزیت به‌تنهایی کارآفرین‌های زیادی را به‌سوی چاپ حوله تبلیغاتی سوق داده است.

از طرف دیگر خیلی‌ها هنگام راه‌اندازی کسب‌وکارهای جدید امکان صرف هزینه‌های گزاف تبلیغاتی را ندارند. بنابراین چاپ لوگو روی حوله در این زمینه به رونق کسب‌وکارها کمک زیادی می‌کند.

دیدن شدن توسط همه سلیقه‌ها

شاید میلیون‌ها تومان صرف ساخت تبلیغاتی شود که هرگز دیده نمی‌شوند یا موردتوجه قشر خاصی قرار می‌گیرند. اما حوله وسیله‌ای است که تقریبا همه با هر سلیقه، طرز فکر و علاقه‌ای با آن سروکار دارند. بنابراین با چاپ روی حوله امکانی در اختیار کارآفرین قرار می‌گیرد که برند و شرکت خود را برای طیف وسیعی به نمایش بگذارد.

افزایش فروش محصول

آیا شما حاضر به خرید محصولاتی هستید که تا به حال نام و برند آن‌ها را نشنیده‌اید؟ یکی از اصول اولیه برندسازی و بازاریابی، شناساندن نام و نشان به مشتریان بالقوه است. چاپ روی حوله نوعی بازاریابی نوین و امروزی است که به‌شکل نامحسوسی به خانه‌های افراد راه می‌یابد. حتی آن‌هایی که برای ندیدن تبلیغات، تلویزیون را خاموش می‌کنند هم امکان حذف تبلیغ شرکت یا مؤسسه را از روی حوله ندارند!

وقتی مخاطبان هر روز و هر ساعت با نام و برند شما مواجه می‌شوند؛ ذهن آن‌ها با برند آشنایی پیدا می‌کند و اعتماد غیرمستقیمی میان مخاطبان و کالاها یا خدمات ایجاد می‌شود. بنابراین احتمال اینکه این مخاطب به مشتری شما تبدیل شود بسیار زیاد است.

قیمت حوله تبلیغاتی چقدر است؟

قیمت حوله های تبلیغاتی

جنس مواد اولیه‌ای که در تبلیغات روی حوله استفاده می‌شود و همین طور نوع چاپ و رنگ‌هایی که در چاپ روی حوله به کار می‌روند نسبتا ارزان است. بنابراین قیمت حوله تبلیغاتی آن‌قدرها زیاد نیست و فشار زیادی به افرادی که تازه کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کرده‌اند وارد نمی‌کند.

از طرف دیگر گاهی به‌جای چاپ روی حوله از گلدوزی روی حوله استفاده می‌شود. در نمونه‌هایی که طبق سلیقه و دلخواه مشتریان گلدوزی روی حوله انجام می‌شود هم قیمت‌ها آن‌چنان بالا نیست.

در نمونه‌هایی که با گلدوزی آرم و برند شرکت را روی قسمت‌های مختلف حک می‌کنند، جنس نخ و حجمی که استفاده می‌شود در قیمت گلدوزی روی حوله تأثیرگذار است. هرچه جنس نخ مرغوب‌تر باشد، و حجم زیادی به کار برود، قیمت بالاتر می‌رود. اما اگر از باکیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین نخ‌ها هم در گلدوزی روی حوله استفاده شود، هزینه آن‌چنانی را صرف چاپ روی حوله نخواهید کرد.

قیمت‌هایی که شرکت‌های بزرگی مانند هتل‌ها، بیمارستان‌ها، باشگاه‌ها و… برای سفارش حوله های تبلیغاتی یا تبلیغات روی حوله می‌پردازند برایشان اهمیت زیادی ندارد، اما این قیمت‌ها برای صاحبان کسب‌وکارهای نوپا مهم است.

بنابراین اگر در چاپ تبلیغات روی حوله از نمونه‌های خارجی ترک و باکیفیت استفاده شود، احتمالا باید قیمت‌های به‌مراتب بیشتری را پرداخت کنید. تولید حوله تبلیغاتی در تهران و دیگر شرکت‌های فعال در کشور خودمان با قیمت ارزان‌تری انجام می‌شود.

بنابراین اگر دنبال صرفه‌جویی در هزینه‌ها هستید و می‌خواهید مبلغ کمی برای تبلیغات بپردازید، بهتر است از حوله های تبلیغاتی در تهران استفاده کنید. شاید در ابتدا تصور کنید نمونه‌های داخلی کیفیت مناسبی ندارند، اما برخی شرکت‌ها کیفیت‌هایی را به بازار عرضه می‌کنند که قابل‌رقابت با شرکت‌های خارجی است.

جمع‌بندی

از حوله های تبلیغاتی برای جذب مشتری جدید استفاده بیشتری می‌شود، اما بسیاری از شرکت‌ها ترجیح می‌دهند با اهدای حوله های تبلیغاتی مشتریان وفادار خود را هم حفظ کنند. حوله های تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که عبارت‌اند از: حوله حمام، حوله پالتویی، حوله استخری و…

با توجه به شناختی که از سلیقه مشتریان خود دارید، سعی کنید مدل‌های مختلفی از حوله های تبلیغاتی را به آن‌ها هدیه بدهید. این‌گونه اعتماد و رضایت آن‌ها را تضمین می‌کنید. برخی سازمان‌های بزرگ مانند هتل‌ها همواره در حال به‌روزرسانی مدل‌های حوله خود هستند و بهترین کیفیت‌ها را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

حوله های تبلیغاتی بدون در نظر گرفتن اینکه کدام نوع آن را استفاده می‌کنید، روش مؤثری در بازاریابی مدرن امروزی است. از این روش بهره ببرید و کسب‌وکار خود را رونق بدهید. اگر قصد سفارش حوله های تبلیغاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید، با ما تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا