حوله تبلیغاتیچاپ حولهکسب و کار

چاپ روی حوله بهترین راه برندسازی

برندسازی یکی از عوامل مؤثر در جذب مشتری برای شرکت‌ها و مؤسسات است. حتما شما هم به‌عنوان صاحب کسب‌وکار یا سازمان، دنبال بهترین روش برندسازی هستید. چاپ روی حوله یا عرضه حوله های تبلیغاتی یکی از روش‌های تضمینی برندسازی است. در این مقاله به برندسازی با استفاده از چاپ روی حوله یا حوله های تبلیغاتی می‌پردازیم.

خیلی‌ها با شنیدن هدایای تبلیغاتی به خودکار، کیف دستی، لیوان و نمونه‌های مشابهی فکر می‌کنند. اما استفاده از حوله‌های تبلیغاتی ایده جدیدی است که برای بسیاری از مردم تازگی دارد. بعضی حوله‌ها حتی تا ۱۵ سال هم دوام دارند. با در نظر گرفتن این ویژگی، استفاده از حوله های تبلیغاتی ایده‌ای منحصربه‌فردی است. در واقع امکان چاپ روی حوله سبب می‌شود که از آن‌ها به‌عنوان ابزار تبلیغاتی استفاده شود.

حوله تبلیغاتی یکی از بهترین روش‌ها برای معرفی برندها و جذب مشتریان جدید است. دلیل آن هم قابل‌استفاده بودن حوله های تبلیغاتی در بلندمدت است. کارایی بالای این حوله‌ها منجر به استقبال بی‌نظیری از این هدایا شده است. بنابراین استفاده از آن‌ها در برندسازی بسیار اثربخش است. این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا با تأثیر چاپ روی حوله و استفاده از آن‌ها به‌عنوان ابزار تبلیغاتی بیشتر آشنا شوید.

در چه شرایطی می‌توان از حوله های تبلیغاتی برای برندسازی استفاده کرد؟

چاپ روی حوله یکی از بهترین راه‌های برندسازی

در شرایط مختلفی می‌توان از حوله تبلیغاتی برای برندسازی استفاده کرد که در ادامه به بعضی نمونه‌ها اشاره می‌کنیم.

۱. رویدادهای ویژه

منظور از رویدادهای ویژه، نمایشگاه‌های مختلفی است که برای معرفی برندهای مختلف تدارک دیده می‌شوند. عرضه حوله های تبلیغاتی دستی، در نمایشگاه‌های مختلف از جمله موقعیت‌هایی است که این امکان را به شما می‌دهد که برند خود را در معرض دید عموم قرار دهید.

۲. سفرهای شرکتی

بسیاری از جلسات مهم شرکت‌ها در شهرهای دیگر برگزار می‌شود. استفاده از این موقعیت برای شناساندن برندهای مختلف با چاپ روی حوله ایدئال است. عرضه این نوع حوله‌ها در کیف‌های دستی، به کارمندان یا افرادی که قصد شرکت در جلسات مهم کاری را دارند، نشان‌دهنده احترام برند شما آن‌هاست.

۳. استقبال از اعضا و مشتریان جدید

بسیاری از باشگاه‌های ورزشی برای اعضای جدید خود، حوله‌هایی با لوگو یا آرم باشگاه در نظر می‌گیرند. استفاده از این ایده جالب سبب می‌شود افراد حتی وقتی عضو باشگاه نیستند هم نام آن را ببینند و در صورت تمایل، دوباره از خدمات آن استفاده کنند.

۴. استفاده از چاپ روی حوله در فروشگاه‌های اینترنتی

بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی برای جذب مشتریان بیشتر و عرضه خدمات مطلوب‌تر، از حوله های تبلیغاتی کوچک به‌عنوان هدیه استفاده می‌کنند. خیلی‌ها با مشاهده این نوع هدایای تبلیغاتی به استفاده از خدمات و محصولات برند شما ترغیب خواهند شد.

۵. تشویق تیم‌های ورزشی

از دیگر موقعیت‌هایی که امکان استفاده از چاپ روی حوله‌ها وجود دارد، وقتی است که سرپرست تیم‌های ورزشی، قصد تشویق اعضای تیم را داشته باشند. استفاده از حوله‌هایی با آرم یا لوگوی تیم، یا حتی چاپ نام اعضای تیم روی حوله‌ها امکان‌پذیر است. با وجود چنین قابلیتی، حوله های تبلیغاتی روش بسیار مناسبی برای انگیزه دادن به اعضای تیم هستند. این هدیه وسیله بسیار کاربردی‌ای هم است.

مزایای برندسازی با استفاده از حوله‌های تبلیغاتی چیست؟

مزایای چاپ روی حوله

استفاده از چاپ روی حوله به‌عنوان راهکاری برای تبلیغ تجارت‌های مختلف، مزایای بسیاری دارد. در ادامه برخی از آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

۱. ماندگاری حوله‌ها

همان طور که پیش‌تر بیان شد، میزان ماندگاری حوله‌های تبلیغاتی به‌مدت حداقل ۵ سال است. بنابراین برند شما با این روش تا سال‌ها تبلیغ خواهد شد؛ طوری که هر زمان فرد از این حوله‌ها استفاده کند، نام برند تجاری شما در ذهن او تداعی می‌شود.

۲. کارایی گسترده

از دیگر مزایای استفاده از چاپ روی حوله و تبلیغ از این طریق، کارایی این نوع هدایا برای همه مردم است. بنابراین در حوله‌های تبلیغاتی عوامل مختلفی مانند جنسیت، سن و نیاز هر فرد در نظر گرفته می‌شود.

در نهایت با توجه به این عوامل، چاپ لوگو روی حوله تبلیغاتی صورت خواهد گرفت. اگر حوله موردنظر از کیفیت لازم برخوردار باشد، امکان استفاده از آن در موقعیت‌های مختلف وجود خواهد داشت.

۳. مقرون‌به‌صرفه بودن

ویژگی دیگر چاپ روی حوله مقرون‌به‌صرفه بودن آن است. در حقیقت برندهای مختلف با چاپ لوگو یا آرم روی این حوله‌ها، برند خود را با روش بسیار کم‌هزینه‌ای نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی معرفی خواهند کرد.

هزینه‌های چاپ لوگو، به روش‌های سیلک و گلدوزی روی حوله‌های تبلیغاتی، تفاوت آن‌چنانی با یکدیگر ندارد. بنابراین بدون اینکه ذهن خود را درگیر قیمت گلدوزی روی حوله یا چاپ روی حوله کنید، روشی را انتخاب کنید که در برندسازی شما مؤثرتر باشد.

هزینه‌های برندسازی با استفاده از حوله های تبلیغاتی چگونه است؟

هزینه چاپ روی حوله در تهران

هزینه چاپ روی حوله، به عوامل مختلفی بستگی دارد. در حقیقت برندسازی با چاپ روی حوله تبلیغاتی هزینه معقول و مناسبی برای برندهای مختلف دارد. در ادامه برخی از عوامل تأثیرگذار در هزینه برندسازی به کمک چاپ روی حوله‌ تبلیغاتی را مطرح می‌کنیم.

۱. اندازه و وزن

اندازه و وزن حوله تعیین‌کننده قیمت آن است. واحدی که برای اندازه‌گیر‌ی تراکم حوله استفاده می‌شود، GSM یا گرم بر مترمربع است. اگر این واحد برای حوله‌ای کم باشد، آن حوله تبلیغاتی سبک و نازک خواهد بود.

چنین حوله‌هایی عموما از کیفیت لازم برخوردار نیستند و حوله تبلیغاتی ارزان تلقی می‌شوند. این نوع حوله به عنوان حوله‌های تجاری یا تبلیغاتی شناخته می‌شوند و بسیاری از هتل‌ها از این نوع حوله‌ها استفاده می‌کنند.

نکته دیگری که در مورد این حوله های تبلیغاتی وجود دارد، این است که پس از چند بار شست‌وشو، فرسوده خواهند شد. بسیاری از شرکت‌ها از چنین حوله‌هایی برای برندسازی استفاده می‌کنند.

۲. کیفیت حوله

اگر GSM حوله‌ها بالا باشد، از نظر کیفیت بسیار مطلوب‌تر خواهند بود. البته از طرف دیگر هزینه‌های چنین حوله‌هایی زیاد است. به‌طور معمول این حوله‌ها در اسپاها و هتل‌های درجه‌یک استفاده شده و به‌عنوان هدایای تبلیغاتی به مشتریان عرضه می‌شوند.

راحتی و نرمی این نوع حوله‌ها تجربه دلپذیری برای مسافران در هتل‌ها رقم می‌زند. به همین دلیل برندهایی که قصد جلب نظر مشتریان را دارند، بهتر است از حوله تبلیغاتی در تهران استفاده کنند که کیفیت بالایی دارد.

۳. میزان جذب حوله

از دیگر عوامل تأثیرگذار بر قیمت حوله‌ تبلیغاتی میزان جذب آن است. حوله‌هایی که نرم و ضخیم هستند، قدرت جذب آب بیشتری دارند. به همین دلیل گران‌تر خواهند بود. بیشتر حوله‌های پنبه‌ای، در بافت خود حلقه‌هایی دارند که این حلقه‌ها قابلیت جذب آب را افزایش خواهند داد.

۴. نوع چاپ روی حوله

به‌طور کلی چاپ روی حوله دو روش دارد که عبارت‌اند از: گلدوزی و چاپ سیلک. تولید حوله تبلیغاتی در تهران چاپ حوله تبلیغاتی را با استفاده از مواد ژلاتینی و نوردهی انجام می‌دهد. قیمت حوله تبلیغاتی که به این روش تولید می‌شود، نسبت به روش دیگر مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

قیمت گلدوزی روی حوله عموما بیشتر خواهد بود. دلیل آن هم حفظ ظرافت کار و تنوع رنگی بالای این روش برای چاپ روی حوله است.

۵. رنگ حوله‌ها

حوله‌های تبلیغاتی رنگی معمولا گران‌تر از حوله‌های معمولی هستند. البته خیلی‌ها تمایلی ندارند حوله‌هایشان رنگ پریده باشند یا رنگ بدهند. به همین دلیل توجه به کیفیت حوله‌های رنگی در نمایش گذاشتن وجهه برند شما تأثیر به‌سزایی دارد.

نکته حائز اهمیت دیگر در رابطه با رنگ حوله های تبلیغاتی این است که خیلی‌ها به حوله‌های سفید علاقه‌مند هستند. بنابراین بهتر است با توجه به سلیقه عموم مردم از چنین حوله‌هایی برای برندسازی استفاده کنید.

۶. جنس حوله‌ها

برای چاپ روی حوله از جنس‌های مختلفی می‌توان استفاده کرد که پرطرف‌دارترینشان این‌ها هستند:

  • حوله‌های پنبه‌ای: این نوع حوله‌ها با توجه به قیمت بالا، عملکرد بسیار خوبی دارند. علاوه بر این، حوله‌های پنبه‌ای از نخ‌های بلند تولید می‌شوند و به همین دلیل نرم، مخملی و جاذب آب هستند.
  • حوله‌های میکروفیبر: این نوع حوله‌ها از الیاف مصنوعی مانند پلی‌استر و نایلون تهیه می‌شوند و قدرت بالایی در جذب آب دارند. حوله‌های تبلیغاتی از جنس میکروفیبر معمولا حوله‌های نازک و نرمی هستند که طرف‌داران خود را دارند.

جمع‌بندی

در نهایت براساس آنچه بیان شد، برندسازی با چاپ روی حوله امکان‌پذیر است. تولید حوله تبلیغاتی در تهران و شهرهای دیگر در حال انجام است و بسیاری از برندهای موفق از این روش تبلیغاتی برای جلب مشتریان بیشتر و در نتیجه کسب سود بالاتر استفاده می‌کنند.

چاپ تبلیغات روی حوله با توجه به مزایایی که برای آن ذکر شد، با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. حوله های تبلیغاتی هدایای کاربردی و ماندگاری هستند که در هر جایی برند شما را تبلیغ خواهند کرد. با توجه به این مسئله امروزه تولید حوله تبلیغاتی در تهران بسیار افزایش یافته، طوری که شما با استفاده از آن‌ها برندسازی خود را به بهترین شکل انجام خواهید داد.

منبع ۱، منبع ۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا