حوله تبلیغاتی

حوله تبلیغاتی راهکاری تضمینی برای حفظ مشتری با کمترین هزینه

آیا مشتری‌های شما هم می‌روند و دیگر پشت سرشان را نگاه نمی‌کنند؟! دوست دارید مشتری‌های همیشگی داشته باشید و آن‌ها هم مشتری‌های جدیدی برای شما بیاورند؟ در این مقاله شما را با حوله تبلیغاتی آشنا می‌کنیم که راهکاری تضمینی برای ماندگاری در ذهن و دل مشتری است.

ما هرقدر هم که در هتل، مسافرخانه، اقامتگاه بوگردی، آرایشگاه، سالن زیبایی و کسب‌وکارهای دیگر خدمات خوبی به مشتری‌ها بدهیم، بازهم ممکن است در گذر زمان و با این حجم تبلیغات برندها و کسب‌وکارهای رقیب، فراموش بشویم. پس برای حفظ مشتری چه باید کرد؟

یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای اینکه در خاطر مشتری بمانیم، هدیه تبلیغاتی است. هدیه تبلیغاتی نه‌تنها مشتری قدیمی را به یاد ما میندازد، بلکه مشتری‌های جدیدی هم به کسب‌وکارمان جذب می‌کند.

در این مقاله خانه شیک‌وپیک، قصد داریم شما را با یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای هتل‌ها و مسافرخانه‌ها و آرایشگاه‌ها و سایر کسب‌وکارهایی آشنا کنیم که می‌خواهند در ذهن مشتری بمانند. اما قبل از هر چیز، شاید بپرسید اصلا هدایای تبلیغاتی به چه دردی می‌خورند؟

هدایای تبلیغاتی به چه دردی می‌خورند؟

ما همیشه سعی می‌کنیم در آرایشگاه، هتل، مسافرخانه یا سایر کسب‌وکارهای مشابه، بهترین خدمات را به مشتری بدهیم. اما این تلاش در دنیای پر از تبلیغات امروزی کافی نیست.

برندها یا کسب‌وکارهای رقیب، مانند هتلی که در خیابان بغلی است، یا آرایشگاهی که پایین خیابان کار می‌کند یا سالن زیبایی آن‌طرف خیابان هم خدمات خوبی دارند. پس ما باید کاری کنیم که در این حجم حضور و تبلیغات کسب‌وکارها به یاد مشتری‌ها بمانیم.

یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای جذب و حفظ مشتری، هدایای تبلیغاتی هستند. هدیه تبلیغاتی مشتری را به یاد خدمات خوب ما و خاطره خوبی میندازد که در هتل، سالن، آرایشگاه، شرکت یا مغازه ما داشته است. هربار که از آن وسیله استفاده می‌کند به یاد ما و خاطره‌های خوب میفتد. پس احتمال حضور دوباره‌اش افزایش پیدا می‌کند.

از طرف دیگر استفاده مشتری از هدیه تبلیغاتی باعث می‌شود دیگران هم کنجکاو شوند. آن‌ها می‌پرسند آن هدیه را از کجا گرفته؟ و بعد هم درباره خاطره وی از آن کسب‌وکار می‌شنوند. پس نام و یاد مغازه، شرکت و هتل ما در ذهن آن‌ها هم حک می‌شود. اگر خاطره‌های مثبتی از خدمات خوب ما شنیده باشند، به احتمال زیاد جذب ما می‌شوند.

هدایای تبلیغاتی فراوانی وجود دارند؛ اما بعضی از آن‌ها استفاده‌ای برای مشتری ندارند و خیلی زود آن‌ها را دور میندازد. بعضی هدایای تبلیغاتی هم خیلی گران هستند و تهیه آن‌ها سرمایه هنگفتی می‌خواهد.

چاپ حوله تبلیغاتی یکی از بهترین و ارزان‌ترین و تضمینی‌ترین راه‌ها برای تبلیغات و ماندگار شدن در ذهن و دل مشتری است. در ادامه این مقاله شما را با بهترین حوله تبلیغاتی آشنا می‌کنیم.

اصلا حوله تبلیغاتی چیست؟

حوله تبلیغاتی چیست

حوله تبلیغاتی حوله‌ای است که لوگو یا نام کسب‌وکار روی آن چاپ شده است. این حوله کاملا کاربردی است و می‌توانیم در آرایشگاه، هتل، شرکت، سازمان یا هر کسب‌وکار دیگری استفاده‌های زیادی از آن بکنیم.

علاوه بر کاربردی بودن، از آنجا که لوگو یا نام یا شعار کسب‌وکار روی آن حک شده، تبلیغات فوق‌العاده‌ای هم محسوب می‌شود و همان طور که پیش‌تر گفته شد، هم مشتری قدیمی را به یاد ما میندازد و هم مشتری جدید جذب می‌کند.

انواع حوله تبلیغاتی با رنگ‌ها و جنس‌ها و اندازه‌های مختلف در بازار موجود هستند. اما ما باید حوله‌ای را انتخاب کنیم که ماندگار باشد؛ بعد از یکی دوبار استفاده نخ‌کش و غیرقابل‌استفاده نشود. اگر از حوله بی‌کیفیت برای تبلیغات استفاده کنیم، چه‌بسا تبلیغات ما اثر منفی هم بگذارد!

پس باید بدانیم حوله تبلیغاتی را از کجا تهیه کنیم تا هم کیفیت مناسبی داشته باشد، هم ارزان باشد و هم از تولید حوله و چاپ حوله در داخل کشور حمایت کنیم.
بهترین حوله تبلیغاتی کدام است؟ بهترین چاپ حوله کجا انجام می‌شود؟ برای رسیدن به پاسخ این پرسش‌ها بخش بعدی را بخوانید.

حوله برق لامع، بهترین حوله موجود در بازار

جالب است بدانید تا سال ۱۳۰۸ شمسی، مردم ایران آشنایی چندانی با حوله نداشتند. اگر هم حوله‌ای در ایران بود، از کشورهای دیگر وارد شده و بیشتر در هتل‌ها و مسافرخانه‌های بزرگ و چه‌بسا خانه اعیان و اشراف و سفارت‌خانه‌ها استفاده می‌شدند.

در آن سال اولین کارگاه حوله‌بافی ایران به‌همت حاج جواد برق لامع در تبریز شروع به کار کرد. آن کارگاه بسیار کوچک بود و تولید چندانی نداشت. از طرف دیگر به‌دلیل امکانات کم آن سال‌ها، فرایند تولید حوله هم دشوار بود.

اما آن کارگاه کوچک با فعالیت‌های شبانه‌روزی بنیان‌گذار و سایر کارکنانش توسعه یافته و در بازار تهران به‌نام حوله جوادی معروف شد. خلاصه با وجود محدودیت‌های فراوان در تولید حوله و تهیه مواد اولیه در آن سال‌ها، برق لامع تولید حوله را ادامه داد.

اولین صادرات حوله برق لامع ۲۰ سال بعد از آن و در سال 1328 به کشور عراق انجام شد. محصولات حوله برق لامع به‌دلیل مواد اولیه باکیفیت، ثبات رنگ و جذب بالای آب مورد توجه و استقبال مردم ایران و همین طور خارجی‌ها قرار گرفتند.

امروزه و پس از گذشت سال‌ها، کارخانه برق لامع در تولید حوله با کیفیت بالا پیشرو است. محصولات این کارخانه تنوع بسیار بالایی داشته و در سرتاسر دنیا مشتری‌های خاص خود را دارند.

یکی از محصولات حوله برق لامع حوله تبلیغاتی با کیفیت بسیار بالاست. این حوله‌ها در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف تولید شده و از بهترین هدایای تبلیغاتی برای کسب‌وکارهای مختلف هستند.

پس استفاده از حوله تبلیغاتی برق لامع نه‌تنها ما را در ذهن و دل مشتری ماندگار می‌کند، بلکه حمایت از تولید ملی هم محسوب می‌شود. همان طور که گفته شد، این برند از سال ۱۳۰۸ تاکنون برپا بوده و از افتخارهای صنعت ایران به‌شمار می‌رود.

حالا حوله تبلیغاتی برق لامع را از کجا تهیه کنیم؟ بهترین قیمت برای حوله برق لامع را چه کسی دارد؟ بهترین چاپ حوله کدام است؟

سفارش حوله تبلیغاتی با بازخورد تضمینی

سفارش حوله تبلیغاتی

اگر قصد تهیه هدیه تبلیغاتی دارید، دست نگه دارید! پیش از هر اقدامی، نگاهی به حوله تبلیغاتی که ما داریم بیندازید. اگر حوله تبلیغاتی خود را از جای دیگری تهیه کنید، ممکن است پشیمان شوید!

قبل از هر اقدامی ابتدا حوله‌های ما را ببینید و از ما بخواهید حوله تبلیغاتی ویژه، مناسب و تضمینی برای کسب‌وکار شما را معرفی کنیم. برای استعلام قیمت حوله تبلیغاتی و بعد هم ثبت سفارش می‌توانید فرم موجود در این صفحه را پر کنید. در اولین فرصت همه اطلاعاتی که درباره حوله تبلیغاتی نیاز دارید برای شما ارسال می‌شوند.

حوله برق لامع بدون‌شک یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای هتل‌ها و آرایشگاه‌ها و کسب‌وکارهای مشابه است. ما با چاپ حوله با استفاده از بهترین حوله موجود در بازار، بهترین حوله تبلیغاتی را به شما عرضه می‌کنیم.

[button link=”http://shikopikhome.com/promotional-towel-gifts/” target=”_blank” radius=”8″ icon=”momizat-icon-arrow-left2″]اطلاعات بیشتر حوله تبلیغاتی[/button]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا