حوله تبلیغاتیبافت حولهحولههدیه تبلیغاتیچاپ حولهگلدوزی حوله

همه چیز درباره چاپ حوله تبلیغاتی

مسئله مهم تبلیغات این است که تبلیغات بتواند برند را خوب نشان دهد و تا مدت زیادی این تبلیغات اثرگذار باشد، چاپ حوله تبلیغاتی برق لامع این دو مورد را فراهم میکند.

امروزه شرکت‌ها از هر روشی جهت تبلیغات و شناسایی برند خود به مشتریان استفاده می‌کنند. با توجه به کیفیت منحصربه‌فرد چاپ روی حوله، بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها تمایل دارند که آرم و لوگوی خود را جهت تبلیغات روی حوله و سایر کالاهای بهداشتی چاپ کنند. تجهیزات و امکاناتی که جهت چاپ روی حوله به کار گرفته می‌شوند؛ بسیار پیشرفته است.

چاپ تبلیغات روی حوله مخصوصاً آرم و لوگو، به عنوان یکی از پرطرفدارترین روش‌های تبلیغاتی میان شرکت‌ها رواج یافته است. در مقاله پیش‌رو قصد داریم که درباره روش‌های چاپ روی حوله، قیمت حوله تبلیغاتی و نحوه تولید حوله تبلیغاتی در تهران صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

  • فرایند چاپ روی حوله
  • کیفیت چاپ حوله
  • انواع حوله تبلیغاتی
  • قیمت حوله تبلیغاتی
  • مقایسه حوله تبلیغاتی تولید ایران و خارج از ایران
  • مقایسه حوله تبلیغاتی چاپ شده و گلدوزی
  • نکاتی که پیش از سفارش حوله تبلیغاتی باید بدانید
  • نتیجه گیری

چاپ روی حوله چگونه انجام می‌شود؟

گلدوزی روی حوله

چاپ سیلک یکی از انواع چاپ است که گستره وسیعی را شامل می‌شود. یکی از کاربردهای جزئی آن چاپ روی حوله و انواع پارچه است. با توجه به کیفیت فوق‌العاده‌ای که این نوع از چاپ دارد؛ نتیجه چاپ لوگو و آرم روی حوله مؤثر و مفید واقع خواهد بود. اما چاپ روی حوله چگونه انجام می‌شود؟

در مرحله نخست آرم یا لوگویی که مدنظر مشتریان است؛ انتخاب می‌شود و در اختیار پرسنل چاپ قرار می‌گیرد. سپس چارچوب و قاب ساخته‌شده که از جنس چوب یا فلز است، با توری از جنس ابریشم پوشانده می‌شود. سپس آرم و لوگوی شرکت را به‌وسیله ماده‌ای ژلاتینه روی توری شکل می‌دهند. ماده ژلاتینه دارای خاصیتی است که به نور حساسیت بالایی دارد!

سپس تور را برای چاپ روی حوله قرار می‌دهند. حالا نوبت به تابش نور مستقیم می‌رسد که طی آن آرم و لوگویی که روی توری آغشته به ژلاتین طراحی شده‌است؛ به حوله انتقال می‌یابد. در نهایت چاپ لوگو روی حوله به اتمام می‌رسد و باید به نمونه کار فرصت شکل‌گیری و خشک شدن داد.

کیفیت چاپ حوله تبلیغاتی برق لامع چگونه است؟

اگر بخواهیم درباره کیفیت چاپ روی حوله صحبت کنیم؛ باید چاپ سیلک روی پارچه را بررسی کنیم. با توجه به اینکه جهت چاپ لوگو روی حوله از تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته‌ای استفاده می‌شود؛ چاپ روی حوله به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود. بنابراین نگران کیفیت چاپ حوله تبلیغاتی خود نباشید!

کیفیت تنها به وضوح تصاویر محدود نمی‌شود و تنوع رنگ نیز حائز اهمیت است. چاپ سیلک که جهت چاپ روی حوله انجام می‌شود؛ هیچ محدودیتی در طرح و رنگ ندارد. در این‌صورت مشتریان هیچ محدودیتی در سفارش‌های خود ندارند و هر نوع آرم و لوگویی، قابل سفارش جهت چاپ روی حوله است. همین مزیت سبب شده‌است که بسیاری از شرکت‌ها طراحی‌های خلاقانه‌ای را جهت چاپ لوگو روی حوله پیشنهاد دهند.

انواع حوله تبلیغاتی

چاپ لوگو روی حوله، آن را به نمونه حوله‌های تبلیغاتی در بازار بدل کرده‌است! اما گستره حوله‌های تبلیغاتی نیز بسیار وسیع است و امکان دسته‌بندی حوله از جهات مختلفی وجود دارد. حوله‌های تبلیغاتی در سایزها و ابعاد متنوعی تولید و روانه بازار می‌شوند.

همچنین رنگ‌بندی‌ها و کاربردها نیز دسته‌بندی‌های متفاوتی را ایجاد کرده‌است. حتی برخی نمونه‌های حوله تبلیغاتی در بازار یافت می‌شوند که آرم و لوگو را به‌صورت گلدوزی انجام می‌دهند. در ادامه انواع حوله‌های تبلیغاتی را از جهت کاربرد بررسی می‌کنیم:

  • حوله باشگاهی یا ورزشی
  • حوله حمام
  • حوله پالتویی
  • حوله دستی
  • حوله هتلی

چاپ لوگو روی حوله، معمولاً روی حوله‌های دستی رایج‌تر است و امکان تولید آن در سایزهای متنوع وجود دارد. چاپ حوله تبلیغاتی در نمونه حوله‌های پالتویی و حمام نیز در بازار موجود است و بسیاری از شرکت‌ها تمایل دارند، از این نمونه‌ها جهت چاپ روی حوله استفاده کنند. تولید حوله تبلیغاتی تهران در سایزهای متنوعی به بازار عرضه می‌شود. اما نوع دیگری از دسته‌بندی نیز وجود دارد که بر اساس محل قرارگیری لوگو یا آرم روی حوله انجام می‌شود:

  • چاپ لوگو روی حاشیه یا بردر و متن حوله
  • چاپ لوگو روی حاشیه یا بردر حوله
  • چاپ لوگو روی متن حوله

بر اساس سفارش مشتریان و درخواست‌ها، امکانی در اختیار آن‌ها قرار گرفته‌است که علاوه بر انتخاب طرح، محل قرارگیری چاپ لوگو روی حوله را انجام دهند. انواع دیگری از چاپ روی حوله نیز وجود دارد که به چاپ راکتیو معروف است. همچنین اگر میزان سفارشات کم باشد؛ با توافقات حاصله با مشتری، گلدوزی آرم یا لوگو روی حوله انجام می‌شود.

قیمت حوله تبلیغاتی چگونه است؟

بدیهی است که قیمت حوله تبلیغاتی تحت تأثیر عوامل زیادی قرار می‌گیرد و متأثر از آن‌ها کم یا زیاد می‌شود. برخی عوامل تأثیرگذار همچون کیفیت چاپ یا بافت، تنوع رنگ، وزن، نوع نخ، نوع گلدوزی شرکت و کشور تولیدکننده وغیره بسیار مهم هستند. بنابراین معرفی یک نرخ واحد جهت تنوع بالای حوله‌های تبلیغاتی غیر حرفه‌ای است.

اما گفتنی است که هرچه کیفیت چاپ و گلدوزی و تنوع نخ و رنگ‌ها بیشتر باشد؛ روی افزایش قیمت حوله تبلیغاتی نیز مؤثر است. با توجه به دسته‌بندی که در بخش قبلی توضیح دادیم؛ ممکن است حوله پالتویی، استخری، حمام و دستی باشد که بر این اساس قیمت‌ها بسیار متنوع است و با سایزهای مختلف تغییر می‌کند.

مقایسه تولید حوله تبلیغاتی تهران با نمونه‌های خارجی

قبل از ثبت سفارش باید این نکته را در نظر داشته باشید که تمام فرایند چاپ روی حوله توسط شرکت‌های داخلی و تجهیزات کارخانه‌ها انجام می‌شود. بنابراین اگر مقایسه‌ای در حوزه داخلی یا خارجی بودن صورت می‌گیرد؛ مقصود جنس حوله است.

شرکت‌های ترک از جمله تاچ و ازدلیک از کارخانه‌هایی هستند که در عرصه تولید انواع کالای بهداشتی تولیدات باکیفیتی را ارائه می‌دهند. بنابراین اگر به‌دنبال بهترین کیفیت‌ها هستید باید حوله را از بهترین نمونه‌های شرکت‌های ترک انتخاب کنید. اما شرکت‌های ایرانی نیز وجود دارند که در رقابت با کشورهای ترک، کیفیت‌های ایده‌آلی را ارائه می‌دهند و مورد رضایت مشتریان هستند.

بنابراین حتماً جنس حوله خود را پیش از انجام چاپ روی حوله انتخاب کنید. اگر قصد دارید که با حوله‌های تبلیغاتی، خاطره‌ای ماندگار در ذهن مشتریان ایجاد کنید؛ سعی کنید از بهترین نمونه‌ها استفاده کنید! حوله تبلیغاتی در تهران نیز کیفیت مناسبی دارد و از جمله بهترین‌ها به حساب می‌آید.

چاپ لوگو روی حوله بهتر است یا گلدوزی؟

گاهی حک آرم یا لوگو روی حوله به‌صورت گلدوزی انجام می‌شود. مهم‌ترین مزیت استفاده از گلدوزی جهت چاپ روی حوله، سرعت بالای آن است. بدون در نظر گرفتن حجم سفارش، کار به‌راحتی انجام می‌شود. اگر بخواهیم درباره بهتر بودن نوع خاصی از حوله‌های تبلیغاتی صحبت کنیم؛ باید به سلیقه مشتریان اشاره کنیم.

گلدوزی نیز نوعی چاپ روی حوله است که ماندگاری بیشتر و نمای مناسب‌تری دارد. تنوعی که در چاپ روی حوله امکان‌پذیر است؛ توسط گلدوزی نیز در دسترس مشتریان است. یکی از مزیت‌هایی که با وجود چاپ‌های متنوع، گلدوزی را همچنان محبوب نگه داشته‌است؛ قیمت آن است. قیمت گلدوزی روی حوله در ازای سفارش‌های کوچک یا بزرگ تغییر نمی‌کند. بنابراین گلدوزی برای افرادی که به دنبال حجم سفارش بالا و در عین حال ارزان قیمت هستند؛ مناسب است.

نکاتی که پیش از چاپ لوگو روی حوله باید توجه داشته باشید!

پیش از هر گونه اقدامی جهت چاپ روی حوله، بهتر است برخی نکات را مورد توجه قرار دهیم. اگر تمایل دارید از چاپ لوگو روی حوله به تبلیغات موثری دست یابید؛ این موارد را رعایت کنید!

به تناسب لوگو با شرکت خود اهمیت دهید!

شرکت‌های مختلف معمولاً متناسب با شان و شکوه سازمان‌های خود چاپ روی حوله یا گلدوزی را سفارش می‌دهند. اگرچه چاپ لوگو روی حوله جهت تبلیغات استفاده می‌شود؛ اما اگر نوع طرح، چاپ و رنگ‌ها متناسب با سازمان نباشد؛ تاثیر معکوس دارد!

برخی شرکت‌هایی که از چاپ روی حوله جهت تبلیغات استفاده می‌کنند؛ اعتبار بالایی دارند و آن را به‌آسانی به‌دست نیاورده‌اند. بنابراین حتماً لوگو و آرمی را جهت چاپ روی حوله به کار ببرید که متناسب با سازمان شما باشد و به اعتبار شرکت آسیبی وارد نشود!

در گلدوزی به اندازه آرم توجه کنید!

اگر از گلدوزی جهت حک‌کردن آرم و لوگوی خود روی حوله استفاده می‌کنید؛ باید به اندازه لوگو توجه ویژه‌ای داشته باشید. اگر آرم بیش از اندازه بزرگ باشد؛ کاربری مناسبی ندارد. زیرا گلدوزی توسط نخ انجام می‌شود و هرچقدر هم نخ نرم و لطیف باشد؛ با این‌حال تجربه خوبی را برای افراد ایجاد نمی‌کند.

همچنین برخی شرکت‌ها لوگوی خود را به‌اندازه‌ای کوچک می‌کنند که عملاً هیچ تبلیغات موثری انجام نمی‌دهند. بهتر است از سایزهای استانداردی که در این زمینه وجود دارد؛ استفاده کنید و اندازه‌ای متوسط را جهت چاپ روی حوله سفارش دهید! توجه داشته باشید که با هدایای تبلیغاتی خاطره خوشی را در ذهن مخاطبان ایجاد کرده و نام برند خود را خوش‌نام می‌کنید!

بهرهمندی از حولههای باکیفیت

معمولاً بیشتر افراد تمام توجه و تمرکز خود را روی آرم، اندازه آن و کیفیت چاپ یا گلدوزی معطوف می‌کنند و از کیفیت حوله غافل می‌شوند. فایده حوله‌ای که بهترین چاپ و لوگو را دارد اما به‌دلیل زبری و بی‌کیفیتی دور انداخته می‌شود؛ چیست؟!

پیش از سفارش چاپ روی لوگو حتماً جنس و برند حوله را مدنظر داشته باشید و از بهترین برندهای ایرانی و ترک استفاده کنید. بی‌شک اگر حوله کیفیت و نرمی مطلوبی داشته باشد؛ تا سال‌ها باقی می‌ماند و هر روز و هر لحظه تبلیغات شرکت و سازمان شما را انجام می‌دهد.

آنچه درباره حوله‌های تبلیغاتی آموختیم…

حوله‌های تبلیغاتی نمونه‌ای از تبلیغات شرکت‌های مختلف هستند که به‌عنوان هدایا در اختیار مشتریان بالقوه قرار می‌گیرند. حوله‌ها که حاوی آرم و لوگوی شرکت‌ها هستند؛ دارای تنوع بالایی در کاربرد، طرح و رنگ و کیفیت هستند. معمولاً از بهترین کیفیت‌ها جهت چاپ روی حوله استفاده می‌شود. گاهی بسته به سلیقه مشتریان، آرم و لوگو به‌صورت گلدوزی انجام می‌شود. جهت دریافت اطلاعات تکمیلی، مشاهده قیمت‌های انواع حوله‌های تبلیغاتی و ثبت سفارش به سایت… مراجعه کنید.

[button color=”orange” link=”http://shikopikhome.com/promotional-towel-gifts/” align=”center” target=”_blank” radius=”8″]اطلاعات بیشتر – حوله تبلیغاتی[/button]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا