حمامحولهسلامتنظافت

هر فردی به چهار نوع حوله نیاز دارد

هر فردی به چهار نوع حوله نیاز دارد

هر فردی به چهار نوع حوله نیاز دارد

آیا می توانید زندگی بدون حوله را تصور کنید؟ یا اصلا دوست دارید که بدون حوله زندگی کنید؟ در این صورت شرایط بسیار سختی به وجود خواهد آمد. چون باید پس از دوش گرفتن یا خود را بلرزانید و یا از وسایل خشک کننده برقی استفاده کنید.

پس بسیار جای خوشحالی دارد که ما در این شرایط زندگی نمی کنیم. حال لازم است که بدانید هر فرد به طور کلی در زندگی شخصی خود به چهار نوع حوله نیاز دارد.

 

حوله آشپزخانه

یک آشپزخانه همیشه باید دارای حوله های مخصوص به خود باشد. این حوله های چند منظوره معمولا به قلابی آویزان هستند. این حوله هم می تواند به خشک کردن محیط آشپزخانه کمک کند هم برای نظافت اجاق های گاز استفاده شود.

هر فردی به چهار نوع حوله نیاز دارد

حوله آشپزخانه باید با دوام باشد. این حوله ها هر روز در آشپزخانه کارایی دارند و شسته می شوند و سپس دوباره به محیط کار خود باز می گردند. از این حوله ها به غیر از نظافت هم می توان برای حمل ظروف گرم استفاده کرد.

 

حوله حمام

در یک صبح زمستانی هیچ کاری لذت بخش تر از حمام کردن و به درون یک حوله نرم و لطف رفتن نیست. البته اگر این حوله از قبل هم بر روی میله های خشک کن قرار گرفته باشد لذت شما را دو چندان می کند. این احساسی بسیار مهم برای روح و جسم است که نباید نادیده گرفته شود.

هیچگاه برای خرید حوله های حمام خساست به خرج ندهید. زیرا در واقع با تهیه یک حوله مناسب سرمایه گذاری عاقلانه ای برای قدردانی از جسم و روح خود کرده اید.

هر فردی به چهار نوع حوله نیاز دارد

حوله دستی

دست ها را فراموش نکنید. هیچگاه نباید برای پوست دست خود شرایط خشن و زبر فراهم کنید. چون دست ها هر روز در ارتباط با حوله ها قرار دارند پس شایسته این رفتار نیستند. پس انتخاب کیفیت مناسب حوله های دستی برای دست ها شما بسیار مهم هستند تا به طور روزانه و به بهترین نحو خشک شوند.

هر فردی به چهار نوع حوله نیاز دارد

حوله ساحلی

حوله های ساحلی مانند یک ناجی قابل اعتماد در تعطیلات ما نقش دارند. هر شخصی به یک حوله ساحلی با کیفیت نیاز دارد تا بتواند در ساحل بر روی آن دراز بکشد و برای خشک کردن خود از آن بهره ببرد.

هر فردی به چهار نوع حوله نیاز دارد

حال به نظر شما چه حوله های دیگری را باید به این فهرست اضافه کنیم؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

منبع: شیک و پیک هوم

شیک و پیک هوم (حوله آشنا) نام یکی از با تجربه ترین تولیدکنندگان حوله در ایران می باشد که محصولات متنوعی از جمله حوله های تبلیغاتی را ارائه می دهد. همچنین لازم به ذکر است صاحب امتیاز این برند جلال برق لامع نام دارد.

کلمات کلیدی: تبلیغات، حوله تبلیغاتی ، هدیه تبلیغاتی ، برند
نویسنده و تالیف: واحد فنی شیک و پیک هوم.رامین بهروزی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا